Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه گروه علم و آموزش ایرنا، جواد نوری در نشست با فرج‌الله قدمی مدیرعامل و تعدادی از مدیران بانک سرمایه افزود: ذینفعان اصلی صندوق، فرهنگیان عضو هستند و تصویر اعضای موسسه از این مجموعه اهمیت بسیار بالایی دارد. روایت‌هایی که از صندوق وجود داشته است، الزاما با واقعیت سازگار و یکی نیست و با اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی می‌توان این روایت را به واقعیت نزدیک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته چالش‌های تلخی برای صندوق ذخیره فرهنگیان به وجود آمده که نقطه ثقل آن بانک سرمایه بوده است و همین امر باعث ایجاد تصوری نامناسب از صندوق شده بود. اگرچه در مقطعی اتفاقاتی افتاد، اما موظف هستیم دست به دست هم دهیم و مشکلات این بانک را حل کنیم تا به ماموریت اصلی خود بپردازد.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: هدف از تاسیس این بانک این بوده که بتواند به بانک اختصاصی جامعه بزرگ ۲ میلیون نفری فرهنگیان تبدیل شود که با خانواده آنها به هشت میلیون و با دانش‌آموزان به ۲۰ میلیون نفر می‌رسد و این کار، تدبیر بسیار خوبی بوده است.

به گزارش صندوق ذخیره فرهنگیان،‌ نوری تصریح کرد: هدف این است که بانک سرمایه به ریل عادی خود در نظام بانکی کشور برگردد تا هم نیازهای مجموعه‌ صندوق را برآورده کند و هم مثل هر بانک دیگری کارآمدی و کارکرد مالی خود را داشته باشد. بنابراین مجدانه پیگیر امور بانک هستیم و می‌خواهیم در مورد آن تصمیم‌های جدی بگیریم.

وی درباره جلساتی که در مدت کوتاه مسئولیت خود در صندوق ذخیره فرهنگیان با نهادهای مرتبط برای حل مشکلات بانک سرمایه داشته است، اظهار داشت: در این مدت جلسه خوبی با حجت الاسلام و المسلمین مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام داشتیم و یکی از مسائلی که وی مطرح کرد مساله بانک سرمایه بود. همچنین جلسه‌ای با بانک مرکزی داشتیم و در این رایزنی ها و تعاملات فضای کلی را می‌توانیم آماده کنیم.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان درباره ظرفیت‌های عظیم صندوق و بانک سرمایه گفت: تیم فعلی موسسه با تمام توان در صدد رفع مشکلات بانک خواهد بود و لازم است مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک سرمایه نیز خود را مکلف به پیگیری امور بدانند تا در راستای تامین منافع فرهنگیان و حل مشکلات بانک گام برداریم.

برچسب‌ها مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان بانک سرمایه صندوق ذخیره فرهنگیان فرهنگیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان بانک سرمایه صندوق ذخیره فرهنگیان مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان بانک سرمایه صندوق ذخیره فرهنگیان فرهنگیان صندوق ذخیره فرهنگیان بانک سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۸۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج میلیون مترمکعب روان‌آب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی ذخیره شد

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی گفت: در بارندگی‌های ۴۸ ساعت گذشته، بیش از پنج میلیون مترمکعب روان‌آب در سدهای مخزنی استان مهار و ذخیره‌سازی شد.

عباس سارانی امروز (شنبه، ۱۵ اردیبهشت ماه) درپی بارندگی‌های اخیر در استان، بیان کرد: سد مخزنی رزه درمیان با دو میلیون و ۹۸۰ هزار مترمکعب، سد سیاهو سربیشه با یک میلیون و ۸۰ هزار مترمکعب و سد نهرین طبس با ۶۰۰ هزار مترمکعب بیشترین ورودی روان‌آب‌ها را داشتند.

وی ادامه داد: از پنجشنبه تا کنون، یک میلیون مترمکعب رواناب در سدهای تغذیه مصنوعی شوسف، چهارفرسخ و سید علی شهرستان نهبندان مهار و جمع‌آوری شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی اظهار کرد: هشت سد مخزنی با ظرفیت ذخیره‌سازی ۷۵ میلیون مترمکعب روان‌آب در استان وجود دارد که از ابتدای این سال آبی تا کنون ۱۸ میلیون و ۷۳۰ هزار مترمکعب روان‌آب در این سدها ذخیره شده است.

وی افزود: اکنون از ظرفیت ۷۵ میلیون مترمکعب سدهای مخزنی استان ۳۰ درصد معادل ۲۳ میلیون و ۴۰۰ هزار مترمکعب آبگیری شده است و برای ذخیره‌سازی سیلاب و روان‌آب در سدها مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سامانه «پنجره» برای نظارت بر اسناد صندوق ذخیره فرهنگیان راه‌اندازی شد
  • آغاز به‌کار سامانه نظارت و شفافیت اطلاعات و اسناد در صندوق ذخیره فرهنگیان
  • سود حداقل 28 درصد سالیانه تضمینی با خرید واحدهای سرمایه گذاری صندوق املاک و مستغلات «امین شهر»
  • آغاز به کار سامانه نظارت و شفافیت اطلاعات و اسناد در صندوق ذخیره فرهنگیان
  • امکان نظارت آنلاین معلمان بر صندوق ذخیره فرهنگیان فراهم شد
  • آغاز به کار سامانه نظارت و شفافیت اطلاعات صندوق ذخیره فرهنگیان
  • آغاز به‌کار سامانه نظارت و شفافیت اطلاعات و اسناد صندوق ذخیره فرهنگیان
  • آغاز به کار سامانه نظارت و شفافیت اطلاعات و اسناد( پنجره) در صندوق ذخیره فرهنگیان
  • ذخیره سازی پنج میلیون متر مکعبی رواناب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی
  • پنج میلیون مترمکعب روان‌آب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی ذخیره شد