Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، مسابقات پارا تیراندازی با کمان قهرمانی جهان در امارات صبح امروز نیز پیگیری شد و تیم میکس کشورمان با ترکیب مریم یاورپور و رمضان بیابانی پس از استراحت در دور نخست، در یک هشتم نهایی با نتیجه ۱۴۷ بر ۱۴۴ مقابل کره‌جنوبی به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ایران در یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۴۷ بر ۱۴۶ مقابل بریتانیا شکست خورد و از صعود به نیمه‌نهایی بازماند.

تیم کامپوند مردان ایران با ترکیب هادی نوری و رمضان بیابانی پس از استراحت در دور نخست، در یک هشتم نهایی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه ۱۵۴ بر ۱۴۱ به پیروزی رسید. تیم ایران در دور یک چهارم نهایی به مصاف تیم ایتالیا رفت و با نتیجه ۱۵۲ بر ۱۵۱ به پیروزی رسید و به جمع ۴ تیم برتر رقابت‌ها راه یافت. تیم ایران در دور نیمه‌نهایی با نتیجه ۱۵۲ بر ۱۵۰ مقابل اسلواکی به برتری رسید و فینالیست شد. تیم ایران روز جمعه برای کسب مدال طلا به مصاف تیم استرالیا می‌رود.

تیم کامپوند بانوان ایران با ترکیب مریم یاورپور و فرزانه عسگری در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات با نتیجه ۱۴۲ بر ۱۲۹ مقابل عراق به پیروزی رسید. تیم ایران در یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۵۱ بر ۱۴۵ مقابل ایتالیا به پیروزی رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. تیم کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی با نتیجه ۱۴۸ بر ۱۴۳ مقابل تیم ترکیه شکست خورد و راهی دیدار رده‌بندی شد. تیم ایران روز جمعه برای کسب مدال برنز به مصاف تیم بریتانیا می‌رود.

کد خبر 5431731

منبع: مهر

کلیدواژه: پاراتیروکمان مسابقات قهرمانی جهان کامپوند تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال والیبال تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر والیبال تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز تیم فوتبال سپاهان اصفهان تکواندو کشتی فرنگی مارک ویلموتس کشتی آزاد یحیی گل محمدی پیروزی رسید نهایی با نتیجه تیم ایران مصاف تیم نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۸۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم

طرفداری| در اولین رده بندی تیم های ملی فوتسال جهان، تیم ملی فوتسال ایران در رده چهارم قرار دارد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فیفا برای نخستین بار رده‌بندی جهانی کشورهای فوتسال را راه‌اندازی و اعلام کرد. از این به بعد همراه با رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال، رده‌بندی تیم‌های ملی فوتسال نیز اعلام می‌شود. فیفا رده‌بندی رسمی جهانی فوتسال فیفا را با قدرت‌های برزیل راه‌اندازی کرد که اولین کشور شماره یک در جدول مردان و زنان است، زیرا این ورزش به سرعت در حال رشد یک گام بزرگ دیگر به جلو برداشته است.

برزیل در رده‌بندی برترین تیم‌های ملی مردان در رده نخست قرار دارد. این تیم در 9 دوره جام جهانی فوتسال، پنج بار قهرمان جهان شده است. همچنین تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان نیز در رده‌بندی جهان در رده هشتم دنیا و پس از تایلند در رده دوم آسیا قرار دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • برتری تراکتور و هوادار در نیمه اول/ صنعت نفت جان گرفت
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با پیروزی مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین برد طبیعت مقابل ذوب‌آهن
  • نتیجه‌ای‌که قابل پیش‌بینی بود
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال شد
  • دیدار دوباره ستاره‌های فوتسال ایران با بارسا