Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین – صبا نوبری؛ بازار ارز معاملات امروز صبح را نیز با اندکی افزایش نسبت به روز گذشته آغاز کرد. به این ترتیب در این ساعت از معاملات، دلار آزاد در قیمت ۲۶هزار و ۴۵۰تومان معامله می‌شود درحالی که روز گذشته، ۲۶هزار و ۳۳۰تومان قیمت خورده بود که افزایش ۱۲۰ تومانی را نشان می دهد.

دلار هرات نیز در قیمت ۲۵هزار و ۸۸۰تومان معامله می‌شود که نسبت به معاملات دیروز، ۱۳۰ تومان افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کانون صرافان نیز، قیمت دلار را ۲۴هزار و ۶۴۳تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۹۵۱تومان برای فروش قیمت زده است. روز گذشته این اسکناس در صرافی‌ها با قیمت ۲۴هزار و ۴۶۲تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۸۰۶تومان برای فروش معامله می‌شد.

یورو نیز در صرافی‌ها، ۲۸هزار و ۴۶۸تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۸۲۱تومان برای فروش قیمت زده است. یورو روز گذشته، ۲۸هزار و ۲۸۲تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۴۶۱تومان برای فروش قیمت خورده بود.

همچنین در صرافی ملی، دلار ۳۰۰تومان افزایش قیمت را تجربه کرده است. به این ترتیب این اسکناس، ۲۴هزار و ۸۸۳تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۶۳۶تومان برای خرید قیمت خورده است. روز گذشته دلار در این صرافی ۲۴هزار و ۵۱۰تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۲۶۶تومان قیمت خورده بود.

یورو نیز در تابلوی این صرافی با قیمت ۲۸هزار و ۹۳۴تومان برای فروش و ۲۸هزار و ۶۴۶تومان برای خرید قیمت زده است. درحالی که روز گذشته، یورو در تابلوی این صرافی با قیمت ۲۹هزار و ۱۴۳تومان برای فروش و ۲۸هزار و ۸۵۳تومان برای خرید نمایان شده بود.

بازار ارز طی روزهای گذشته، افزایش را تجربه کرد. این موضوع را می توان از دو بعد بررسی کرد؛ از یکسو این افزایش قمیت را می توان تنها اصلاحی در یک روند نزولی در نظر گرفت. در صورتی که این سناریو درست باشد باید منتظر کاهش قیمت دلار در روزهای آتی بود. از سمت دیگر، اخبار ضد و نقیض در خصوص مذاکرات و بازگشت باقری کنی به تهران سیگنال منفی به بازار داده است؛ هرچند گفته می شود که بازگشت مذاکره کننده ارشد به تهران به دلیل هماهنگی برای ادامه مذاکرات و مشخص کردن سطح مذاکره کنندگان است. این سناریو با توجه به اخبار منتشر شده نسبت به سناریو اول از احتمال کم تری برخوردار است. سناریو سومی را هم می توان در نظر گرفت و آن این است که هرچند معامله گران دستیابی به توافق را قطعی می دانند اما کیفیت آن و شرایط آن را کم تر از پیش بینی ها تلقی می کنند. حالا باید دید در ادامه روز و همچنین روزهای آینده کدام سناریو اتفاق خواهد افتاد.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد ارز دلار یورو قیمت دلار برجام کانون صرافان صرافی ملی مذاکرات وین اخبار مرتبط بی‌توجهی بازار ارز به ادعای پیشرفت در مذاکرات / دلار افزایش یافت سکته در بازار دلار کاهش قیمت دلار در معاملات پشت ‌خطی؛ بازار منتظر توافق است؟ قیمت دلار آزاد افزایش یافت؛ سایه اخبار ضدونقیض مذاکرات بر بازار ارز سیگنال بازار فردایی؛ دلار وارد کانال ۲۵ هزار تومان می شود؟ توقف دلار در پیچ جاده برجام ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال والکس نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها ادامه افزایش قیمت دلار / چرا کاهش قیمت دلار متوقف شد؟ استخدام بیش از ۴۰۰۰ طلبه در آموزش و پرورش بیمه سرمد، مجوز افزایش سرمایه گرفت تست کرونا در هنگ کنگ الزامی شد چرا عیدی بازنشستگان کافی نیست؟ التهاب در صحن مجلس به خاطر طرح صیانت سرپرست جدید فرمانداری به زودی مشخص می شود قیمت دلار ۴ اسفند ماه ۱۴۰۰ پراید دوباره گران شد / کاهش ۵ میلیون تومانی قیمت سمند کدام استان بیشترین استخدام معلمان را دارد؟ ساعت ۱۲ امشب آخرین فرصت ثبت نام در کنکور ۱۴۰۱ واکنش رییسی به طرح صیانت وی چین (VeChain) چیست؟ مجلس با افزایش قیمت آب بها موافقت کرد زنان در دوران بارداری چه ویتامین هایی نیاز دارند؟ یک معافیت مالیاتی جدید تصویب شد قوانین سند دار کردن اراضی کشاورزی به روز می شود برای درمان کبد چرب از این روش استفاده کنید! چگونه سهام استقلال و پرسپولیس را بخریم؟ این عامل منشأ بسیاری از بیماری‌ ها در مردان است چرا مدیران ماسک نمی زنند؟! پرونده وام ۷ میلیون تومانی بازنشستگان بسته شد بر واکسیناسیون مادران باردار تاکید ویژه شد مدیر برنامه ای که راست فوتبال ایران را قبضه کرده! مردم آزادند از هر پلتفرمی‌ که خواستند استفاده کنند تاثیر داروی آسترازنکا بر روی نوعی از سرطان نرخ های مالیات بر ارزش افزوده سال ۱۴۰۱ سیگار اعلام شد ارزان ترین یخچال دوقلو چند؟ (جدول) درست و نادرست های اومیکرونی! آخر سال خودرو بخریم یا نه؟ صعود سه هزار واحدی شاخص کل بورس در پایان نیمه اول معاملات مذاکرات وین پیشرفت قابل توجهی داشته است چطور وام فوری ۱۰۰ میلیونی بگیریم؟ بررسی تخلفات خرید میوه شب عید در کمیسیون کشاورزی امکان اجرای قیمت دستوری برنج نیست روزهای پرتحرک وین افزایش ۳ برابری حقوق ها؛ سربازان به اندازه کارمندان حقوق می گیرند افزایش قاچاق برنج با دستوری شدن قیمت مستاجران ساختمان های نواب چقدر اجاره می دهند؟ قیمت بورسی جایگزین قیمت دستوری خودرو می شود؟ پروژه نورد استریم متوقف شد مدل جدید نرخ گذاری اینترنت داخلی چگونه است؟ درمان اختلالت کم خونی با این روش! حواشی بورسی شدن استقلال و پرسپولیس کماکان ادامه دارد تاثیر مصرف نان‌ های سبوس‌ دار در کاهش وزن هزینه ۴ شب اقامت در مسکو چند؟ + جدول گردهمایی روسای برتر شعب بانک ایران زمین تسریع در خواب با تمرین تنفسی واکنش سخنگوی کمیسیون صیانت به نامه معاونت قوانین مجلس وجود بیش از ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار بیمار کرونایی در جهان بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ارز دلار یورو قیمت دلار برجام کانون صرافان صرافی ملی مذاکرات وین کاهش قیمت دلار افزایش قیمت برای فروش برای خرید قیمت خورده روز گذشته بازار ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۸۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکمرانی آرامش در بازار طلا و ارز/ قیمت‌ها ریزشی شد

قیمت طلا و ارز در بازار تهران امروز با کاهش همراه شده و هر گرم طلای ۱۸ عیار به کانال ۳.۳ میلیونی، سکه طرح جدید به کانال ۴۰ میلیونی و دلار به کانال ۵۰ هزار تومان بازگشته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، قیمت انواع سکه، طلا و ارز در بازار داخلی نسبت به روزهای قبل با کاهش همراه شده و مشاهدات میدانی خبرنگار تسنیم از بازار ارز بیانگر خلوتی محسوس این بازار نسبت به هفته های قبل است.

قدرت نظامی پشتوانه ثبات اقتصاد/ریزش دلار به‌سمت کانال 50هزار

 

کاهش قیمت‌ها در بازار طلا و ارز بعد از عملیات وعده صادق و پاسخ محکم ایران به اسرائیل و ناتوانی رژیم صهیونیستی آغاز شد و در روزهای قبل نیز با وجود تلاش دلال‌ها و سفته بازان برای مقاومت در برابر ریزش بیشتر قیمت‌ها، همچنان ادامه دارد.

بازگشت آرامش به منطقه و فروکش کردن خبرهای مربوط به جنگ و درگیری به همراه خبرهای مثبت سیاسی، سفر رئیس کل بانک مرکزی به عربستان و رفت‌و امدهای سیاسی دیگر مسئولان،  سفر گروسی، رئیس سازمان انرژی اتمی به تهران، حضور پررنگ بازارساز در بازار ارز و ... از مهمترین دلایل کاهش ادامه دار قیمت ارز محسوب می شوند.

قیمت دلار در روزهای نخست هفته قبل برای ساعتی به کانال 50 هزار تومان هم بازگشته بود ولی در طول هفته به دلیل برخی خبرها درباره مالیات بر عایدی سرمایه و اعتصاب طلافروشان بازار وارد فاز افزایشی شد. برهمین اساس نیز دلار در بین کانال 61 تا 62 هزار تومان در نوسان بود. قیمت هر گرم طلای 18 عیار هم که تا 3.3 میلیون تومان پایین آمده بود در طول هفته بازهم به کانال 3.5 میلیون رسید ولی خیلی دوام نیاورد.قیمت سکه هم تا 43 میلیون تومان بالا رفته بود که آنهم دوام نداشت.

با این حال قیمت دلار از ظهر امروز باردیگر به مرز 60 هزار تومان رسید و هم اکنون دلار در معاملات بازاری‌ها وارد کانال 50 هزار تومان شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر گرم طلای 18 عیار نیز وارد کانال 3.3 میلیونی و قیمت سکه طرح جدید نیز وارد کانال 40 میلیون تومان شده است.

مشاهدات میدانی از بازار ارز نیز بیانگر کاهش محسوس معاملات است و برخلاف روزهای پرتنش بازار دیگر خبری از هیاهو بین دلال‌ها نیست. قیمت دلار در کف بازار به مرز 60 و 50 هزار تومان رسیده است؛ طبق روال سابق، برخلاف تعداد بالای فروشنده در بازار امروز هم خریدار چندانی در بازار مشاهده نمی شود. هم اکنون دلال‌ها دلار را در کانال 59 هزار تومان از مردم می خرند. قیمت سکه طرح جدید نیز 40 میلیون و 600 هزار تومان اعلام می شود.

به گفته فعالان بازار، باتوجه به خبرهای مثبت سیاسی و حضور پرقدرت بازارساز در بازار و افزایش عرضه درهم باید در روزهای آینده شاهد ادامه روند کاهشی قیمت‌ها در بازار طلا و ارز باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طلا باز هم اوج گرفت/ قیمت جدید طلا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
  • بازگشت دلار به کانال ۵۹/دلار تلگرامی خریدار ندارد
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • حکمرانی آرامش در بازار طلا و ارز
  • حکمرانی آرامش در بازار طلا و ارز/ قیمت‌ها ریزشی شد
  • دلار باز هم نزولی شد
  • بازار رمزارز‌ها / زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان/ زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • کاهش قیمت دلار در راه است؟