Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین - سمانه باقری؛ در بازار امروز لوازم خانگی قیمت روز انواع لنت ترمز نسبت به هفته گذشته بررسی شد.

در بازار امروز قیمت لنت ترمز الیگ مدل جلو مدل KA۰۶ مناسب برای پراید با مبلغ ۳۹۰ هزار تومان فروخته شد، با توجه با این که ۱۰۰ لیتر بنزین آزاد ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارد  هزینه خرید لنت ترمز پراید از ۱۰۰ لیتر بنزین بیشتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین قیمت لنت ترمز سایلنت مدل جلو WVA-21355 مناسب پراید را حدود ۵۴ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام شد.

لنت ترمز تکستار مدل جلو مدل 2550901 مناسب ریو ،ساینا مبلغ ۳۴۰ هزار تومان شد.

برای مشاهده جدول در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد لنت ترمز سمانه باقری لنت ترمز موتورسیکلت لنت ترمز در دیجی کالا لنت ترمز پراید لنت ترمز ارزان قیمت اخبار مرتبط قیمت لنت ترمز پراید (جدول) قیمت لنت ترمز پراید (۱۴۰۰/۹/۲۴) قیمت لنت ترمز (۱۴۰۰/۹/۱۷) لنت ترمز را چند بخریم؟ + قیمت جدیدترین قیمت لنت ترمز در بازار (جدول) قیمت لنت ترمز پراید (جدول) ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال والکس نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها سود سهام عدالت متوفیان یکجا به وراث پرداخت می‌ شود مالیات پزشکان فعال برای سال ۱۴۰۱ چقدر شد؟ ساعت هایی که همه چیز را لو می‌دهد بازار سرمایه، دست دولت را گرفت! قیمت وام مسکن سقوط می کند زیر سویه اومیکرون چقدر خطرناک است؟ معلمان غیر رسمی استخدام می شوند؟ بخشی از نمایندگان مجلس خواهان بازگشت طرح صیانت به صحن علنی شدند اعتراض به میزان افزایش حقوق ۱۴۰۱ مقابل مجلس + عکس میزان گازبهای ۱۴۰۱ تعیین شد شاخص کل با رشد سه هزار واحدی معاملات را به پایان برد وزارت خارجه اوکراین از شهروندانش خواست فورا روسیه را ترک کند یک ادعای عجیب؛ خودروسازان به جای ایربگ پلاستیک گذاشتند! تعیین معافیت در پرداخت عوارض برای تعدادی از مشترکان برق گسترش صنعت گردشگری السالوادور پس از قانونی شدن بیت کوین تسلیم پیام سلطان عمان به ابراهیم رییسی دیدار وزیر خارجه ایران و عمان + فیلم رای گیری ما غیرقانونی نبود امیدوارم ناچار نشویم از اتحادیه جهانی وکلا کمک بگیریم هزینه های سرسام آور خانه تکانی استعفا یا برکناری در انتظار شهردار تهران؟ افزایش ازدواج در تاریخ ۲۲/۰۲/۲۰۲۲ + عکس و فیلم دستور رییسی به وزیر ارتباطات؛ سرعت اینترنت افزایش یابد! ادامه افزایش قیمت دلار / چرا کاهش قیمت دلار متوقف شد؟ استخدام بیش از ۴۰۰۰ طلبه در آموزش و پرورش بیمه سرمد، مجوز افزایش سرمایه گرفت تست کرونا در هنگ کنگ الزامی شد چرا عیدی بازنشستگان کافی نیست؟ التهاب در صحن مجلس به خاطر طرح صیانت سرپرست جدید فرمانداری به زودی مشخص می شود قیمت دلار ۴ اسفند ماه ۱۴۰۰ پراید دوباره گران شد / کاهش ۵ میلیون تومانی قیمت سمند کدام استان بیشترین استخدام معلمان را دارد؟ ساعت ۱۲ امشب آخرین فرصت ثبت نام در کنکور ۱۴۰۱ واکنش رییسی به طرح صیانت وی چین (VeChain) چیست؟ مجلس با افزایش قیمت آب بها موافقت کرد زنان در دوران بارداری چه ویتامین هایی نیاز دارند؟ یک معافیت مالیاتی جدید تصویب شد قوانین سند دار کردن اراضی کشاورزی به روز می شود برای درمان کبد چرب از این روش استفاده کنید! چگونه سهام استقلال و پرسپولیس را بخریم؟ این عامل منشأ بسیاری از بیماری‌ ها در مردان است چرا مدیران ماسک نمی زنند؟! پرونده وام ۷ میلیون تومانی بازنشستگان بسته شد بر واکسیناسیون مادران باردار تاکید ویژه شد مدیر برنامه ای که راست فوتبال ایران را قبضه کرده! مردم آزادند از هر پلتفرمی‌ که خواستند استفاده کنند تاثیر داروی آسترازنکا بر روی نوعی از سرطان نرخ های مالیات بر ارزش افزوده سال ۱۴۰۱ سیگار اعلام شد بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: لنت ترمز لنت ترمز پراید لنت ترمز پراید قیمت لنت ترمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۸۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سرلشکر رحیم صفوی از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس

ایسنا/هرمزگان سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی، دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا و جمعی از دانشجویان رشته‌های مطالعات منطقه‌ای و ژئوپلیتیک از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس بازدید کردند.

سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی، دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا و جمعی از دانشجویان نخبه رشته‌های مطالعات منطقه‌ای و ژئوپلیتیک و اساتید دانشگاه‌های تربیت مدرس و شهید بهشتی در تشریح دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس بازدید کرد.

در ادامه سرلشکر رحیم صفوی ضمن تحسین دستاوردها و برنامه چشم‌انداز این پالایشگاه استراتژیک کشور با اشاره به پیشرفت‌های قابل ستاره خلیج فارس و شکست تحریم‌ها در این مجموعه عظیم نفتی کشور، گفت: آشنایی دانشجویان با پیشرفت‌های صنعت نفت کشور امیدآفرین خواهد بود.


وی گفت: دشمنان ایران اسلامی به دنبال نا امیدی جوانان ما هستند اما ما در این سفرهای علمی به دنبال این هستیم که حس اعتماد به نفس و اعتماد ملی، خودباوری و اینکه «ما می‌توانیم» را به منصه ظهور بگذاریم.

همچنین در جریان این بازدید، علیرضا جعفرپور، مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس  گفت: پالایشگاه ستاره خلیج فارس وظیفه خطیر تامین بخش عمده‌ای از سبد سوخت کشور را عهده دار است و ظرفیت تولید روزانه حدود ۴۵ میلیون لیتر بنزین و اجزای بنزینی، ۱۶ میلیون لیتر نفت گاز و نفت سفید، ۲ هزار تن گاز مایع و محصولاتی دیگر از جمله انواع نفتا و حلال‌ها را دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر این پالایشگاه بزرگ‌ترین تولید کننده بنزین کشور است و رسالت و مأموریت خطیر تولید حداکثری و تأمین فرآورده استراتژیک بنزین مورد نیاز کشور که همواره سرآمد بازار فرآورده‌های نفتی تلقی می‌شود را عهده‌دار است و همچون گذشته در اولویت برنامه‌های راهبردی این پالایشگاه قرار دارد.

جعفرپور خاطرنشان کرد: این شرکت در شرایطی که مستقیماً از سوی استکبار جهانی تحت تحریم قرار گرفت با شگفتی‌سازی توانست افزایش ۶۲ درصدی درآمدهای عملیاتی را رقم بزند و عنوان برترین شرکت ایران اسلامی را از آن خود کند.

وی افزود: این شرکت در مدت اخیر با تکیه بر دانش و خلاقیت‌های جوانان این مرز و بوم با برپایی رویداد تقاضامحور نسبت به شناسایی و تعامل با شرکت های دانش بنیان اقدام، دومین عملیات تعمیرات اساسی واحدهای فرآیندی انجام پذیرفت، راه اندازی واحد تصفیه هیدروژنی نفت گاز این پالایشگاه رقم خورد و افزایش یک‌صد هزار بشکه‌ای ظرفیت شیرین سازی انواع فرآورده‌های نفتی و فراهم شدن امکان صادرات نفت سفید و افزایش تولید بنزین را رقم زد تا شاهد افزایش تولید، صادرات و کیفیت فرآورده های بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان باشیم.


مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس تصریح کرد: پالایشگاه ستاره خلیج فارس در راستای انجام مطالعاتی جامع با رویکرد ایجاد ارزش پایدار و توسعه زنجیره ارزش محصولات با استفاده از ظرفیت‌های موجود در پالایشگاه، برنامه جامع طرح‌های آتی توسعه‌ای را تدوین کرده است و در این طرح، تولید بالغ بر ۴۵۰ هزار تن آمونیاک در سال با استفاده از هیدروژن مازاد تولیدی پالایشگاه در دستور کار قرار گرفته است که از دستاوردهای این طرح می توان به جلوگیری از هدر رفت هیدروژن در شبکه سوخت پالایشگاه اشاره کرد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • افزایش ۷۲ درصدی سرمایه گذاری خارجی آذربایجان شرقی
  • بازدید سرلشکر رحیم صفوی از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس
  • ترمز ریزش قیمت خودرو کشیده شد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک و دنا + جدول
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۶ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ تفاوت ۳۰ میلیونی قیمت پراید در کارخانه و بازار
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • پراید در صدر جدول خودروهای آلاینده مشهد قرار دارد
  • قیمت لیفان در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • قیمت تخم مرغ چند شد؟ +جدول