Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@10:46:38 GMT

سکانس‌هایی از فیلم دیدار در استانبول

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۳۷۹۶۸

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 فیلم سینمایی دیدار در استانبول به کارگردانی و نویسندگی افشین شرکت محصول سال 1370 است. در كوران جنگ تحميلی علی كه تاب تحمل سختی‌های زندگی را ندارد، همسرش زهره و فرزندش عليرضا را ترک می‌كند و به استانبول مهاجرت می‌كند. زهره كه از هر سو تحت فشار قرار گرفته خانه پدری‌اش را ترک می‌كند و با مشكلات زندگی می‌سازد اما هيچ يک از تلاش‌های او برای يافتن شوهر در وطن نتيجه‌ای نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی خاتمه جنگ و برقراری صلح موجب نمی‌شود كه علی به وطن بازگردد. در چنين وضعی زهره تصميم می‌گيرد برای بازگرداندن علی به تركيه سفر كند. او پس از جستجوي زياد درمی‌يابد كه علی به كارهای‌ خلاف كشانده شده و از سوی پليس تحت تعقيب است. عاقبت زهره با يكی از دوستان علی آشنا می‌شود و او محل كار علی را به زهره نشان می‌دهد. اما علی با شنيدن صدای زهره می‌گريزد و تصميم به خودكشی می‌گيرد، اما زهره سربزنگاه می‌رسد و علی را نجات می‌دهد. رؤیا نونهالی، رضا رویگری، مرجانه دلدارگلچین، نادیا دلدارگلچین، شهلا ریاحی، پروین سلیمانی، فرخ‌لقا هوشمند، مهری مهرنیا، عباس جهانبخش، فاطمه طاهری، آتش تقی پور، امیرحسین خان شهری، مهری ودادیان، محمد ورشوچی، حمداله عابدی، شهرناز کاشفی، طاهره جهانبخش، ملیکا شریفی نیا، میلاد کاشفی، راحله حكیم زاده، ایرج سرباز، حسین بوریاباف، شهریار حكيم زاده، علیرضا عابدی، شهرزاد کاشفی، علیرضا رضایی، مارال حیدری و رحمان مقدم در این فیلم مقابل دوربین سیدمحمد قاضی بازی کردند. فریبرز لاچینی موسیقی متن این فیلم را ساخت و محمدرضا مویینی این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را در تابناک تماشا می‌کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین اعتکاف اختلاف روسیه و اوکراین سقوط جنگنده اف 5 دنباس افشین شرکت رضا رویگری رویا نونهالی شهلا ریاحی پروین سلیمانی فاطمه طاهری آتش تقی پور سینما سینمای ایران ویدیو فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۷۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۱۰ نفر در اعتراضات روز کارگر ترکیه بازداشت شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رویترز، یک مقام ترکیه امروز چهارشنبه اعلام کرد که پلیس این کشور بیش از ۲۰۰ معترض که به مناسبت روز جهانی کارگر در استانبول جمع شده بودند را بازداشت کرد.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، «علی یرلیکایا» وزیر کشور ترکیه در این باره گفت که درگیری زمانی رخ داد که تظاهرکنندگان از موانع پلیس برای رسیدن به میدان تقسیم عبور کردند.

بنا به گزارش‌ها، پلیس استانبول تنها در محله بشیکتاش دست کم ۳۰ تظاهرکننده را بازداشت کرده است. ۳۰ معترض نیز در منطقه شیشلی بازداشت شده‌ اند.

پلیس ترکیه برای متفرق کردن معترضان در میدان تاریخی تقسیم به استفاده از گاز اشک آور و گلوله‌های پلاستیکی روی آورد.

تعداد ۴۰ هزار نیروی امنیتی و پلیس در استانبول مستقر شده و خیابان‌های فرعی را با قرار دادن موانعی مسدود کرده بودند.

گفتنی است که آنکارا برگزاری تظاهرات در میدان تقسیم استانبول را ممنوع اعلام کرده بود.

کد خبر 6094655

دیگر خبرها

  • اعلام فهرست کاندیداهای مورد حمایت «خانه انقلاب» برای دور دوم انتخابات
  • سکانس‌هایی از فیلم ورود و خروج ممنوع
  • سکانس‌هایی از فیلم جنگل پرتقال
  • آوازخوانی صادق بوقی در هواپیمای تهران به استانبول!
  • آوازخوانی صادق بوقی در هواپیما تهران به استانبول!
  • (ویدئو) روایت پردیس پورعابدینی از سکانس خجالت‌آور ملاقات شرعی در گناه فرشته
  • سکانس‌هایی از فیلم بیست و سه نفر
  • ۲۱۰ نفر در اعتراضات روز کارگر ترکیه بازداشت شدند
  • مراسم ازدواج خواهرزاده احمدی نژاد در استانبول + عکس
  • حمله به نون‌خ و آقاخانی: برای اینستاگرام سریال ساخته بودید؟