Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر قادری عضو کمیسین تلفیق مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی در خصوص بررسی حذف ارز ترجیحی در جلسه شب گذشته کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، گفت: مسئله حذف ارز 4200 تومانی شب گذشته مورد بررسی قرار نگرفته است و تصمیم نهایی پس از بررسی مجددا در کمیسیون به صحن خواهد رفت.

وی افزود: در جلسه شب گذشته کمیسیون تلفیق توضیحاتی توسط رئیس کمیسیون در خصوص ارز ترجیحی مطرح شد اما بحثی که منجر به تصمیم‌گیری شود، رخ نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی مباحث درآمدی نیز که به کمیسیون بازگشته بود مورد بررسی قرار گرفت.

قادری در ادامه گفت: در بحث بند «ی» تبصره یک لایحه بودجه سال آینده و در جز یک، مبلغ 4.5 میلیارد یورو مربوط به نیرو‌های دفاعی باقی ماند اما در جز دوم این بند از تبصره یک، مبلغ 5.5 میلیارد یورو مربوط به اجرای طرح‌های پیشران جدید و نیمه تمام به 3 میلیارد یورو کاهش یافت. همچنین بحث جاماندگان سهام عدالت نیز مطرح شد که در ادامه کمیسیون تلفیق با سهام‌دار شدن این افراد موافقت کرد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص سازوکار تامین سهام مورد نیاز جاماندگان سهام عدالت گفت: این بحث در کمیسیون به تصویب رسید اما همچنان بحث تامین سهام ابهام دارد چراکه سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرده است که امکان واگذاری سهام‌های بازگشتی سهام عدالت را به دلیل تعهدات جدید ندارد. این موضوع از جمله نکاتی است که به دلیل محدودیت‌های سازمان خصوصی‌سازی همچنان وضعیت مشخصی ندارد./ تسنیم

منبع: فردا

کلیدواژه: سهام عدالت ارز 4200 تومانی جاماندگان سهام عدالت سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۹۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت

بدقولی هشت شرکت در واریز سود سهام عدالت در موعد مقرر باعث شد تا عده‌ای از سهامداران از دریافت سود سهام عدالت خود جا بمانند.

به گزارش تجارت‌نیوز، شرکت‌های «صنایع سیمان دشتستان، گروه مپنا و فجر انرژی خلیج فارس» هیچ اقدام مشخصی در راستای واریز سود سهام عدالت، در هیچ یک از دو مرحله انجام ندادند. از سمت دیگر، شرکت‌های «پارس سوئیچ، ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت اصفهان و صنایع پتروشیمی خلیج فارس» نیز وجوه مرحله دوم خود را به حساب‌های شرکت سپرده‌گذاری مرکزی واریز نکردند.

دیگر خبرها

  • وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت به کجا رسید؟ / تکلیف نیروهای شرکتی چه می‌شود؟
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان + جزئیات
  • جاماندگان سهام عدالت بخوانند
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان به وزارت رفاه
  • جاماندگان سهام عدالت حتما بخوانند/ اگر شرایط دریافت سهام عدالت را دارید، این کار را انجام دهید؟
  • خبر تازه و مهم درباره دریافت سهام عدالت | به نظر می‌رسد قطار سهام عدالت با این گام به ایستگاه پایانی می رسد
  • جاماندگان سهام عدالت حتما بخوانند؛ اگر شرایط دریافت سهام عدالت را دارید، این کار را انجام دهید؟
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان
  • اعلام تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت
  • تصمیم نهایی مجلس درباره یارانه‌ ها در سال ۱۴۰۳