Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون عمرانی استاندار لرستان به لزوم رفع نقص آزاد راه خرم‌آباد- پل زال تاکید کرد و گفت: هر چه سریع‌تر نقاط حادثه‌خیز آزادراه‌های استان لرستان شناسایی و اصلاح شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم آباد، احمدرضا دالوند در جلسه‌ای که با حضور مدیر طرح‌های آزادراه‌های غرب و جنوب غربی کشور برگزار شد با بیان اینکه آزادراه‌ها شاهراه‌های اصلی حمل ونقل جاده‌ای به عنوان مهم‌ترین زیرساخت‌های توسعه استان محسوب می‌شوند، اظهارداشت: ادامه عملیات ساخت آزادراه خرم‌آباد- بروجرد- اراک در سه قطعه با مسافت حدود 66 کیلومتر باقی مانده که باید تلاش کرد هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  براساس برآورد صورت گرفته جهت ادامه عملیات ساخت آزادراه خرم‌آباد- بروجرد- اراک بیش از 3500 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال مسدود شدآزادراه چالوس به رامسر اجرایی می‌شود/ گره ترافیکی غرب مازندران برطرف خواهد شد‌ +فیلمترافیک صبحگاهی در آزادراه کرج - تهران/ کرج -چالوس باز و تردد در آن جریان دارد

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان با اشاره به اینکه آزادراه‌های استان به ویژه مسیر خرم‌آباد -پل زال دارای نواقصی است، عنوان کرد: نقاط حادثه‌خیز آزادراه‌های استان هرچه سریع‌تر شناسایی و با توجه به اولویت بندی آن‌ها اصلاح شود تا دیگر شاهد آسیب و تلفات جانی نباشیم.

وی با بیان اینکه جاده‌ها در برخی از مسیرها روشنایی مناسبی ندارند که نیاز است اقدامات لازم صورت بگیرد بیان کرد: در مسیر آزادراه خرم‌آباد- بروجرد- اراک باید فضای مناسبی برای استقرار پلیس‌راه، هلال‌احمر و مراکز خدماتی و رفاهی درنظر گرفته شود و همچنین باید تلاش کرد که آزادراه‌ها تبدیل به نقطه قوتی برای استان شوند.

انتهای پیام/645/ی

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آزادراه ها خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۷۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: حادثه برخورد خودروی سواری ال ۹۰ با گاردریل به پایگاه جمعیت هلال احمر شهید کریمیان طاهری کاشان اعلام شد.

محمدنوید متقی با اشاره به اعزام یک تیم عملیاتی به محل حادثه افزود: این حادثه کیلومتر ۳۰ آزادراه کاشان-قم رخ داده بود.

او گفت: سه مصدوم این حادثه توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی مربوطه منتقل شدند و یک نفر نیز بر اثر این حادثه جان خود را از دست داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • وضعیت ترافیک جاده چالوس امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • نقاط حادثه‌خیز شهر قم اصلاح شود/ لزوم احداث پارکینگ مورد نیاز
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی