Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علیرضا قاسمی فرزاد به منظور شرکت در آیین بهره برداری از مرکز آموزش و فنی و حرفه ای شهرستان فامنین که قرار است با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شود، به این شهرستان سفر کرده است.

 استاندار همدان با استقبال رسمی فرماندار و جمعی از مسئولان محلی وارد شهرستان فامنین شد و در بدو ورود با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است در این سفر مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید همدانی شهرستان فامنین با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بهره‌برداری رسید.

مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان فامنین در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۸۰۰ مترمربع و هزار و ۴۰۰ مترمربع زیربنا احداث شده که برای ساخت آن ۶۰ میلیارد ریال در بخش ساختمان و تاسیسات و هشت میلیارد ریال نیز در بخش تجهیزات هزینه شده است.

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان دارای ۲۲ مرکز آموزش دولتی و ۱۹۸ آموزشگاه خصوصی است.

شهرستان فامنین از توابع استان همدان و در شمال مرکز استان واقع شده است.

برچسب‌ها اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان استانداری همدان اشتغال زایی علیرضا قاسمی فرزاد فامنین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان استانداری همدان اشتغال زایی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان استانداری همدان اشتغال زایی علیرضا قاسمی فرزاد فامنین آموزش فنی و حرفه ای شهرستان فامنین مرکز آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۹۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در فامنین

ایسنا/همدان مدیر بنیاد مسکن شهرستان فامنین از مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در سال گذشته خبر داد و گفت: در شهرستان فامنین ۳۷۹۸ واحد مسکن روستایی نیازمند مقاوم‌سازی است.

روح‌الله وجدی‌فاضل در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه ۶۹۰۷ واحد مسکن روستایی در این شهرستان وجود دارد، اظهارکرد: از ۶۹۰۷ واحد مسکن روستایی در شهرستان فامنین ۳۱۰۹ واحد مقاوم‌سازی شده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۵۶ واحد مسکونی روستایی در فامنین مقاوم‌سازی شده است، شاخص مقاوم‌سازی مسکن روستایی این شهرستان را ۴۵ درصد دانست و تصریح کرد: سال گذشته ۶۵ سند مسکن روستایی در شهرستان فامنین صادر شده و امسال صدور ۱۰۰ سند روستایی هدفگذاری شده است.

فاضل با بیان اینکه شهرستان فامنین دارای ۶۲ روستاست، خاطرنشان کرد: طی سال گذشته در ۲۴ روستای شهرستان فامنین با ۲۳۰ میلیارد ریال بهسازی صورت گرفته است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان فامنین ادامه داد: سال گذشته ۱۱ هزار تن آسفالت در ۷۰ هزار مترمربع از روستاهای شهرستان فامنین بکار گرفته شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز پایان یافت
  • ادای احترام رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به شهدای گمنام ایلام
  • ادای احترام زیبای طرفداران پاری سن ژرمن به لیدر فقید هواداران دورتموند / عکس
  • مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در فامنین
  • ادای احترام وینیسیوس به کروس پس از پاس گل محشر ستاره رئال مادرید / عکس
  • ادای احترام معلمان و دانش آموزان قم به شهید آیت‌الله مطهری
  • ۴۵ درصد دانش‌آموزان مازنی در فنی و حرفه‌ای تحصیل می‌کنند
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه