Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی ،‌ نماینده ولی فقیه در استان سمنان پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد اقامه نماز استان سمنان در الن جلسات یادگار امام (ره) استانداری اظهار کرد: یکی از معضلات و مشکلات در بعضی از مسیرهای تردد بین راهی در کشور و استان، نبود مکان مناسب برای اقامه نماز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: برای جلوگیری از این مشکل و حل معضل زحمات زیادی در سطح ستاد اقامه نماز کشور صورت گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: پیگیری امور ‌مرتبط با مساجد بین راهی استان و ساماندهی وضعیت در دستور کار قرار گیرد.

سیدمحمدرضا هاشمی ، استاندار سمنان هم در این نشست، با اشاره اهمیت رسیدگی به امور مساجد و نمازخانه ها در استان گفت : رسیدگی به امور مرتبط با مساجد و نمازخانه های بین راهی، تکلیف دینی و شرعی ماست.
وی اضافه کرد : هر جایی که عنوان ‌نمازخانه و مسجد وجود دارد، شورای اقامه‌ نماز متولی امر خواهد بود.
استاندار سمنان از تمام مدیران اجرایی استان خواست نسبت به گسترش فرهنگ اقامه نماز اهتمام ورزیده و در این راستا به مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ماموریت داد تا نسبت به بهبود و ساماندهی نمازخانه ها و مساجد بین راهی اقدامات جدی و موثر را در وستور کار خود قرار دهد.
استاندار سمنان با تاکید بر اینکه نمازخانه های‌ ما باید به بهترین و زیباترین شکل ممکن احداث شوند ، گفت : به جهت ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائران امام هشتم(ع) در نوروز ۱۴۰۱، مدیریت و ساماندهی نمازخانه ها و مساجد بین راهی استان در دستور کار ستاد خدمات سفر قرار گیرد.

انتهای پیام/74009/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: مساجد بین راهی ساماندهی نمازخانه ها سمنان مشهد مساجد بین راهی اقامه نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۷۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، دبیر ستاد اقامه نماز استان گفت: دوره تخصصی نماز ویژه دبیران ستاد اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
حجت الاسلام کریمی هدف از برگزاری این دوره را بیان شیوه‌های دعوت به نماز در دستگاه‌های اجرایی و آموزش ابتدایی معارف نماز در دستگاه‌های اجرایی دانست.
وی گفت: امسال این دوره یک روزه با همکاری اساتید مرکز تخصصی نماز کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه در سال گذشته ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • (ویدئو) اقامه نماز یک دانشجوی بازداشت شده با دستبند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه شناسه‌ملی دریافت کردند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد