Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@08:50:20 GMT

با 5 مرکز خرید لوکس تهران آشنا شوید

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۴۰۲۷۹

با 5 مرکز خرید لوکس تهران آشنا شوید

تهران از شهرهای دیدنی ایران است. شما می‌توانید پس از بازدید از مکانهای دیدنی تهران، سری هم به مراکز خرید و بازارهای این شهر بزنید. تهران از نظر تعداد و تنوع مراکز خرید در کشور، مقام نخست را دارد و بهشتی برای عاشقان خرید به شمار می‌رود. در سال‌های اخیر مراکز خرید لوکس و مجلل بسیاری در نقاط مختلف شهر به‌خصوص در شمال و غرب پایتخت افتتاح شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس اگر به خرید علاقه دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با برخی از بهترین مراکز خرید تهران و البته لاکچری‌ترین آن‌ها آشنا کنیم.

۱اپال آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، میدان کتاب، بلوار کوهستان، مرکز تجاری اپال

مرکز تجاری اپال در زمینی به مساحت بیش از هفت هزار مترمربع احداث شده است و ۲۳ طبقه دارد که ۹ طبقه آن در زیر زمین و بقیه در روی زمین هستند. از جمله اجناسی که در این مرکز خرید به مشتریان عرضه می‌شوند، می‌توان به لوازم‌خانگی، طلا، بورس ساعت، لباس عروس، لباس شب، لباس داماد، آینه و شمعدان، بورس پوشاک و لباس‌های جدید، گوشی‌های هوشمند، رایانه، لپ‌تاپ، بازی‌های کامپیوتری و لوازم صوتی و تصویری اشاره کرد.

مرکز خرید اپال با تنوع محصولات و مغازه‌های لوکس و زیبا به مقصدی محبوب در میان علاقه‌مندان به خرید و پاساژگردی در غرب تهران تبدیل شده است. سینما، سالن بولینگ و بیلیارد، فودکورت و رستوران‌های مجلل با سرو غذاهای خوش‌طعم، اتاق اختصاصی «پدر و کودک» و «مادر و کودک»، کارواش، هایپرمارکت و هفت طبقه پارکینگ تنها بخشی از امکانات رفاهی این مجموعه هستند.

۲پالادیوم آدرس: تهران، خیابان مقدس اردبیلی، نرسیده به میدان الف، مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم از بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین مراکز خرید ایران و تهران به شمار می‌آید که در شمال تهران و در محله زعفرانیه واقع شده است. این مرکز خرید یک مجموعه تجاری و تفریحی کامل است که علاوه بر امکان خرید انواع کالاها همچون طلا و جواهرات، اسباب‌بازی، خوراکی (انواع شیرینی و شکلات، خشکبار و قهوه)، محصولات فرهنگی، کتاب و لوازم‌التحریر، امکاناتی مانند باشگاه ورزشی، مهدکودک، کتابخانه، خانه بازی و غیره را نیز در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار می‌دهد.

پالادیوم، مکانی مناسب برای خرید بهترین برندهای داخلی و خارجی در زمینه‌ پوشاک، زیورآلات و کیف و کفش مانند آدیداس، نایکی، پوما، ریباک، جین وست، منگو، جنیفر، تی تی، پاما، پونت و غیره است. فودکورت‌ها و رستوران‌ها، پارکینگ، سوپرمارکت، داروخانه و موسسه موسیقی، سایر بخش‌های این مرکز خرید را تشکیل می‌دهند.

۳آوا سنتر آدرس: تهران، خیابان اقدسیه، خیابان موحد دانش، نبش خیابان فیروزبخش، مجتمع تجاری آوا سنتر

آواسنتر در اقدسیه بدون شک یکی از لاکچری‌ترین مراکز خرید تهران است که با نمای تلفیقی از شیشه و فلز و اشکال هندسی خاص، چشم‌ها را به خود خیره می‌کند. این مرکز خرید با معماری نوین و مدرن در سال ۲۰۱۸ موفق به دریافت جایزه بین‌المللی معماری خاورمیانه شده است. آوا سنتر دارای بخش‌های مختلفی است که در میان آن‌ها می‌توان به گالری‌های طلا و جواهرات، طلا و جواهرات قدیمی، برندهای خاص طلا و جواهرات، فروشگاه‌های دیگر (مواد و لوازم آرایش، مد و پوشاک و حتی بوک‌لند) و بخش مختص به رستوران و فودکورت اشاره کرد. هدف اصلی تاسیس این مرکز هم گردهم‌ آوردن فروشگاه‌های طلا و جواهرات در قالب مجموعه‌ای منسجم بوده است.

