Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@13:54:28 GMT

استاندار البرز بر حل مشکلات بخش خصوصی تاکید کرد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۳۹۱۶۹

استاندار البرز بر حل مشکلات بخش خصوصی تاکید کرد

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری البرز، «مجتبی عبداللهی»  در نشست  شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان البرز افزود: در ماه های اخیر جلسات این شورا به صورت مرتب و منظم در محل اتاق بازرگانی البرز با حضور صاحبان صنایع در بخش های مختلف برگزار شده است.

 وی ادامه داد: مقرر شد که این موضوع را از مبادی ذیربط پیگیری کنیم، هدف ما این است که بر اساس فرمول محاسبه تعرفه گاز افزایش بهای مصرف آن با صنایع به نحوی اعمال شود که رضایت مندی بخش خصوصی فعال در صنعت مدنظر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار البرز بیان داشت: در مورد مباحث مالیاتی و بانکی نیز مقرر شد که طرح پیشنهادات صنعتگران و تولیدکنندگان با مسوولان کشوری از  طریق اداره کل مالیاتی و بانک های عامل استان تا زمان رسیدن به خواسته مطلوب انجام شود.

وی تاکید کرد: در راستای حل مباحث مالیاتی و بانکی مصوباتی در حضور فعالان صمنعتی و مدیران دولتی در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان البرز داشته ایم که امیدواریم در قالب آن مشکلات مربوطه در حوزه تولید و صنعت البرز رفع شود.

عبداللهی در خصوص موضوع راه اندازی نیروگاه های مقیاس کوچک پایه گاز سوز(CHP) در سطح شهرکهای صنعتی استان البرز برای تامین برق مورد نیاز واحدهای تولیدی و آخرین اقدامات انجام  شده در مورد ساخت این مجموعه ها گفت: در این رابطه دستورات لازم در بحث تامین زیرساخت ها صادر شده است که امیدواریم به خوبی پیگیری شود.

وی با تاکید بر اینکه نگاه دولت سیزدهم در راستای توجه به افزایش سطح تولید،ایجاد صنایع مختلف و اشتغال حداکثری است، افزود:  در نشست های متعدد با فعالان عرصه تولید و صنعت از جمله شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی امیدوار هستیم که مسایل و مشکلات بخش خصوصی حل و فصل شود.

استاندار البرز در بخش دیگری با اشاره به اهمیت حل مشکل صدور گواهی سلامت محصولات صادراتی کشاورزی استان گفت: در این مورد بر اساس پایش محصولات کشاورزی البرز مسایلی مطرح و مقرر شد که از طریق آزمایشگاه های همکار آزمون فعال در استان به سنجش و پایش این محصولات کمک شود و دستگاه های مربوطه نیز در این زمینه همکاری کنند تا صادرکنندگان با کوچکترین مشکلی به امر صادرات بپردازند.

برچسب‌ها گفت و گوی دولت و بخش خصوصی مجتبی عبداللهی استانداری البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گفت و گوی دولت و بخش خصوصی مجتبی عبداللهی استانداری البرز گفت و گوی دولت و بخش خصوصی مجتبی عبداللهی استانداری البرز دولت و بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۹۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ میلیارد سهم به نام کارگران شد

سرپرست سازمان خصوصی سازی با اشاره به روز جهانی کار و کارگر از آزادسازی وثیقه و به نام شدن سهام ترجیحی متعلق به ۶۴۱۶۱ تن از کارگران خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ابراهیم بازیان با تبریک روز جهانی کار و کارگر و هفته کار و کارگر گفت: تعداد 5،221،627،710 سهم متعلق به 64،161 نفر در 154 شرکت که در سالهای قبل واگذار شده بود؛ از وثیقه آزاد و سهام به نام کارگران منتقل شده است.

واگذاری 305،893،562 سهم دولت به 3008 کارگر از ابتدای دولت سیزدهم

سرپرست سازمان خصوصی سازی ادامه داد: با توجه به سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی مبنی بر گسترش مالکیت در سطح عموم مردم به منظور تامین عدالت اجتماعی ، تشویق اقشار مردم به پس‌انداز و سرمایه‌گذاری و بهبود درآمد خانوار و در اجرای تبصره (3) ماده «20» قانون اجرای سیاستهای کلی اصل 44، از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون تعداد 305،893،562 سهم دولت در 10 شرکت مشمول واگذاری به 3008 نفر از کارکنان و کارگران شاغل و بازنشسته به عنوان سهام ترجیحی واگذار شده است.

بازیان در همین زمینه افزود: مطابق مقررات، واگذاری سهام ترجیحی به صورت صد در صد اقساط با مدت 10 سال صورت می­گیرد و بهای سهام واگذار شده از محل سود سهام مورد واگذاری پرداخت می شود.

ارائه تخفیف قیمتی در واگذاری سهام ترجیحی به کارگران

وی در بخش دیگری از سخنان خود، از برنامه دولت برای حمایت از کارگران خبر داد و گفت: دولت در نظر دارد با هدف حمایت از کارگران؛ قیمت سهام ترجیحی شرکتهای قابل واگذاری را با اعمال تخفیف به آنان واگذار نماید.

بازیان در همین زمینه اضافه کرد: کلیات این پیشنهاد به تصویب هیأت واگذاری رسیده و پس از تصویب جزئیات و طی مراحل قانونی، در واگذاری سهام ترجیحی مبنای عمل قرار خواهد گرفت.

سرپرست سازمان خصوصی سازی از یک تصمیم دیگر هیات واگذاری خبر داد و خاطرنشان کرد: به موجب تصمیم دیگر هیئت واگذاری؛ سهام ترجیحی مستقل از سهام بلوکی به کارکنان واگذار خواهد شد و بر این اساس کارکنان شرکت مشمول واگذاری؛ صرفنظر از فروش یا عدم فروش سهام بلوکی؛ قبل از خرید سهام توسط بخش خصوصی، سهامدار شرکت محل اشتغال خود خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • ترکیب جمعیتی از چالش های البرز است/ تردد نیروی کار استان به تهران
  • ۵ میلیارد سهم به نام کارگران شد
  • تاکید استاندار بر کمک دولت به تسریع در تکمیل طرح‌های راهبردی گلستان
  • نشست هم اندیشی مدیرکل اتباع استانداری البرز با اساتید دانشگاه های استان
  • اعلام آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی البرز در پی اعلام هشدار هواشناسی
  • مشکلات پایان‌ناپذیر کادر درمان؛ مدل جدید از مهاجرت شکل گرفته!
  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند