Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، توحید فارسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی رصد ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی و اخبار واصله به این پلیس مشخص شد فردی با دایر نمودن مرکزی غیرمجاز تحت عنوان موسسه خیریه به منظور اعطای وام بلاعوض و کم بهره به روستائیان به روش های متقلبانه مبالغ قابل توجهی را در قالب موسسه خیریه از شهروندان برای تشکیل پرونده دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از انجام تحقیقات اولیه پرونده‌ای در این پلیس تشکیل و با هماهنگی مرجع قضایی، با بررسی‌های فنی و تخصصی با شگردهای اطلاعاتی و پلیسی شرکت مربوطه در سطح شهرستان شناسایی و پلمپ و صاحب شرکت قلابی نیز دستگیر و به مقر انتظامی دلالت شد.

فارسی اضافه کرد: در بازجویی های بعمل آمده متهم به بزه ارتکابی و کلاهبرداری از روستائیان در قالب موسسه خیریه به منظور اعطای وام در بیش از۱۷۰ روستاهای این شهرستان و شهرستان‌های همجوار اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده برای ادامه مراحل قضایی به مرجع خواهان تحویل داده شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی مراغه بزه ارتکابی کلاهبرداری شرکت قلابی موسسه خیریه اعطای وام مرجع قضایی پلیس امنیت عمومی شرکت قلابی موسسه خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۸۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ فارسی گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران نیروی انتظامی مراغه در حین گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون باری فوتون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور تعداد ۷۵ دستگاه انواع لوازم خانگی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بود را کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با اشاره به اینکه کارشناسان امر ارزش تقریبی این محموله را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با عوامل قاچاق از شهروندان خواست موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و هرگونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

دیگر خبرها

  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی