Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه سازندگی‌خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه پاسداران از توزیع ۲۰۰ هزار بسته کمک‌معیشتی و تحویل ۶۸۰ باب منزل مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی خبر داد. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام دفاع‌پرس، سردار «سید حسین هوش‌السادات» صبح امروز چهارشنبه در آیین اهدای بسته‌های معیشتی و تحویل مسکن مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی در جمع خبرنگاران، گفت: این بسته‌ها که در قالب کمک‌های مؤمنانه اهدا می‌شود، بیش از ۲۰۰ هزار بسته معیشتی است که سعی شده از اقلام مرغوب و برند‌های معتبر تهیه شوند؛ در این بسته‌ها اقلامی مانند برنج، چای، روغن و ماکارونی پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: شناسایی افراد نیازمند از سوی سپاه‌های استانی صورت گرفته و توزیع بسته‌های معیشتی نیز توسط آن‌ها صورت می‌گیرد؛ همچنین در کنار توزیع این اقلام، تعدادی کارگاه‌های اشتغال‌زایی نیز برای مردم مناطق محروم با هدف ایجاد فرصت شغلی ایجاد کردیم.

هوش‌السادات اضافه کرد: از سوی دیگر بیش از ۳۸ هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان مناطق محروم هم تهیه و توزیع شده است؛ علاوه بر این در بحث مسکن هم بیش از ۶۸۰ باب برای مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی مناطق محروم با کیفیت خوب ساخته و تحویل خواهد شد؛ البته از این تعداد واحد‌های مسکونی بخش زیادی واگذار شده و مابقی آن هم طی روز‌های آینده تحویل داده می‌شود.

فرمانده قرارگاه سازندگی‌خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه  به تهیه و توزیع جهیزیه برای نیازمندان نیز اشاره و اضافه کرد: در این رابطه نیز بیش از ۵۰۰ بسته جهیزیه آن هم با اقلام به باکیفیت برای توزیع میان نوعروسان مناطق محروم تهیه شده است که در نظر داریم برای سال‌های آینده، این مقدار کمک‌ها را افزایش دهیم.

وی در مورد تخصیص نفت خام در قبال بدهی دولت به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء، اظهار داشت: این موضوع در واقع در قبال مطالباتی است که این قرارگاه از دولت بابت پروژه‌هایی که انجام داده، صورت می‌گیرد، بخشی از این نفت خام در واقع توسط سازمان‌هایی که قانونی هستند و مجوز فروش دارند به فروش می‌رسد و سپس منابع مالی آن برای پرداخت مطالبات قرارگاه به پیمانکاران واگذار می‌شود و البته بخش دیگری هم بابت تکمیل پروژه‌ها تخصیص پیدا می‌کند.     بیشتر بخوانید: پیام فرمانده کل ارتش بمناسبت شهادت دو تن از خلبانان نیروی هوایی ارتش

 

انتهای پیام/

برچسب ها: سپاه موشک پهپاد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سپاه موشک پهپاد قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء مناطق محروم هزار بسته بسته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۸۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد در تشریح این خبر گفت: پس از دریافت خبری مبنی بر تردد نفتکش حامل سوخت قاچاق در محور‌های مواصلاتی یزد بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان خاتم قرار گرفت. 
 وی افزود: ماموران با کنترل خودرو‌های عبوری، یک دستگاه نفتکش اسکانیارا متوقف و پس از بازرسی از آن ۳۲ هزار لیتر گازوئیل که بدون مجوز قانونی به صورت قاچاق حمل می‌شد را کشف کردند. 
فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه محموله سوخت کشف شده از استان‌های مرکزی بارگیری و به مقصد جنوب شرق کشور حمل می‌شد خاطرنشان کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی