Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:12:23 GMT

روایت‌هایی از آزار و اذیت‌های خیابانی در «مرا بخوان»

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۳۹۲۴۸

روایت‌هایی از آزار و اذیت‌های خیابانی در «مرا بخوان»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم، «مرا بخوان؛ روایت‌های شنیده نشده» به کارگردانی پوریا نوری و تهیه‌کنندگی زهره رجبی به بررسی «کتابخانه انسانی» در محله هرندی و گفتگو با زنانی که مورد آزار و اذیت خیابانی قرار گرفتند، می‌پردازد. این فیلم در نوزدهمین جشن تصویر سال حضور دارد.

کتابخانه انسانی، مکان‌هایی هستند شبیه کتابخانه‌های واقعی با این تفاوت که در این کتابخانه‌ها، افراد به جای کتاب، انسانی را انتخاب می‌کنند که با او حرف بزنند!

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از بازیگران: معصومه قاسمی پور، هانا کامکار، رها خدایاری، غزل شجاعی، فیلمنامه: فرناز تبریزی، مدیر فیلمبرداری: مهدی رضایی، تدوین: نیما کزازی، مجری طرح: گروه شهر زنان، مدیر تولید: احسان اطمینان، صدابردار: افشین ملکی، صداگذار: محمد قاسمی، گریم: فاطمه مشایخی، طراح گرافیک: مهدی رایگانی، مشاور رسانه‌ای: مصطفی بیات.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوزدهمین دوره جشن تصویر سال از ششم تا بیست‌ و ششم اسفندماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

کد خبر 5431708 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: جشن تصویر سال پوستر سینمای مستند تئاتر ایران فیلم کوتاه محمد مهدی اسماعیلی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر موسیقی ایرانی حضور هنر ایران در جهان کارگردان تئاتر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اکران نوروزی سریال ایرانی حوزه هنری موسیقی کلاسیک نقاشی شبکه یک سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۹۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟

شاید خواندن این مطلب برایتان اندکی عجیب و باورنکردنی باشد ولی قضیه از این قرار است که یک شرکت اجاره خودروی بدون راننده که به تازگی چنین خدماتی را در کشور عزیزمان راه اندازی کرده، به‌قدری توسط مشتریان اذیت شده که تصمیم گرفته، هرکس بتواند بطور عادی و بدون ایجاد مشکل رانندگی کند را تشویق نموده و نصف مبلغ اجاره خودرو را به مشتری پس دهد.

شرایطی هم که اعلام کرده قدری جای تأمل و تأسف دارد. این شرایط شامل رانندگی کردن با خودرو با سرعت قانونی، آسیب نرساندن به ظاهر و داخل خودرو و موارد دیگری شبیه به اینهاست.

راستی چرا باید کسانی را که بجای خروج سرمایه ها در کشورمان سرمایه‌گذاری می‌کنند با چنین وضعیتی اذیت و آزار ببینند؟

اگر باور نمی‌کنید بهتر است به سایت شرکت اجاره دهنده خودروی بدون راننده Navaran.com یک سر بزنید تا خودتان مشاهده کنید.

دیگر خبرها

  • روضه| آزار و اذیت‌هایی که بر امام صادق(ع) روا داشتند+صوت
  • بیش از ۵۰ حافظ در شهرستان بوشهر فعال است
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را از دست می‌دهیم
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را دست می‌دهیم
  • نویدکیا: نبردن در خانه برای ما اذیت‌کننده است
  • محاکمه مرد رمال به اتهام تعرض به ۵ زن
  • دام سیاه مرد رمال برای ۵ زن
  • آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟
  • روایت ندا قاسمی از آسیب دیدگی سعیدآقاخانی در سریال «نون خ» (فیلم)
  • دام سیاه مرد رمال برای ۵ زن | می‌خواستم شوهر خوبی نصیبم شود اما این مرد...