Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@10:48:51 GMT

فروشگاه رفاه برلیان مال زعفرانیه افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۳۹۶۱۱

فروشگاه رفاه برلیان مال زعفرانیه افتتاح شد

آیین افتتاحیه فروشگاه رفاه شعبه برلیان مال زعفرانیه با حضور مدیر عامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه ،مدیر مرکز تجاری برلیان مال زعفرانیه ،اعضای هیئت مدیره فروشگاه زنجیره ای رفاه ،مسوولان شهری و حضور گسترده و پرشور مردم، در مرکز تجاری برلیان مال زعفرانیه واقع در شمال پایتخت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار برنا، فروشگاه رفاه برلیان زعفرانیه مال واقع در خیابان زعفرانیه ،ابتدای مقدس اردبیلی ،با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به صورت رسمی مورد بهره برداری قرار گرفت و پس از برش روبان، مشتریان از این فروشگاه فاخر بازدید و اقدام به خرید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.

آیین افتتاح این مراسم با برنامه های متنوعی شامل اجرای موسیقی‌ زنده توسط گروه محبوب ایوان بند، آتش بازی،نورافشانی،برگزاری مسابقه ،سخنرانی مسوولان و...همراه بود.

در این مراسم علاء الدین ختایی،مدیر عامل بازار تهاترایرانیان و مالک مرکز تجاری برلیان مال زعفرانیه گفت: از مجموعه رفاه که این موقعیت را در اختیار ما قرار داد که بتوانیم جمع صمیمی خانواده رفاه را از نزدیک ملاقات کنیم صمیمانه تشکر می کنم و این امر فرصت مناسبی برای برقراری ارتباط قوی تر بین این مرکز تجاری و پرسنل فروشگاه رفاه را فراهم کرد.

وی با اظهار امیدواری از اینکه این همکاری در پروژه های آتی تداوم داشته باشد و این تعامل مطلوب مستمر باشد خاطرنشان کرد: اگر چه ساکنان منطقه شمال تهران از قدرت خرید بیشتری در قیاس با سایر مناطق برخوردارند ولی نباید تصور کرد که آنها از دریافت خدمات فروشگاه های رفاه بی نیاز هستند.

مدیر عامل بازار تهاترایرانیان با یادآوری این موضوع که تنوع ، کیفیت بالای محصولات و پوشش سلایق مختلف، سبب جلب رضایتمندی مشتریان این فروشگاه شده است اظهار داشت: بر این باورم که اگر اطلاع رسانی درست و گسترده ای درباره کیفیت خدمات دهی فروشگاه های رفاه به ساکنان شمال پایتخت صورت گیرد،قطعا آنها به جمع مشترهای وفادار این مجموعه خواهند پیوست.

 وی با اشاره به لزوم اصلاح تفکرات کلیشه ای و عامیانه درباره گروه های هدف فروشگاه های زنجیره های رفاه اذعان داشت: این نگاه سنتی که مشتریان این فروشگاه ها صرفا گروه های متوسط و پایین درآمدی هستند باید با فرهنگ سازی صحیح اصلاح شود .

مالک مرکز خرید برلیان مال زعفرانیه تصریح کرد: مجموعه فروشگاه رفاه در این مرکز با سیاستهای پایدار و راهکارهای هوشمندانه به صورت کاملا حرفه ای و هدفمند نسبت به توزیع کالاهای اساسی شهروندان در فضایی متمرکز اقدام کرده و بی شک همین مساله سبب گرایش مردم به خرید از این فروشگاه خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه شرکت فروشگاه های زنجیره های رفاه با استراتژی دقیق در مسیر توسعه کسب و کار گام های بسیار خوبی برداشته است افزود: باید با اطلاع رسانی های مستمر،ساکن شمال پایتخت را نسبت به عرضه عادلانه ،با کیفیت و نوآورانه و از همه مهمتر با قیمتهای حداقلی محصولات فروشگاه های زنجیره رفاه آگاه کنیم.

ختایی درباره دلایل پیشتازی فروشگاه های زنجیره ای اذعان داشت : اصولا وقتی که فروشگاه ها به صورت زنجیره ای فعالیت می کنند با تامین کنندگان و تولیدکنندگان معتبر همکاری می کنند و با حذف واسطه ها ، دقیقا همان محصولات مصرفی که در سایر مراکز عرضه می شود به صورت قوی تر و حرفه ای تر و با قیمت پایین تر در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

 وی همچنین یادآور شد: بنده به عنوان نایب رییس انجمن تولید کنندگان و فناوران صنعتی ساختمان کشور که با بسیاری از انبوه سازان بزرگ در اکثر استانها مراوده کاری دارم ،بر این باورم که توسعه روز افزون فروشگاه های رفاه در گسترش مراکز تجاری که در شهرستانها به صورت هدفمند ساخته می شوند،جهت دهی تعیین کننده خواهد داشت که این امر سبب ایجاد همکاری اقتصادی با انبوه سازان و رونق این نوع ساخت و سازها خواهد شد.

مالک برلیان مال زعفرانیه گفت: در حال حاضر بسیاری از تجاری سازها به دنبال تولید واحدهای تجاری با کاربری کاملا هدفمند و از پیش تعین شده هستند در حالی که قبلا چنین رویه ای مرسوم نبود و عموما پس از ساخت مراکز تجاری ،بهره وری ساختمان برای آن تعریف می شد که این رویه نادرست بود.

وی عنوان کرد: بنابراین فروشگاه های رفاه علاوه بر توزیع عادلانه کالاهای اساسی و اشتغالزایی می توانند در توسعه ساخت و ساز های مراکز تجاری هدفمند نقش آفرین باشند.

در ادامه این مراسم همچنین  رسول محمدی ،مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه ،خطاب به  ختایی،مالک برلیان مال زعفرانیه عنوان کرد: ژرف نگری خاص شما به ما کمک کرد که در این مجموعه فاخر نسبت به افتتاح فروشگاه رفاه اقدام کنیم و در منطقه شمال پایتخت کشور عزیزمان بتوانیم برای مردم خدمت رسانی کنیم.

وی تاکید کرد: ما برای توسعه فروشگاه های رفاه در شمال تهران برنامه های ویژه و خاصی تدارک دیده ام و طی ده روز آینده غیر از فروشگاه برلیان مال زعفرانیه ،فروشگهای دیگری نیز افتتاح خواهیم کرد تا به شهروندان خوب منطقه شمال پایتخت خدمت رسانی کنیم .

محمدی گفت: با توجه به افق های روشن فعالیت فعالان اقتصادی در آینده که حتما متفاوت با امروز خواهد بود به یقین می گویم که دهه اول قرن آینده متعلق به ایران و ایرانی خواهد بود و بی شک در حوزه های اقتصادی،صنعتی و بازرگانی گام های بلندی برخواهیم داشت.

 محمدی اظهارداشت: با توجه به این امر و با در گرفتن اینکه به زودی هموطنان ما از نظر اقتصادی به رشد و سطح بالاتری خواهند رسید، شرکت فروشگاه های رفاه نیز متناسب با این رشد در جهت تجهیز و بروزرسانی و ارتقای سطح خدمات خود گام خواهد نهاد.

وی با بیان اینکه عرضه کالاهای متنوع و برندهای خاص برای دهک های بالای درآمدی در فروشگاه های رفاه در نظر گرفته شده است ادامه داد: فروشگاه رفاه برای دهک های بالای درآمدی برنامه های خاصی خواهد داشت و به غیر از ارائه کالاهی مصرفی ،در حوزه پوشاک و کالاهای خواب هم ما حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت و قطعا ظرف دو سال آینده خبرهای خوبی در این زمینه خواهیم شنید.

محمدی گفت: اگر چه فروشگاه رفاه برلیان مال زعفرانیه ،در ابتدا برای این امر طراحی نشده بود ولی با همکاری کادر پرسنل برلیان مال زعفرانیه و همت بالای همکاران من در بخش توسعه ،خوشبختانه در کوتاه ترین زمان ممکن ،این مکان تبدیل به یک فروشگاه فاخر شد و از همه عزیزانی که ظرف کمتر از دو ماه نسبت به تجهیز و راه اندازی آن اقدام کردند صمیمانه تشکر می کنم. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی پایتخت خانواده فروشگاه های زنجیره ای هیئت مدیره فروشگاه های زنجیره فروشگاه های رفاه فروشگاه رفاه شمال پایتخت مرکز تجاری زنجیره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۹۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

امیر عبدوس درباره راهکارهای کاهش اثرات مخرب کیسه‌های پلاستیکی بر محیط زیست اظهارکرد: یکی از موضوعات مهم در این زمینه اهمیت تفکیک پسماند از مبدا و تحویل آن به به مراکز مجازی است که در ماه‌های اخیر از طریق برنامه های کاربردی اقدام به خرید پسماندهای قابل بازیافت شهروندان می‌کنند چراکه این کار به مراتب هزینه‌های کمتری نسبت به تفکیک آن‌ها در مقصد دارد.

وی یکی از راه‌های کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی را به همراه داشتن کیسه‌های چند بار مصرف یا پارچه‌ای برای خرید ذکر کرد و گفت: اگر هنگام خرید ناگزیر به استفاده از کیسه‌های پلاستیکی بودیم، تلاش کنیم از کیسه‌های کمتری استفاده کنیم.

عبدوس درباره اقدامات سازمان محیط زیست برای کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی توضیح داد: این سازمان در نخستین گام با همکاری وزارت صمت و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بر اساس آیین‌نامه کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی تلاش کرده است طی هفته زمین پاک (۳ تا ۹ اردیبهشت‌) کیسه‌های پلاستیکی به‌طور رایگان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع نشود تا مردم به استفاده از کیسه‌های چند بار مصرف و پارچه‌ای برای خرید ترغیب شوند.

مدیر کل دفتر مشارکت‌های مردمی و مسئولیت اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست در پاسخ به این پرسش که آیا پیش از این فروشگاه‌های زنجیره‌ای هیچ مبلغی را برای ارایه کیسه‌های پلاستیکی به مشتریان دریافت نمی‌کردند، پاسخ منفی داد و تصریح کرد: هزینه صرف شده برای ارایه این کیسه‌ها در حاشیه سود فروشگاه‌ها لحاظ می‌شد بنابراین قرار است طی هفته زمین پاک این مبلغ در فاکتور خرید لحاظ شود تا کسانی که از کیسه برای حمل خریدهای خود استفاده می‌کنند از مبلغ پرداخت شده برای آن اطلاع یابند این در حالیست که علت تمایل مردم برای خرید از برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای، کیفیت بالای کیسه‌های پلاستیکی آن‌هاست.

وی اضافه کرد: در این شرایط تلاش می‌شود با اجرای طرح آزمایشی ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اثرات مخرب کیسه‌های پلاستیکی بر محیط زیست کاهش یابد.

عبدوس درباره علت استفاده کم از بیلبوردهای شهری برای اطلاع‌رسانی در زمینه این طرح و پیامدهای مصرف کیسه‌های پلاستیکی برای محیط زیست اظهارکرد: شهرداری تهران در یک حرکت سراسری از بیلبوردهای شهری برای اطلاع‌رسانی درباره برنامه کاربردی نوماند - که به منظور جمع‌آوری پسماند خشک شهروندان طراحی شده است- استفاده می‌کند. با بهره‌گیری از این نرم‌افزار کاربردی مردم پسماند خود را به پیمانکاران دارای مجوز تحویل می‌دهند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بهتر نبود سازمان محیط زیست برای طرح ممنوعیت یک هفته‌ای عرضه کیسه‌های پلاستیکی علاوه بر رسانه‌های تصویری و مکتوب از ظرفیت بیلبوردهای شهری هم استفاده می‌کرد، اذعان کرد: این نظر، درست است البته اقدامات ما در این زمینه تازه شروع شده است و به‌طور قطع در مراحل بعد از ظرفیت بیلبوردهای شهری بیشتر بهره خواهیم برد.

عبدوس در پایان تاکید کرد: برای کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی در هماهنگی کامل با اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران و سازمان مدیریت پسماند این شهرداری هستیم، با این حال برای اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در این زمینه از همه رسانه‌ها استمداد می‌طلبیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • ۵ مدل پنکه پارس خزر محبوب و پرفروش برای روز‌های گرم تابستان
  • پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان
  • لاکچری‌ترین فروشگاه آب معدنی جهان در این شهر ایران رونمایی شد + ویدئو
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • فقط ۱۰ ثانیه فرصت دارید تا کاکتوس پنهان را پیدا کنید+ پاسخ
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای