Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین، با آغاز به کار دولت سیزدهم شاهد کاهش قابل توجه سرعت هستیم. گواه این ادعا گزارش های اخیر پایگاه اینترنتی اسپیدتست یکی از برنامه های کاربردی در این زمینه است که، از افت سرعت اینترنت و رتبه ایران در جهان خبر می دهد. این افت اینترنت علاوه بر انتقاد کاربران صدای مسئولان را نیز درآورده است که آخرین آن ها مربوط به رییس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی است که در نامه ای به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتقاد از کاهش سرعت اینترنت گفت؛ در مدت کوتاه پس از استقرار تیم جدید مدیریتی در وزارت ارتباطات، متاسفانه نه تنها حرکت به سمت اهداف تبیین‌شده در اسناد رسمی این حوزه شدت نگرفته که به صورت عملیاتی این موضوع منجر به نارضایتی گسترده در میان مردم و کسب‌وکارها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا امروز ابراهیم رییسی، رییس جمهور، در جلسه هیات دولت تاکید کرده است: " اینترنت با کیفیت و پرسرعت در اختیار مردم باشد".

رییس جمهور همچنین گفته است؛ وزارت ارتباطات مکلف است زیر ساخت لازم را برای استفاده مردم از مزایای اینترنت امن، با کیفیت و پرسرعت فراهم کند. 

این سخنان در حالی است که، بسیاری از کارشناسان معتقدند؛ مشکل اینترنت ورای زیرساخت‌ها است و آن را با اجرای طرح صیانت مربوط می‌دانند و برای شرایط کنونی اینترنت از عناوینی مانند " صیانت خاموش" یا " کودتای نامحسوسی علیه اینترنت کشور" استفاده می‌کنند.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد سیدابراهیم رییسی عیسی زارع‌ پور اینترنت سرعت اینترنت وزیر ارتباطات ابراهیم رییسی عیسی زارع پور اخبار مرتبط فاصله بسیار سرعت اینترنت ایران با شرایط ایده آل دولت سیزدهم دنبال مسدود کردن اینترنت نیست وعده بهبود سرعت اینترنت به این زودی‌ها محقق نمی‌شود تاکید وزیر ارتباط بر راه اندازی «اینترنت ایمن» برای آموزش صیانت خاموش یا کودتای نامحسوس علیه اینترنت کشور! انتقاد رییس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس از کاهش سرعت اینترنت ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال والکس نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها افزایش ازدواج در تاریخ ۲۲/۰۲/۲۰۲۲ + عکس و فیلم دستور رییسی به وزیر ارتباطات؛ سرعت اینترنت افزایش یابد! ادامه افزایش قیمت دلار / چرا کاهش قیمت دلار متوقف شد؟ استخدام بیش از ۴۰۰۰ طلبه در آموزش و پرورش بیمه سرمد، مجوز افزایش سرمایه گرفت تست کرونا در هنگ کنگ الزامی شد چرا عیدی بازنشستگان کافی نیست؟ التهاب در صحن مجلس به خاطر طرح صیانت سرپرست جدید فرمانداری به زودی مشخص می شود قیمت دلار ۴ اسفند ماه ۱۴۰۰ پراید دوباره گران شد / کاهش ۵ میلیون تومانی قیمت سمند کدام استان بیشترین استخدام معلمان را دارد؟ ساعت ۱۲ امشب آخرین فرصت ثبت نام در کنکور ۱۴۰۱ واکنش رییسی به طرح صیانت وی چین (VeChain) چیست؟ مجلس با افزایش قیمت آب بها موافقت کرد زنان در دوران بارداری چه ویتامین هایی نیاز دارند؟ یک معافیت مالیاتی جدید تصویب شد قوانین سند دار کردن اراضی کشاورزی به روز می شود برای درمان کبد چرب از این روش استفاده کنید! چگونه سهام استقلال و پرسپولیس را بخریم؟ این عامل منشأ بسیاری از بیماری‌ ها در مردان است چرا مدیران ماسک نمی زنند؟! پرونده وام ۷ میلیون تومانی بازنشستگان بسته شد بر واکسیناسیون مادران باردار تاکید ویژه شد مدیر برنامه ای که راست فوتبال ایران را قبضه کرده! مردم آزادند از هر پلتفرمی‌ که خواستند استفاده کنند تاثیر داروی آسترازنکا بر روی نوعی از سرطان نرخ های مالیات بر ارزش افزوده سال ۱۴۰۱ سیگار اعلام شد ارزان ترین یخچال دوقلو چند؟ (جدول) درست و نادرست های اومیکرونی! آخر سال خودرو بخریم یا نه؟ صعود سه هزار واحدی شاخص کل بورس در پایان نیمه اول معاملات مذاکرات وین پیشرفت قابل توجهی داشته است چطور وام فوری ۱۰۰ میلیونی بگیریم؟ بررسی تخلفات خرید میوه شب عید در کمیسیون کشاورزی امکان اجرای قیمت دستوری برنج نیست روزهای پرتحرک وین افزایش ۳ برابری حقوق ها؛ سربازان به اندازه کارمندان حقوق می گیرند افزایش قاچاق برنج با دستوری شدن قیمت مستاجران ساختمان های نواب چقدر اجاره می دهند؟ قیمت بورسی جایگزین قیمت دستوری خودرو می شود؟ پروژه نورد استریم متوقف شد مدل جدید نرخ گذاری اینترنت داخلی چگونه است؟ درمان اختلالت کم خونی با این روش! حواشی بورسی شدن استقلال و پرسپولیس کماکان ادامه دارد تاثیر مصرف نان‌ های سبوس‌ دار در کاهش وزن هزینه ۴ شب اقامت در مسکو چند؟ + جدول گردهمایی روسای برتر شعب بانک ایران زمین تسریع در خواب با تمرین تنفسی بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اینترنت سرعت اینترنت وزیر ارتباطات ابراهیم رییسی عیسی زارع پور وزیر ارتباطات سرعت اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۸۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو

به گزارش همشهری آنلاین ، عباس علی‌آبادی همچنین با بیان اینکه تاکسی‌های برقی نیز وارد شده است و متقاضیان برای خرید امکان ثبت‌نام دارند گفت: واردات خودرو نیز در دستور کار است تا تعادل بهتری در تأمین تقاضای بازار و ناترازی ایجاد شود.

تازه‌ترین آمارهای گمرگ ایران از میزان تخصیص ارز به صنایع مختلف نشان می‌دهد که خودروسازان مونتاژکار در سال گذشته بالغ بر ۳.۱میلیارد دلار ارز گرفته‌اند که نسبت به سال۱۴۰۱ افزایش چشمگیری یافته است.

بر این اساس، شرکت صنایع خودروسازی مدیران در سال گذشته بالغ بر یک میلیارد دلار ارز دریافت کرده‌اند که نسبت به سال۱۴۰۱ افزایش ۸۹درصدی نشان می‌دهد. همچنین شرکت کرمان موتور ۷۴۷میلیون ‌و ۹۱۲هزار دلار ارز دریافت کرده که نسبت به سال۱۴۰۱ بیانگر رشد ۷۵درصدی است.

نزول سنگین قیمت طلا و ارز

در رویداد دیگری از اقتصاد ایران، روند نزولی قیمت طلا و ارز که از اواسط هفته قبل آغاز شده بود، دیروز هم ادامه یافت و قیمت هر دلار آمریکا ۲درصد و هر سکه ۲.۸درصد کاهش یافت.

به‌گزارش همشهری، با فروکش کردن آتش هیجان در بازار طلا و ارز، قیمت دلار از اواسط هفته قبل شروع به نزول کرد و ابتدا وارد کانال ۶۵هزار تومان و سپس وارد کانال ۶۳هزار تومان شد. دیروز نیز این روند نزولی ادامه یافت و قیمت هر دلار آمریکا با سقوطی سنگین، تا لحظه تنظیم این گزارش، بیش از ۲درصد افت کرد و به ۶۱هزار و ۵۰۰تومان رسید.

بیشتر بخوانید

آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟ عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟

به‌دنبال نزول قیمت دلار، قیمت سکه نیز با ۲.۸درصد کاهش به ۴۱میلیون ‌و ۲۰۰هزار تومان رسید. سکه گرمی که در روزهای گذشته با صعود مواجه شده بود، با ۴.۵درصد کاهش به قیمت ۶.۵میلیون تومان دادوستد شد. ربع سکه نیز ۳.۳درصد کاهش یافت و هر ربع سکه به قیمت ۱۴.۶میلیون تومان در بازار آزاد دادوستد شد.

محمد کشتی‌آرای، کارشناس بازار طلا، با اشاره به افت قابل توجه قیمت طلا و انواع سکه به‌دلیل کاهش قیمت طلای جهانی و کاهش نرخ ارز در هفته اخیر گفت: تداوم حراج‌ها و همچنین عرضه سکه‌های حراج‌شده به بازار باعث کاهش حباب سکه خواهد شد.

پرداخت وام بدون ضامن

سیداحسان خاندوزی، وزیر اقتصاد، در مراسم رونمایی از برات الکترونیک با اعلام اینکه در دولت سیزدهم در مجموع بیش از ۲۷۵هزار میلیارد تومان سرمایه بانک‌های تحت مدیریت دولت افزایش داشته است گفت: از سال۱۴۰۰ تا پایان سال گذشته ۱۱۷هزار میلیارد تومان تسهیلات خرد بدون ضامن توسط بانک‌ها پرداخت شده است.

مهدی ضیغمی، رئیس سازمان توسعه تجارت ایران، از برقراری ارتباطات مالی شبه‌سوئیفت با برخی کشورها خبر داد و گفت: با نزدیک به ۱۰کشور تعاملات مستقیم مالی و از طریق ارزهای ملی انجام می‌دهیم.

ساخت مسکن متناسب با معیشت مردم

آخرین خبرها از حوزه مسکن نیز نشان می‌دهد که یک نوع طبقه‌بندی متناسب با میزان معیشت افراد برای رفع نیاز مردم درنظر گرفته شده است.

بر همین اساس، روز گذشته، علیرضا جعفری، مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن، از ساخت ۱۰۰هزار واحد مسکونی در ۳نوع متفاوت خبر داد و گفت: گروه اول، مسکن اجتماعی، ذیل طرح نهضت ملی مسکن برای دهک‌های یک تا۴ ساخته خواهد شد. گروه دوم، مسکن استطاعتی، برای دهک‌های هدف ۵ تا۷ به‌منظور تنظیم بازار مسکن برنامه‌ریزی‌ شده است و گروه سوم، مسکن اقتصادی، نیز ویژه دهک‌های ۸ تا۱۰ است که می‌تواند برای محقق کردن انتظارات سهامداران ساخته شود.

کد خبر 847590 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ارز - بازار داخلی یورو قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران سکه - قیمت خودرو - ایرانی خودرو دلار آمريكا

دیگر خبرها

  • دستور رییسی باز هم ناممکن از آب درآمد!/ ساخت هواپیما فعلا شدنی نیست/ تکلیف یک میلیون دلار پولی که صرف شد چه می‌شود؟ (فیلم)
  • قیمت نفت یک‌درصد کاهش یافت
  • چشم بازار نفت به خاورمیانه/ ضعف کوتاه‌مدت نفت نشانه چیست؟
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو
  • وزارت راه:تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد
  • پیش‌بینی قیمت طلا/ نگاه سرمایه‌گذاران به فلز زرد
  • معاون وزیر کشور : رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود تا به‌سرعت فرآیند انسداد مرز‌ها را آغاز کنند
  • کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها
  • ریزش ۱۰۰ دلاری طلای جهانی