Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، جشنواره مسابقات ورزش‌های همگانی به مناسبت چهل و سومین پیروزی انقلاب اسلامی در صداوسیمای مرکز استان برگزار شد.

در ابتدای این برنامه مدیرکل صداوسیمای مرکز استان با بیان اینکه گسترش ورزش‌های همگانی  جزء اهداف سلامت محور این هیات است، گفت: این ورزش‌ها در جامعه و همچنین ادارات و سازمان‌های استان مورد استقبال قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امیر رئوف با بیان اینکه رسانه ملی نقش بسزایی در فرهنگ سازی اذهان و افکار جامعه در حوزه های مختلف دارند، افزود: از برگزاری جشنواره‌ها، برنامه‌ها و طرح‌های فرهنگی و ورزشی هیئت ورزش‌های همگانی استقبال و حمایت خواهیم کرد.
 
وی ضمن بیان اهمیت ورزش در سلامت روح و جسم شهروندان  و کارکنان افزود: هیئت ورزش‌های همگانی استان با تعدد و تنوع کمیته‌های متناظر می‌تواند در بالابردن نشاط اجتماعی  هم استانی‌های عزیز گام‌های بسیار موثر و حائز اهمیتی بردارد.

 

مدیرکل صداوسیمای مرکز استان اضافه کرد: نقش رسانه‌ها در این زمینه بسیار مهم بوده و تا امروز در توسعه ورزش‌های همگانی همیشه همراه این هیئت بوده و امیدواریم با همراهی آنها بتوانیم اهداف سلامت محور هیات ورزشهای همگانی استان را در تمام استان منعکس و منتشر نماییم.

لازم به ذکر است ۱۵۰ نفر از کارکنان شبکه دنا در رشته‌های دارت، طناب کشی، تنیس روی میز، فریزبی و پرتاب توپ شرکت کردند که در پایان به نفرات برتر هدایایی اهدا شد.

 

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس مدیرکل صدا و سیمای استان ورزش های همگانی ورزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۹۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره ورزش و سلامت در روستای ابرسج

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ پیاده روی خانوادگی همراه با غذای سالم، بازی‌های بومی محلی و پاکسازی مسیر آبشار از زباله  از جمله برنامه‌های  این جشنواره بود

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های یازدهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • جشنواره ورزش و سلامت در روستای ابرسج
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم