Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از برگزاری نشست چهارم، پنجمین شورای راهبردی انتخاب شهرها و روستاهای ملی صنایع‌دستی با حضور معاون صنایع‌دستی کشور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه، فرمانداران، شهرداران و اعضای شورای شهرهای نامزد ثبت ملی در تاریخ پنجم اسفندماه سال جاری در هتل پارس کرمان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریدون فعالی در تشریح این خبر افزود: با توجه به اینکه پنج شهر از استان کرمان شامل کرمان، قلعه‌گنج، راور، شهربابک و راین به ترتیب به عنوان شهر ملی صنایع‌دستی، شهر ملی حصیر، شهر ملی قالی، شهر ملی فیروز و شهر ملی چاقو نامزد ثبت ملی هستند، نشست چهارم، پنجمین شورای راهبردی انتخاب شهرها و روستاهای ملی صنایع‌دستی کشور در شهر کرمان برگزار می‌شود.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان اظهار کرد: در این مراسم نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه، فرمانداران، شهرداران و اعضای شورای شهرهای نامزد ثبت ملی به ارائه گزارش در خصوص قابلیت‌ها و ظرفیت‌های این شهرها می‌پردازند و پنل‌های تخصصی دفاعیه شهرهای مذکور نیز اجرا می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در حاشیه این مراسم از کتب دایره‌المعارف دستبافته‌های سیرجان رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: میراث فرهنگی استانی فرهنگی و هنری ملی صنایع دستی شهر ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۷۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه محمد معتمدی برای استفاده از صنایع دستی + فیلم

صنایع دستی به‌عنوان نماد فرهنگی، هویت و تاریخ یک کشور است باید توجه ویژه‌ای به آنها داشت. محمد معتمدی خواننده موسیقی‌های سنتی توصیه‌ای را به مردم برای استفاده هرچه بیشتر از صنایع دستی در منزل ارائه داده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر زیبای دژکرد
  • اجرای برنامه‌های راهبردی برای دو زنجیره مهم مازندران
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • سودان خواهان برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره «تجاوزات امارات» شد
  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان
  • توصیه محمد معتمدی برای استفاده از صنایع دستی + فیلم
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در دژکرد اقلید