Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد حسین واثق کارگرنیا صبح امروز در آئین رونمایی از خیابان شهیده نرجس خانعلی‌زاده در رشت اظهار کرد: طی چند سال اخیر و با شیوع ویروس منحوس کرونا، کادر زحمتکش درمان ایثارگرانه برای نجات جان همنوعان خود تلاش کردند و در این راه بسیاری از فرزندان سفید پوش ایران اسلامی به درجه عظیم شهادت نائل آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید به اینکه ایستادگی و تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان در شهر رشت، استان گیلان و جای جای ایران اسلامی در مقابله با ویروس منحوس کرونا  شایسته تقدیر است، افزود: بدون شک، چنانچه مجموعه کادر درمان همچون سربازانی دلاور برای مقابله با ویروس کرونا در خط مقدم سلامت ایستادگی نمی‌کردند یقینا آمار جانباختگان بر اثر ابتلا به کرونا بسیار افزایش پیدا می‌کرد و از این بابت قدردان زحمات یکایکشان هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با ادای احترام به جامعه سلامت و درمان گفت: مردمان خونگرم شهر رشت و استان گیلان همواره در مقاطع مختلف ثابت کردند که برای کمک و نجات جان همنوعان خود لحظه‌ای تعلل نمی‌کنند و نرجس خانعلی‌زاده اولین شهیده مدافع سلامت کشور از گیلان، تأیید مجددی بر این ادعا است.

کارگرنیا با اشاره به نام‌گذاری خیابانی به نام شهیده نرجس خانعلی‌زاده در رشت گفت: در این راستا با نام‌گذاری مسیر چهار راه قدس به سمت چهار راه توتونکاران به نام نرجس خانعلی‌زاده اولین شهیده مدافع سلامت کشور قصد داریم ارادت قلبی‌مان را نسبت به فداکاری‌های جامعه عزیز درمان نشان دهیم.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت سلامت شهیده مدافع سلامت کشور شهیده نرجس خانعلی زاده وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی نرجس خانعلی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۷۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز

مدیر گروه سلامت روان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: ۶ مرکز در البرز خدمات رایگان تخصصی سلامت روان به شهروندان ارایه می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ار کرج، ‌مجید نیک‌نژاد صبح امروز در حاشیه بازدید از  مراکز ارائه دهنده تخصصی سلامت روان یا همان مراکز " سراج " در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در استان البرز 6 مرکز تخصصی سلامت روان به اختصار "سراج " وجود دارد که به بیمارانی که از سطوح پایین تر برای درمان های تخصصی سلامت روان و پیگیری های مداوم بعد از ترخیص ارجاع شده اند ، به صورت رایگان خدمات تخصصی ارائه می کند. وی افزود: درمان های تخصصی سلامت روان گاها طولانی مدت و با هزینه های بالا انجام می شود اما مراکز سراج که دو مرکز در کرج و چهار مرکز دیگر در شهرستان های ساوجبلاغ ، نظرآباد، فردیس و اشتهارد  راه‌اندازی شده‌اند  که با حضور روانپزشک ، روانشناس و یک مددکار اجتماعی این خدمات را ارائه می دهند و برای بیمارانی که امکان مراجعه حضوری ندارند درمان در منزل و پیگیری تلفنی انجام می‌شود.

وی افزود: بیمارانی که از مراکز بهداشتی، بهزیستی، مدارس و دیگر سازمان‌ها ... به این مراکز ارجاع داده می‌شوند بیمارانی هستند که از اختلالات شدید روان یا افکار پرخطری مانند خودکشی و ... رنج می برند و علاوه بر درمان و پیشگیری از عود مجدد بیماری، ، خانواده های این بیماران نیز آموزش های لازم را دریافت می‌کنند.

وی یکی از نقاط قوت مراکز سراج را حضور مددکار اجتماعی دانست و تصریح کرد: مددکار فعال در این مراکز با ارتباطی که با دستگاه های مربوطه ایجاد می کند آسیب های اجتماعی مراجعین مثل فقر، بیکاری ، بی سوادی و ...بررسی و  پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • افزایش استعفای دسته جمعی پرستاران / سلامت مردم در خطر است
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • درمان پرولاپس مخاطی رکتوم به روش اندوسکوپیک برای نخستین بار در دنیا
  • صندوق نوآوری و شکوفایی حامی پیشگیری از سرطان شد 
  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است