آواسنتر ۲,۵۶۰ مترمربع مساحت و ۱۶ طبقه دارد. درون این مجتمع طوری طراحی شده است تا نورگیرهای سقفی نور طبیعی محیط را وارد مجتمع کنند؛ به همین دلیل ساختار هر طبقه با استفاده از نور طبیعی و ارتفاع بلند سقف سبب می‌شود که بزرگی و عظمت فضا افزایش یابد. ۹۱ فروشگاه در مجتمع تجاری آوا سنتر به چشم می‌خورند و از امکانات رفاهی آن می‌توان به بخش‌های خدماتی مانند کارواش، خشک‌شویی، آرایشگاه، اسپا و پت‌شاپ اشاره کرد. در این مرکز خرید یک آرت‌سنتر نیز وجود دارد که مختص برگزاری برنامه‌های فرهنگی و پرفورمنس‌های هنری است.

۴روشا آدرس: تهران، نیاوران، تقاطع خیابان عمار و فرمانیه، مرکز خرید روشا

مرکز خرید روشا اولین فروشگاه بدون مرز در ایران است که در آن با واحدهای تجاری مجزا روبه‌رو نخواهید شد. این مرکز خرید در شمال شهر به سبک دپارتمان استور در سال ۱۳۹۴ افتتاح شد و دارای هفت دپارتمان جداگانه برای کالاهای مختلف است؛ بنابراین بدون نیاز به ورود به مغازه‌های متعدد می‌توانید اجناس را یک‌جا مقایسه و به‌راحتی خرید کنید. پنج طبقه مرکز خرید روشا به فروشگاه‌های تجاری، یک طبقه به رستوران و کافه و چند طبقه به پارکینگ اختصاص دارد. سوپر مارکت بزرگ و وسیع نیز از دیگر امکانات این مجموعه است.

در مرکز خرید روشا انواع اجناس از جمله لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، ساعت و زیورآلات، پوشاک زنانه (انواع لباس مجلسی، مانتو و پالتو)، پوشاک آقایان و کودکان، لوازم ورزشی، ست‌های کامل سفر (چادر مسافرتی، کوله، ظروف مسافرتی، لباس کوهنوردی و طبیعت گردی) و... به فروش می‌رسند. به‌علاوه، این مرکز خرید یک مزیت مهم دیگر نیز دارد؛ مشتریان می‌توانند تمام کالاهای این مجموعه را در سامانه فروشی اینترنتی، خریداری کنند.

۵سانا آدرس: تهران، اندرزگو، بین خیابان علوی و کوچه زمانی، مرکز خرید سانا

مرکز خرید سانا از جمله پاساژهای شیک و جدید شمال تهران است که در بلوار اندرزگو قرار دارد. این مرکز خرید با معماری و دکوراسیون زیبا و لوکس محبوبیت بسیاری در میان عاشقان خرید کسب کرده است. انواع فروشگاه‌ها اعم از پوشاک مردانه، زنانه و بچه‌گانه، لوازم و لباس ورزشی، کیف و کفش، لوازم لوکس خانه، عطر و آرایشی، الکترونیک و موبایل، فرهنگی و هنری و صنایع دستی، ساعت و عینک، سیسمونی، اسباب‌بازی و جواهرات در مرکز خرید سانا فعالیت می‌کنند. اگر به‌دنبال کالای برند هستید، حتما به این مجموعه سر بزنید؛ زیرا انواع برندهای خارجی و داخلی مانند بنتون، مانگو، اسپرینگ فیلد، جین وست، نیو بالانس، آدیداس، جی اوکس، درسا، سواروسکی و... در مرکز خرید سانا عرضه می‌شوند.

ساخت مرکز خرید سانا تهران با ۱۳ طبقه در سال ۱۳۹۰ در بلوار اندرزگو آغاز شد و در شهریور ۱۳۹۶ به اتمام رسید. این مرکز خرید با مساحت کلی بیش از ۲۰ هزار متر مربع شامل ۹,۴۰۰ متر مربع واحد اداری، ۱۰,۵۰۰ متر مربع واحد تجاری، سه هزار متر مربع رستوران و فودکورت سرباز و سرپوشیده و همچنین پارکینگی طبقاتی با ظرفیت تعداد مناسبی خودرو است. طبقات پایینی آن به واحدهای تجاری اختصاص دارند و در طبقات بالایی، دفاتر اداری و شرکت‌های مختلف فعال هستند.

از امکانات مرکز خرید سانا می‌توان به پارکینگ طبقاتی بزرگ، نمازخانه، سرویس بهداشتی، بهداری، ارائه ویلچر و کالسکه، جایگاه تعویض نوزاد، خانه بازی و غیره اشاره کرد. در بازدید از این مرکز خرید فراموش نکنید که به شهربازی فانی‌باس (شهربازی مدرن سرپوشیده و مجهز به پارک واقعیت مجازی)، شهر مشاغل لیتل‌باس، مرکز اسباب‌بازی ماتی‌لوس و موسسه سانا یوگا (با ارائه سبک‌های متنوع یوگا اعم از ائینگر یوگا، اشتانگا یوگا، پاور یوگا، سویینگ یوگا، یوگا کودکان و یوگا تراپی) سر بزنید.

کد خبر 1605907

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مرکز خرید طلا و جواهرات مراکز خرید فروشگاه ها آوا سنتر متر مربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۰۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت تور لوکس استانبول در تابستان ۱۴۰۳ چقدر است؟

لوکس ترین تور استانبول از نظر شما چه شکلی است؟ اقامت در هتل پنج ستاره با بهترین پرواز خارجی و گشت‌های شهری؟ خوب باید بگوییم اگر به‌ دنبال تور لوکس استانبول هستید، باید معیارهای خود را کمی ارتقا دهید.

استانبول یکی از زیباترین شهرهای جهان است که هرساله میزبان میلیون‌ها گردشگر از سراسر دنیا است و این جایگاه را مدیون هتل‌های باکیفیت و جاذبه‌های گردشگری درجه یک است. وقتی مسافر تور استانبول لوکس باشید، تازه استانبول زیر دندان‌تان مزه خواهد کرد و دیگر به‌راحتی این شهر را فراموش نخواهید کرد. در این مطلب به سراغ معرفی ۲ تور استانبول می‌رویم که تجربه سفرتان را زیر و رو خواهند کرد اما پیش از آن کمی درباره ویژگی‌های تور لوکس استانبول خواهیم گفت.

ویژگی های تور لوکس استانبول

پکیج تور استانبول شامل خدمات مختلفی مثل پرواز، هتل، گشت‌شهری، ورودی جاذبه‌ها و غیره است. برای اینکه یک تور لوکس استانبول رزرو کنید باید جزئیات خدمات این بسته‌ها، مثل تعداد روزهای سفر، تعداد مقاصد، زمان پرواز، شرکت هواپیمایی، هتل محل اقامت، هزینه ورودی جاذبه‌های گردشگری و گشت شهری را با یکدیگر مقایسه کنید. نگاهی به تورهای استانبول آژانس مسافرتی ایوار، به‌عنوان مجری مستقیم تور لوکس استانبول، نشان می‌دهد یک تور استانبول لوکس و باکیفیت باید خدمات مناسبی داشته باشد که عبارت است از:

پرواز رفت‌ و برگشت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز ترانسفر فرودگاهی و زمینی ترانسفر بین شهری زمینی و هوایی اقامت در هتل‌ ۵ ستاره گشت شهری و گشت خرید راهنمای فارسی‌زبان از تهران تا تهران همراهی راهنمای محلی بیمه مسافرتی خدمات تشریفات (CIP) در فرودگاه مبدا و...

1. تور استانبول و ساپانجا

تاریخ اجرا: تیر، مرداد و شهریور ۱۴۰۳ قیمت: ۵۹ میلیون تومان ۴ شب استانبول، ۲ شب ساپانجا

اگر می‌خواهید چاشنی تور استانبول لوکس‌ خود را بیشتر کنید، باید به‌سراغ تور استانبول و ساپانجا بروید که ۶ شب و ۷ روز طول می‌کشد و شما را به اقامت در دو شهر رویایی ترکیه می‌برد. شهر «ساپانجا» (Sapanca) در فاصله ۱۳۷ کیلومتری استانبول قرار دارد و بخشی از استان سقاریه ترکیه است. هر جای این شهر که بروید جنگل‌های سرسبز آن را فراگرفته‌اند. دریاچه ساپانجا از شمال و کوه‌های سبز سامانلی نیز از جنوب این شهر کوچک را احاطه کرده‌اند. ساپانجا آنقدر لوکس و زیبا است که محلی‌ها به آن «نگین سقاریه» می‌گویند. در این شهر کوچک می‌توانید هتل‌ها، ویلاها، کافه‌ها، خانه‌های هابیت و رستوران‌های مجللی پیدا کنید که چهره‌ای لوکس به این شهر سبز داده‌اند. برنامه این سفر ۷ روزه با پرواز هواپیمایی ترکیش آغاز می‌شود که از بهترین شرکت‌های هواپیمایی دنیا است و خدمات سطح بالایی را به مسافران ارائه می‌دهد. اقامت در هتل ۵ ستاره هم در استانبول و هم در ساپانجا، گشت شهری در استانبول، خرید در استانبول و بازدید از جاذبه‌های ساپانجا از دیگر برنامه‌های این تور است.

2. تور استانبول و کاپادوکیا

تاریخ اجرا: خرداد ۱۴۰۳ قیمت: ۵۹ میلیون تومان ۴ شب استانبول - ۲ شب کاپادوکیا

تور ۶ شب و ۷ روزه استانبول و کاپادوکیا ویژه مسافرانی است که دوست دارند هم در یک تور لوکس استانبول شرکت کنند و هم عکس‌های لوکس بگیرند، از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی ترکیه دیدن کنند و سوار بالن شوند تا سفرشان هیجان‌انگیزتر شود. «کاپادوکیا» (Cappadocia) که ۷۳۰ کیلومتر تا استانبول فاصله دارد، نام منطقه‌ای تاریخی در کشور ترکیه است که در بین گردشگران به شهر صخره‌ای معروف است. این منطقه تاریخی که یکی از سه شهر صخره‌ای جهان است، از محبوب‌ترین مناطق سفر در ترکیه است. کاپادوکیا از شهر زیرزمینی گرفته تا هتل‌های غاری، قلعه، کلیسا، روستاها و شهرهای تاریخی، دودکش‌های جن و پری و پارک ملی آنقدر دیدنی دارد که می‌تواند حسابی سرگرم‌تان کند.

بالن‌سواری هم از تفریحات جذاب کاپادوکیا است که طرفداران زیادی دارد. درست مثل استانبول، کاپادوکیا هم یکی از محبوب‌ترین لوکیش‌های عکاسی در ترکیه است و می‌توانید عکس‌های زیبایی با پس‌زمینه دره‌ها، صخره‌ها، بالن‌ها و چشم‌انداز زیبای منطقه بگیرید. اگر هوای دیدن این دو شهر زیبا به سرتان زده است باید بدانید تور استانبول و کاپادوکیا یک تور فوق لوکس است. این تور با بازدید از شهر کاپادوکیا آغاز می‌شود و پس از ۲ شب اقامت در این شهر راهی استانبول می‌شوید تا ۴ شب را نیز در این پایتخت باستانی سپری کنید. گشت شهری در استانبول و کاپادوکیا به‌همراه راهنمای تور فارسی‌زبان و محلی و گشت خرید در استانبول ازجمله خدمات این تور است.

قیمت تورهای لوکس استانبول

قیمت هر دو تور ترکیه «استانبول و ساپانجا» و «استانبول و کاپادوکیا» ۷ روزه از ۵۹ میلیون تومان آغاز می‌شود که با توجه به خدمات ارائه شده، قیمتی بی‌نظیر به حساب می‌آید. تورهای ترکیه ایوار بر تجربه مسافر تمرکز دارد و با این هدف طراحی می‌شود تا در مدت‌زمانی مناسب، پروازی راحت، اقامت در هتلی لوکس و برنامه‌ریزی دقیق گشت‌های شهری، خاطره به‌یادماندنی از شهر استانبول برای مسافران به یادگار بگذارد. حالا که با لوکس ترین تورهای استانبول آشنا شده‌اید، به‌نظر شما کدام تور بهتر است؟ یک تور لوکس راحت با ارائه بهترین خدمات یا خرید ارزان‌ترین تورهای استانبول با کیفیت نه چندان تعریفی؟ برای اینکه پاسخ این سوالات را پیدا کنید می‌توانید از کارشناسان آژانس مسافرتی ایوار مشاوره بگیرید. ایوار بیش از دو دهه تجربه برگزاری تور استانبول و تورهای اروپایی، آمریکایی، آفریقایی و آسیایی را دارد و همیشه به جلب نظر مسافرین سخت‌گیر و سخت‌پسند شهره است. مطالعه نظرات مسافران قبلی تور استانبول ایوار می‌تواند به شما در گرفتن تصمیم درست کمک کند.

هم‌اکنون می‌توانید به وبسایت ایوار مراجعه و یا با کارشناسان مجموعه به شماره ۰۲۱۹۱۰۰۹۱۰۰ تماس حاصل نمایید.

کد خبر 748418

دیگر خبرها

  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان
  • معرفی کامل دبی لند و هر آنچه که باید بدانید!
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • تداوم ساخت پارکینگ در محلات کم برخوردار و دارای معابر باریک و فشرده
  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
  • مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، این مقاله را بخوانید
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • قیمت تور لوکس استانبول در تابستان ۱۴۰۳ چقدر است؟