Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوطالب جلالی روز چهارشنبه در حاشیه نشست بررسی مشکلات راه اندازی فرودگاه بین المللی شهدای شاهرود در گفت و گو با ایرنا افزود: جمعی از موثرین و کارفرمایان بنگاه های اقتصادی که در این نشست حضور داشتند بر مشارکت، مساعدت و پشتیبانی در اجاره و خرید هواپیما تاکید کردند.

وی با بیان اینکه ۲ برنامه کوتاه و بلند مدت برای راه اندازی فرودگاه شاهرود تدوین شده است، ابرازداشت: در این برنامه ابتدا اجاره هواپیمای چارتر در دستور کار است و در صورت استقبال مردمی از پروازها، خرید هواپیما انجام خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلالی با بیان اینکه راه اندازی فرودگاه در نیمه نخست سال آینده میسر است، اظهار داشت: اقداماتی برای اجاره هواپیما با تلاش مسوولان و نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی انجام شده است.

فرماندار شاهرود ادامه داد: برای خرید هواپیما باید از ظرفیت، مزیت و توان تعدادی از موثرین اقتصادی و کارفرمایان بنگاه های اقتصادی در حوزه های مختلف بهره برد.

وی با بیان اینکه مردم با خرید سهام می توانند در خرید هواپیما مشارکت داشته باشند، افزود: خرید سهام توسط مردم شاهرود در شکل گیری و راه اندازی کارخانه سیمان نمونه ای از این نوع مشارکت است.

جلالی از تلاش نماینده شاهرود و میامی به جهت پیگیری مسایل راه اندازی فرودگاه در سطح ملی قدردانی کرد و گفت: تمامی ظرفیت های محلی باید پای کار باشند تا این موقعیت بسیار عالی شهرستان احیاء شود.

فرماندار شاهرود ادامه داد: فرودگاه بین المللی شهدای شاهرود به دلیل واقع شدن در یک محور ارتباطی ویژه می تواند چند استان و شهرستان های همجوار را پوشش دهد.

وی ابراز داشت: شهرستان شاهرود به دلیل داشتن جاذبه های طبیعی و گردشگری علاقه مندانی از نقاط خارج کشور دارد که در صورت راه اندازی فرودگاه می توانند از آن بهره ببرند.

به گفته وی، تا پایان سال نشست دیگری با موثرین و کارفرمایان بنگاه های اقتصادی برای رفع موانع موجود در راه اندازی فرودگاه برگزار می شود.

فرودگاه شاهرود حدود ۲۶ سال پیش در زمینی به مساحت ۷۲۰ هکتار در ۱۵ کیلومتری شرق شهرستان شاهرود در مجاورت جاده مشهد ساخته شد.
سال ۱۳۶۷ برای توسعه فرودگاه، ساخت ساختمان های پایانه مسافری ، توسعه باند پرواز و اپرون آغاز شد، اواخر سال ۱۳۸۰ با فرود اولین هواپیمای مسافری، بهره برداری از فرودگاه آغاز شد.
این فرودگاه پس از مدتی وقفه در آذر ماه سال ۱۳۸۶ بار دیگر فعالیت خود را آغاز کرد.

برچسب‌ها شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران شاهرود شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران شاهرود شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران شاهرود شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران راه اندازی فرودگاه بنگاه های اقتصادی خرید هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۹۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدجواد فرهنگ رئیس مرکز حراست و مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به همراه جمعی از مسئولان ضمن بازدید از امکانات و بخش‌های مختلف اداری واحد رامسر در جلسه هیئت رئیسه این واحد دانشگاهی شرکت کرد.

رئیس مرکز حراست و مشاور ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اهمیت حضور مجموعه حراست در واحد‌های دانشگاهی اظهار کرد: یکی از وظایف جدی مجموعه حراست صیانت و حفظ سرمایه‌های مادی و معنوی واحد‌هاست تا مدیر آن مجموعه بتواند با خیال راحت فعالیت‌های توسعه‌ای و پیشرفتی انجام دهد.

فرهنگ، هدف اصلی دانشگاه را تربیت نیروی متخصص و متعهد برای کشور دانست و عنوان کرد: در دانشگاه دو هدف عمده و چند هدف فرعی تعریف شده و در زمینه‌های تخصصی موضوع تولید علم و پژوهش و در حوزه تعهد هم مسئله رفتار و کردار انسانی است که در یک شخصیت باید متبلور شود.

وی افزود: نباید به دانشگاه به‌عنوان یک بنگاه اقتصادی و به دانشجو به‌عنوان‌ یک مشتری نگاه کرد و نگاه مشتری‌مداری و درآمدزایی نگاه خوبی نیست.

رئیس مرکز حراست و مشاور ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه یک استاد و یک هیئت علمی می‌تواند نظام دانشی را در یک دانشگاه متحول کند، ادامه داد: هدف برای یک‌ مجموعه بسیار مهم است و اگر این هدف برای هرکدام از ارکان مجموعه به درستی تعریف شود ساختار درستی هم متناسب با همان هدف طراحی خواهد شد.

فرهنگ متذکر شد: تولید دانش، تحقیق، پژوهش، انجام طرح پژوهشی و چاپ مقاله توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه به‌عنوان اهداف فرعی در دانشگاه تعریف می‌شوند که در نهایت منجر به دانش‌افزایی در جامعه خواهد شد و هرچه به سمت تولید دانش کاربردی حرکت کنیم آن دانش را تبدیل به سرمایه خواهیم کرد.

همت محمدنژاد سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر هم با ارائه گزارشی از این واحد دانشگاهی در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی و تربیتی به تشریح استراتژی‌ها و اهداف تدوین شده در آینده از قبیل افزایش تعداد دانشجو، توسعه و گسترش مدارس سما در مقاطع مختلف تحصیلی، تکمیل پروژه سوله ورزشی و احداث کمپ ورزشی و احداث مهمانسرا پرداخت.

دکتر فرهنگ با حضور بر سر مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر ضمن قرائت فاتحه با آرمان‌های امام و شهدا تجدیدپیمان کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • حل نشدن مشکل نرخ تامین مالی برای فعال‌سازی بنگاه‌ها مانع از تحقق جهش تولید است
  • تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد راه‌اندازی می‌شود
  • دومين پل هوایی (ايربريج) در فرودگاه کرمان راه اندازی می شود
  • تمساح سرگردان در فرودگاه/ عکس
  • ایرتاکسی فرصتی برای رونق مسیرهای کم تقاضا
  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد
  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه