Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@22:33:17 GMT

نمایش ۶۱ اثر در هفته فیلم و عکس چالوس

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۳۸۵۲۹

نمایش ۶۱ اثر در هفته فیلم و عکس چالوس

بهنام طهماسبی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری پنجمین هفته فیلم و عکس از سوی دفتر انجمن سینمای جوان ایران در چالوس اظهار داشت: این انجمن هر ساله به صورت غیررقابتی برنامه‌ای را برگزار می‌کند و تولیدات سالانه هنرمندان فیلمساز و عکاس را در معرض نمایش قرار می‌دهد.

وی با عنوان اینکه همچنین با برپایی آئین اختتامیه از هنرمندان تقدیر می‌شود، گفت: با توجه به وقفه دو ساله از آخرین برنامه، هفته فیلم و عکس طی سه روز طی بهمن ماه در منطقه برگزار شد و در بخش عکس تولیدات ۱۲ عکاس و ۴۳ عکس به صورت مجازی به نمایش درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در بخش فیلم سه باکس ارسال شد و ۱۵ فیلم منتخب جشنواره فیلم کوتاه تهران در سالن بهزیستی اکران و با استقبال خوب مواجه شده است.

طهماسبی ادامه داد: همچنین ۱۸ اثر از فیلمسازان زن و مردم شهرستان چالوس نیز اکران شد و این آثار شامل ۱۴ فیلم داستانی، یک فیلم مستند و دو فیلم انیمیشن بوده است.

مسئول انجمن سینمای جوان چالوس با اشاره به اینکه هشت فیلمساز شرکت کننده زن بودند که شش نفر در دوره‌های انجمن سینمای جوان شرکت کرده بودند، گفت: این انجمن روی آموزش و تولید متمرکز شده است و فیلمسازان توانستند آثار باکیفیتی را تولید کنند و در جشنواره‌های ملی و فراملی شرکت کنند.

وی به راهیابی فیلم مستند یالمان ساخته عیسی بابایی به جشنواره نافای پرتغال و اکران آن خبر داد و گفت: آثار برخی از فیلمسازان نیز در جشنواره‌های داخلی و خارجی درخشش داشته است.

طهماسبی یادآور شد: آثار نمایش یافته در هفته فیلم و عکس شهرستان دارای کیفیت بالایی بود و مخاطبان نیز رضایت خوبی داشتند.

کد خبر 5431703

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم کوتاه چالوس ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا تبریز بارش برف واکسن کرونا شیراز سنندج گرگان بارش باران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز هفته فیلم و عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۸۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) در لارستان + تصاویر

برپایی نمایشگاه‌های هنر علاوه بر نمایش زیبایی ها، موجب آرامش جسم و روح انسان‌ها می شود. در همین راستا به منظور نشان دادن فرهنگ و هنر، هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) در شهرستان لارستان استان فارس آثار خود را به نمایش گذاشتند.

شهروندخبرنگار ما تصاویری را به نمایش گذاشت که مشاهده می‌کنید.

منبع: مدینه صابری - فارس

بیشتر بخوانید:

برپایی نمایشگاه و بازارچه سنتی صنایع دستی در مدرسه هاجر دهگلان + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • نمایش آثار جدیدی از ارادت هنرمندان در موزه رضوی
  • برپایی نمایشگاه و کارگاه رودوزی‌های سنتی در موزه بزرگ خراسان
  • شبکه نمایش خانگی مروج چه اندیشه‌ای است؟!
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • تقدیر از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) در لارستان + تصاویر
  • آیین اختتامیه هفته برزگداشت سعدی برگزار شد