Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه دبیر اجرایی دومین جشنواره فرامرزی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری ویژه استان‌های جدار مرزی غرب و شمال غرب ایران، عراق و ترکیه، از تعویق زمان برگزاری این جشنواره خبر داد.

وحید نیشابوری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به میزبانی کرمانشاه در برگزاری این جشنواره گفت: طبق برنامه ریزی قبلی قرار بود این جشنواره روزهای 9 و 10 اسفند امسال برگزار شود که متاسفانه به دلیل عدم تامین اعتبار برگزاری این جشنواره به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیشابوری با بیان اینکه بخش قابل توجهی از اعتبار لازم جهت برگزاری این جشنواره به شکل استانی تامین می شود، گفت: متاسفانه علی رغم مکاتبات و پیگیری های متعدد تاکنون اعتبار استانی برای جشنواره تامین نشده و در همین راستا تصمیم به تعویق برگزاری جشنواره گرفته شد.

وی افزود: علاوه بر کمبود اعتبار، به دلیل اوج گیری دوباره کرونا و شروع موج جدید آن، عملا امکان برگزاری حضوری جشنواره در تاریخ تعیین شده وجود نداشت.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمانشاه با تاکید بر برگزاری حضوری این جشنواره، گفت: برگزارکنندگان جشنواره تاکید بر برگزاری حضوری این جشنواره دارند و در همین راستا حتی اگر اعتبار لازم نیز تامین می شد باز هم به دلیل وقوع موج ششم کرونا امکان برگزاری جشنواره در زمان مقرر فراهم نبود.

نیشابوری با اشاره به حضور مهمانانی از دو کشور عراق و ترکیه در این جشنواره، گفت: با توجه به حضور مهمانان و مدعوین از دو کشور همسایه(عراق و ترکیه) و نیز استان‌های مرزی ایران،  نیاز است منتظر مساعد شدن وضعیت کرونایی شویم تا بتوانیم جشنواره را بصورت حضوری برگزار کنیم و در همین راستا برگزاری جشنواره به زمان دیگری موکول شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: با رایزنی های که صورت گرفته، زمان پیشنهادی جدید برای برگزاری جشنواره 27 اردیبهشت سال آینده اعلام شده که در صورت تایید از سوی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد استانی، جشنواره در این تاریخ برگزار می‌شود.

نیشابوری با بیان اینکه روند اجرایی برگزاری جشنواره در حال انجام است، گفت: در جلسه ای با حضور استاندار کرمانشاه، ایشان نیز ضمن حمایت کامل، بر برگزاری هر چه بهتر و با شکوهتر این جشنواره در زمان مناسب تاکید داشتند.

دبیر اجرایی دومین جشنواره فرامرزی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری ویژه استان‌های جدار مرزی غرب و شمال غرب ایران، عراق و ترکیه ، ابراز امیدواری کرد با تامین اعتبار لازم در استان بزودی فراخوان جشنواره منتشر و مراحل برگزاری جشنواره طبق برنامه انجام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری كرمانشاه منطقه کرمانشاه جشنواره مطبوعات خانه مطبوعات برگزاری این جشنواره برگزاری جشنواره عراق و ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۸۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت ماه) محمدحسن آصفری نماینده اراک درباره علت اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان تذکری داد که قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر وی بیان کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و طبق آن دولت مجوزی برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان پیدا کرد.

وی در همین راستا افزود: بر این اساس دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد.

رئیس مجلس با بیان اینکه اگر مشکلی در فروردین‌ماه بوده به صورت قطع در اردیبهشت‌ماه رفع شده و متناسب سازی باید انجام شود، اضافه کرد: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است که دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم در این زمینه صورت گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور
  • برگزاری آزمون استخدام ۱۹ هزار معلم | زمان آغاز به کار معلمان جدید مشخص شد
  • اجرای بخشی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه
  • جذب مربی‌های پرورشی در دستور کار قرار دارد
  • جذب ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای بیماران خاص و صعب العلاج در کرمانشاه
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • از پروژه‌های ورزشی مصوب سفر رئیس جمهور به کرمانشاه چه خبر؟ 
  • قالیباف: دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است