Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@01:30:48 GMT

تعویق آزمون استخدامی آتش نشانی

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۳۷۴۹۵

تعویق آزمون استخدامی آتش نشانی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تعویق سومین مرحله آزمون استخدامی آتش نشانی خبر داد. ناطقان: سید جلال ملکی درباره آخرین وضعیت آزمون استخدامی آتش نشانی تهران و مرحله سوم آزمون پذیرفته شدگان اظهار کرد: مراحل اول و دوم آزمون استخدامی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، یعنی آزمون سنجش اطلاعات و آزمون عملی آتش نشانان برگزار شد و نتایج آزمون عملی نیز اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





وی در خصوص زمان برگزاری مرحله سوم این آزمون نیز گفت: مرحله سوم این آزمون روانشناختی است که از سوی سازمان سنجش صورت می گیرد. متاسفانه با افزایش شیوع کرونا این مرحله به تعویق افتاده است و منتظر هستیم که میزان ابتلا به کرونا کاهش پیدا کند و پس از آن این مرحله از آزمون نیز برگزار شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: برای مرحله سوم آزمون، سه برابر ظرفیت مورد نیاز سازمان آتش نشانی، یعنی حدود ۴۸ خانم و ۳۰۰ آقا معرفی شدند و زمانی که شرایط کرونا اجازه دهد این مرحله از آزمون نیز برگزار می شود؛ البته این مرحله شامل گفت و گوی حضوری است و امتحانی در این خصوص گرفته نمی شود. پس از سومین مرحله نیز برخی نکات مثل سلامت جسمانی بار دیگر مورد بررسی قرار می گیرد و پذیرفته شدگان نهایی به مرکز آموزشی معرفی می شوند.

ملکی با بیان اینکه فعلا شرایط برگزاری سومین مرحله آزمون وجود ندارد، گفت: فکر نمی‌کنم پیش از آغاز سال ۱۴۰۱ امکان برگزاری این مرحله وجود داشته باشد.

وی درباره اینکه آیا آموزش هایی که قرار است خانم ها و آقایان دوره آن را بگذرانند یکسان خواهد بود یا خیر؟ گفت: آزمون‌های عملی به تفکیک با توجه به شرایط جسمانی آقایان و خانم ها برگزار شده است و مثلا در آزمونی که آقایان وزنه ۴۰ کیلویی را می کشیدند برای خانم ها وزنه کمتری در نظر گرفته شده بود. طبیعتا موارد آزمون یکسان نبوده است اما تمام آموزش‌هایی که قرار است برای آقایان ارائه شود برای خانم ها نیز ارائه خواهد شد. مراحل آموزش یکسان است؛ البته هنوز در این مورد صحبتی نشده اما احتمال بسیار زیاد موارد آموزشی یکسان خواهد بود.
منبع: ایسنا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سازمان آتش نشانی آزمون استخدامی مرحله سوم خانم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۷۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأیید سوابق تحصیلی برای تمام داوطلبان ضروری است

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، متقاضیان ثبت‌نام در آزمون‌های نهایی برای ایجاد سابقه تحصیلی و یا ترمیم نمره باید ابتدا این فرایند را طی کنند؛ در ضمن، ثبت‌نام دروس نهایی برای ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره پس از تأیید سوابق تحصیلی و در چند روز آتی در همین سامانه فعال خواهد شد.

داوطلبانی که در آزمون سراسری ثبت‌نام نموده‌اند می‌بایست از طریق سامانه جامع آزمون سراسری در وبگاه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی  my.sanjesh.org وارد فرایند مشاهده سوابق تحصیلی شوند. همچنین، سایر افراد نیز می‌توانند از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش‌وپرورش به نشانی my.medu.ir سوابق تحصیلی خود را مشاهده و تأیید کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تأیید سوابق تحصیلی برای تمام داوطلبان ضروری است
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد
  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند
  • تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان
  • اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ویرایش دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد
  • ثبت‌ مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • ثبت مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز