Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی امروز راهی خدمت سربازی می‌شوند.
به گزارش آریا، محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی؛ دو بازیکن تیم فوتبال استقلال برای حضور در خدمت سربازی، امروز به مرکز آموزشی معرفی می‌شوند. محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی، دو بازیکن استقلال، امروز راهی مرکز آموزشی خواهند شد و پس از گذراندن دوره آموزشی، در تیم‌های ملوان و فجرسپاسی خدمت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بحث خدمت سربازی دو بازیکن مذکور از مدت‌ها پیش مطرح شد و کش و قوس‌های فراوانی داشت؛ استقلالی‌ها به دنبال راهی برای تعویق خدمت این دو بازیکن بودند اما در نهایت محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی امروز راهی خدمت سربازی می‌شوند.
سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند باید خدمت سربازی خود را پشت سر بگذارند. مدافعان استقلال به زودی راهی خدمت سربازی می شوند. محمد حسین مرادمند و سیاوش یزدانی دو مدافع میانی تیم استقلال که گفته می‌شود به دلیل اعزام به خدمت مقدس سربازی از این به بعد امکان همراهی استقلال را ندارند، شب گذشته و به صورت جداگانه به اردوی آبی پوشان اضافه شدند.
تیم استقلال برای دیدار با فجرسپاسی آماده می‌شود و این دو بازیکن نیز با نظر کادر فنی به اردوی تیم اضافه شدند. با این وجود مشخص نیست یزدانی و مرادمند امکان همراهی استقلال در این بازی را دارند یا خیر. البته گفته می شود یزدانی و مرادمند تا ساعت 17 امروز در اردوی استقلال باقی خواهند ماند تا تکلیف اعزام به خدمت آن‌ها مشخص شود. مرادمند برای ساعت 21 امشب بلیت پرواز به کرمانشاه جهت اردوی آموزشی را رزرو کرده و یزدانی نیز باید خود را به پادگان شهید مدرس کلاک کرج معرفی نمایند. نمایندگان باشگاه استقلال در حال انجام آخرین رایزنی‌ها برای اخذ موافقت نظام وظیفه برای تعویق اعزام مدافعان خود هستند و امروز تکلیف نهایی این دو بازیکن مشخص خواهد شد.
استقلالی ها در تلاش هستند محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی را به صورت امریه در اختیار داشته باشند. طی نامه ای که ستاد کل نیروهای مسلح به سازمان نظام وظیفه زده، سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند سرباز هستند و باید تا فردا خود را به این سازمان معرفی کنند. در این بین سرباز شدن یزدانی و مرادمند قطعی است و آنها هیچ راهی برای به تعویق انداختن این موضوع ندارند. 
آبی ها در آخرین اقدام قصد دارند مجوز امریه این 2 بازیکن را دریافت کنند، به این شکل که این دو بازیکن خدمت سربازی خود را در استقلال پشت سر بگذارند و و در پایان فصل برای پشت سر گذاشتن دوران آموزشی خود اعزام شوند. تاکنون هیچ موردی نداشتیم که یک بازیکن سربازی اش را در تیم خودش پشت سر بگذارد اما این آخرین تلاش استقلال برای حفظ مرادمند و یزدانی از همین راه است.
ستاد کل نیروهای مسلح 4 روز پیش نامه ای به سازمان نظام وظیفه ارسال و اعلام کرده سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند باید به سربازی بروند و به نظر تلاش های باشگاه استقلال در مورد این دو بازیکن بی نتیجه مانده است. بحث خدمت سربازی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند از ماه های پیش مطرح شده است هرچند که در این مدت مسئولان استقلال سعی کرده اند این موضوع را به هر شکلی حل کنند. 4 روز پیش نامه ای از ستاد کل نیروهای مسلح به سازمان نظام وظیفه ارسال شده که به موجب آن سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند برای پشت سر گذاشتن خدمت سربازی باید خود را معرفی کنند.
در متن این نامه آمده است سیاوش یزدانی به عنوان یک بازیکن ملی پوش از معافیت خود تا سن 30 سالگی استفاده کرده و محمدحسین مرادمند هم به عنوان یک بازیکن لیگ برتری (نه ملی پوش) 28 سالگی خود را پشت سر گذاشته و شامل معافیت مجدد نخواهد شد. با این شرایط یزدانی و مرادمند باید هرچه زودتر خود را به سازمان نظام وظیفه معرفی کنند تا شامل غیبت نشوند و در این سازمان در مورد آینده آنها تصمیم گیری خواهد شد.
ماجرای ادامه معافیت از خدمت سربازی دو بازیکن تیم استقلال تهران یعنی سیاوش یزانی و محمدحسین مرادمند در حال حاضر به عنوان یکی از سوژه‌های داغ فوتبال ایران تبدیل شده است. همان طور که پیش از این هم فریبرز محمود احمدزاده مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ اعلام کرده بود، طبق اعلام سازمان نظام وظیفه عمومی، سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند تا 30 بهمن می‌توانستند عضو باشگاه استقلال باشند و از اول اسفند باید به سربازی بروند و به عنوان بازیکن سرباز دیگر حق همراهی تیمشان را ندارند.
طبق آخرین پیگیری‌ها، در صورتی که این دو بازیکن تا آخرین ساعات اداری خود را برای اعزام به سربازی معرفی نکنند، طبق مقررات غایب محسوب می‌شوند. این در حالی است که باشگاه استقلال درخواست تعویق اعزام را برای این دو بازیکن داده و درحال‌حاضر همه‌ چیز به تصمیم ستاد کل نیروهای مسلح بستگی دارد. فرشید سمیعی، معاون حقوق باشگاه استقلال در این مورد گفته بود قانون می‌گوید که مرادمند تا 30 سالگی و یزدانی حداقل تا پایان بازی‌های مقدماتی جام جهانی می‌توانند سربازی خود را به تعویق بیندازند؛ البته یزدانی در ادامه می‌تواند از ظرفیت سرباز قهرمان هم استفاده کند. اکنون مشخص است که تا آخرین ساعات اداری اگر این دو بازیکن خود را به عنوان سرباز معرفی نکنند، سازمان نظام وظیفه این دو بازیکن را به عنوان غایب طی اطلاع رسانی رسمی معرفی خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: باشگاه استقلال نظام وظیفه مرادمند یزدانی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی سازمان نظام وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح باشگاه استقلال یزدانی و مرادمند دو بازیکن خدمت سربازی پشت سر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۸۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت به مردم ادامه راه شهدا است

استاندار ایلام گفت: خدمت‌ به مردم و اعتلای نظام و انقلاب گامی در راستای اهداف والای شهدا است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده «محمدشفیع فیضی‌زاده» در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شهدا موجب برکت هر جامعه‌ای هستند، اظهار کرد: عزت، افتخار، سربلندی و امنیت کشور مرهون جانفشانی شهدا است.

وی با اشاره به آیه (۱۶۹) سوره آل عمران
«وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ، هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده‌اند، مرده مپندار، بلکه زنده‌اند که نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند» گفت: در قرآن کریم به جایگاه والا و بلندمرتبه شهدا اشاره شده است.

استاندار ایلام با بیان اینکه آرمان و اهداف شهدا اعتلای قرآن، دین اسلام و اعتلای نظام اسلامی و توجه به اصول دینی است، گفت: شهدا جان خود را برای اعتلای نظام اسلامی و پاسداری از خاک این کشور فدا کردند بنابراین وظیفه پاسداری از خون شهدا داریم.

بهرام‌نیا ضمن قدردانی از استقبال باشکوه مردم در تشییع پیکر این شهید بزرگوار، گفت: مردم و مسئولان استان از این شهید استقبال باشکوهی داشتند، شهدا بر گردن ما حق دارند و باید با خدمت به مردم و اعتلای نظام و انقلاب بتوانیم گامی در راستای اهداف والای آن‌ها برداریم.

به گزارش ایمنا، شهید محمدشفیع فیضی‌زاده سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر سه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پس از ۴۱ سال گمنامی در منطقه عملیاتی زرباطیه عراق در آن سوی مرز مهران تفحص شد.

کد خبر 750213

دیگر خبرها

  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • مقام روسی: بایدن عقب‌مانده ذهنی است
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • مرادمند زمین و هوای استقلال را بست!
  • موافقت باشگاه استقلال با درخواست ویژه نکونام برای طرفداران
  • موافقت کریستیانو رونالدو با رودیگر؛ 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید! / عکس
  • خدمت به مردم ادامه راه شهدا است
  • پیکر مرزبان شهید در بانه تشییع شد
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان
  • لاپید خواستار اعزام فوری حریدی‌ها به خدمت اجباری شد