Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت طی شبانه روز گذشته ۲۲۷ تن دیگر به دلیل ابتلا به کووید۱۹ جان باختند.

 از دیروز تا امروز ۴ اسفندماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۵ هزار و ۳۴۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۳۳۳ نفر از آنها بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۹۹۸ هزار و ۹۷۵ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۵ هزار و ۷۲۶ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۵۶۱ هزار و ۳۷۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

سه هزار و ۹۸۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۴۶ میلیون و ۸۶۲ هزار و ۱۲۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۳۳۷ شهرستان در وضعیت قرمز، ۶۴ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۴۷ شهرستان در وضعیت زرد و صفر شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند. 

۴۷۴۷

کد خبر 1606014

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا شهرستان در وضعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۹۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال و ۶ پیروزی در ۷ تقابل آخر برابر تراکتور

تیم فوتبال استقلال فردا در حالی به مصاف تراکتور می‌رود که در رویارویی‌های اخیر دست بالاتر را داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های تراکتور و استقلال تاکنون ۳۱ بار در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته‌اند که ۱۳ برد برای استقلال و ۱۰ برد برای تراکتور به دست آمده است، ضمن اینکه هشت دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

تقابل‌های دو تیم دیدارهای پر گل زیاد داشته است به طوری که در ۳۱ رویارویی، ۸۲ گل به ثمر رسیده است که سهم استقلال ۴۷ گل و تراکتور ۳۵ گل بوده است.

گفتنی است در هفت رویارویی اخیر بین استقلال و تراکتور، آبی پوشان تهرانی در شش دیدار پیروز بودهاند و تراکتور تنها یک بار برده است که مربوط به نیم فصل اول فصل گذشته در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز بوده است.

جدال‌های دو تیم استقلال و تراکتور گاهی اوقات با نتایج و پیروزی‌های سنگینی همراه بوده است که شاخص‌ترین و نزدیک‌ترین آن پیروزی هفت بر یک فصل گذشته استقلال مقابل تراکتور در ورزشگاه آزادی است. بردی که در آخرین هفته لیگ گذشته به دست آمد و همه آمار و ارقام رویارویی‌های دو تیم را زیر و رو کرد.

آمار و ارقام رویارویی‌های استقلال و تراکتور

کد خبر 749309

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • آمار دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین رو به افزایش است
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکست سد را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • دعوت برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • فراخوان اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • مهم‌ترین دلایل خودکشی در استان وضعیت فرهنگی، اقتصادی و افسردگی می‌باشد
  • استقلال و ۶ پیروزی در ۷ تقابل آخر برابر تراکتور
  • آخرین وضعیت بارش‌ها تا اردیبهشت ۱۴۰۳ در کشور + آمار استان‌ها کم‌ بارش و پر بارش
  • بسیاری از اختلالات روانی ریشه جسمانی دارند
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس