Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرعاملى شركت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان  به دكتر اسماعیل قنبرى سپرده شد.

به گزارش آریا ، دکتر قنبری كه از نیروهاى متخصص ،انقلابى ،خوشنام و پاكدست صنعت نفت  می باشد در كارنامه حرفه اى خود سوابق ارزشمند مدیریتى در حوزه هاى مختلف سیاستگذارى ،اجرایى و پژوهشى در صنایع پالایشى و پتروشیمیایى را بهمراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قنبرى بعنوان عضو اصلى هییت مدیره شركت ملى صنایع پتروشیمى كه متولى توسعه و راهبرى صنعت پتروشیمى كشور است در شرایط بحرانى همواره در راستاى صیانت از این صنعت ارزش افرین و ممانعت از به انحراف كشاندن و تضییع حقوق بیت المال در مقاطع مختلف بصورت جهادى
و بازدارنده ایفاى وظیفه نمود
    وى طى چندین سال مدیرعاملى شركت پژوهش و فناورى پتروشیمى با راهبرى  پژوهشگران و محققان گرانقدر این پژوهشگاه اولین دانشها و فناوریهاى ایرانى را در حوزه فرایند و كاتالیست براى صنعت پتروشیمى كشور به ارمغان اورد .مجتمع هاى پتروشیمى در حال احداث با برخوردارى از این فناوریهاى خلق شده از نكات درخشان سوابق حرفه اى وى محسوب میشوند.  مدیریت اجرایى پروژه هاى مختلف فرایندهاى متنوع پتروشیمیایى در مقیاس نیمه صنعتى و دمو پلنتها و همچنین راهبرى انستیتوهاى تحقیقاتى الفین دانشگاه تربیت مدرس، پلى الفین دانشگاه صنعتى امیر كبیر ،متانول دانشگاه شیراز و پروپیلن پژوهشگاه مهندسى شیمى ایران از دیگر سوابق كارى وى میباشد.بیشك تجارب گسترده قنبرى در عرصه هاى مختلف صنعتى و دانشگاهى و نگاه ویژه به سرمایه هاى انسانى ظرفییت بسیار ارزشمندى در راستاى توسعه صنعت نفت و پتروشیمى كشور بشمار میاید..

شایان ذكر است شركت گسترش نفت و گاز پارسیان یكى از بزرگترین هلدینگهاى پتروشیمى كشور و از مجموعه های اقتصادی وزارت دفاع میباشد و در حالی که این روزها انتصابات در برخی مجموعه های بزرگ پتروشیمی بدون سوابق و تجربیات مرتبط و شایسته سالاری با واکنش های منفی  روبرو گشته نگاه دقیق و ریز بین امیر اشتیانی وزیر دفاع  در انتصاب دكترقنبری و جذب این مدیر نفتی در هلدینگ بزرگ نفت و گاز پارسیان بازتاب مثبت و بسیار گسترده ایی  در بین مدیران و کارکنان صنعت پتروشیمی و مجموعه بزرگ نفت و گاز پارسیان داشته  وانتصابی از نوع دولت مردمی ؛ ایران قوی می باشد که تخصص و تعهد را تواما با هم دارد  و انتظار می رود با حضوراین  مدیر جهادی و مجرب و توانمند نفتی به یادگار مانده از دوران دفاع مقدس شاهد توسعه و بالندگی و پیشرفت  و توسعه بیش از پیش این مجموعه باشیم

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دکتر قنبری شركت گسترش نفت گاز پارسیان نفت و گاز پارسیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۰۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات

به گزارش «تابناک» به نقل از مس پرس، سیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر به همراه جمعی از معاونان و مدیران این بانک با حضور در شرکت ملی صنایع مس ایران، با حسین مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت دیدار و گفتگو کرد.

مدیرعامل بانک شهر در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های این بانک به منظور تامین مالی پروژه‌های توسعه‌ای شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود، آماده همکاری در زمینه توسعه صادرات محصولات و در مقابل واردات تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز صنعت مس هستیم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران هم با اشاره به تفاهم حاصل شده با بانک شهر با هدف توسعه صادرات محصولات تولیدی این شرکت گفت: این تفاهم به منظور افزایش صادرات و کمک به رشد درآمدهای ارزی کشور به عنوان یک اقدام مثبت با جدیت پیگیری خواهد شد.

مدرس خیابانی افزود: واردات تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز شرکت ملی صنایع مس ایران از طریق تسهیلات صندوق توسعه ملی و با استفاده از ظرفیت‌های بانک شهر به عنوان یکی دیگر از محورهای همکاری دنبال می‌شود.

دیگر خبرها

  • مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است
  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • مستند می‌تواند در گسترش فرزندآوری تاثیرگذار باشد/کنجکاوی اهالی روستا برای ساخت یک فیلم
  • گامی نو در صنعت راهسازی/توسعه فناوری‌های قیر و آسفالت با مشارکت دانش‌بنیان‌ها
  • تخصیص ۴۰ درصد از سود شرکت‌های پتروشیمی به تکمیل زنجیره ارزش
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • توسعه فناوری های قیر و آسفالت، گامی نو در صنعت راهسازی کشور
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات