Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-29@22:11:16 GMT

فرانسه به دنبال حضور پر رنگ در بندر حمد قطر

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۴۰۹۲۰

فرانسه به دنبال حضور پر رنگ در بندر حمد قطر

تین نیوز

گروه  CMA CGM، یکی ازخطوط کشتیرانی پیشرو در حمل و نقل دریایی و لجستیک کانتینری، آمادگی خود را برای گسترش خدماتش در قطر که بخش دریایی آن با توجه به اقتصاد قوی آن کشور و پیوندهای تجاری با سایر نقاط جهان در حال رشد می باشد، اعلام کرده است.

به گزارش تین نیوز، به عنوان نمونه در ابتدای سال ۲۰۲۲ کشتی کانتینربر مدرن CMA CGM Apollon با طول ۳۶۶ متر، عرض ۵۱ متر و ظرفیت ۱۵۵۳۶ تی ای یو در بندر حمد که توسط «کیو ترمینالز» اداره می شود، پهلو گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کشتی در ادامه مسیر خود، پس از بندر حمد به سمت بنادر دمام و صحار پیش رفت و سپس به چین بازگشت.

اکسل هرژاوزر، مدیر منطقه ای CMA CGM، خلیج فارس، خاورمیانه، اقیانوس هند، جنوب و شرق آفریقا، اظهار داشت که این یک نقطه عطف مهم برای ما است زیرا قطر از تردد کشتی‌ های بزرگ استقبال می‌کند و این سرویس بر تعهد گروه ما برای حمایت و همسویی با تقاضای رو به رشد بازار و نیازهای مشتریانمان تاکید می‌کند و  ما مشتاقانه منتظر کشتی‌ های بزرگ بیشتری هستیم که به زودی به بنادر قطر تردد می کنند.

مطابق با وبسایت خط کشتیرانی فرانسوی، این خط که بیش از یک دهه در کشور قطر فعالیت دارد، با چهار سرویس مستقیم، اتصال بندر حمد به شرق دور، آسیای میانه  و اروپا و چهار سرویس فیدری بندر حمد را به هاب های اصلی منطقه متصل می کند و ماهیانه رکورد ۳۲ تردد را ثبت کرده است.

بندر حمد دارای موقعیت جغرافیایی استراتژیکی در منطقه است که فرصت هایی را برای جابجایی محموله به سمت خلیج فارس، حمایت از کشورهایی مانند کویت و عراق و جنوب به سمت عمان را فراهم میکند و در  ژانویه ۲۰۲۲ شاهد ۱۱۷ تردد کشتی بوده است

 لازم به ذکر است که یکی از مهمترین شاخص های ارزیابی  لجستیک بازارهای نوظهور، سرعت و چابکی میباشد که کشور  قطر در لجستیک داخلی در صدر همه کشورهای شورای همکاری خلیج فارس قرار دارد. این کشور به عنوان هفتمین بازار رقابتی نوظهور پیشرو در جهان است که عملکرد آن از شرایط تجاری قوی و بسترهای دیجیتالی آن بوجود اماده است.

هرژاوزر گفت که CMA CGM با پیشرفته‌ترین ناوگان کشتی‌های کانتینری، کاملاً آماده است تا نیازهای مشتریان خود را در یک محیط تجارت بین‌ المللی در حال رشد دائمی برآورده کند.

گروه فرانسوی CMA CGM بر دو ستون مستحکم حمل و نقل و گستردگی سرویس های لجستیکی که زیر مجموعه های آن شامل CEVA Logistics و بخش حمل و نقل هوایی CMA CGM Air Cargo است، قابلیت ارائه راه حل های نوآورانه و پیشرو لجستیکی را برای مشتریان فراهم می کند.

به نقل از گلف تایمز: این گروه به بیش از ۴۲۰ بندر در سراسر جهان تردد دارد و با ۵۴۵ کشتی، نزدیک به ۲۱ میلیون تی ای یو کانتینر را در سال ۲۰۲۰ حمل کرده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: حمل و نقل قطر بخش دریایی جهان تین کشتی بندر حمد چین بنادر قطر کویت عراق عمان شورای همکاری خلیج فارس تجارت بخش حمل و نقل حمل و نقل دریایی کشتی کانتینری بندر صحار بندر حمد کشتی کانتینربر بندر دمام لجستیک کانتینری بندر حمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۰۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان هفته‌های پرماجرایی را پیش رو دارد و مدیران این تیم با حضوری موفق در نقل و انتقالات زمستانی، امیدوارند به هدف خود در ادامه فصل دست یابند.

محمد آبشک یکی از بازیکنانی بود که در پنجره زمستانی به جمع شاگردان سیروس پورموسوی اضافه شده و با قدرت رهبری خود در خط میانی و تجربه بالایی که دارد، توانسته شرایط موفقی را در این بازی‌ها پشت سر بگذارد. آبشک که در ساعات پایانی نقل و انتقالات زمستانی و به شکل عجیبی از لیست فولاد خوزستان خارج شد تا این تیم برنامه نقل و انتقالاتی خود را پشت سر بگذارد، در شرایطی قرار دارد که امیدوار است بتواند بعد از خارج کردن پیراهن قرمز، اکنون با آبی‌های خوزستانی اتفاق شیرینی را شکل دهد و به سهمیه بقا دست یابد.

هافبک دفاعی استقلال خوزستان خود را مهیای جدال حساس این هفته تیمش برابر ملوان خواهد کرد. تیمی که دورانی به عنوان یک یاغی تجربه حضور در آن را پشت سر گذاشته بود. در روزهایی که حضور بازیکنان رشت و انزلی در بین تیم‌های این دو شهر با واکنش‌های جنجالی همراه بود، محمد آبشک ریسک حضور در جمع ملوان را پذیرفته بود.

او اکنون با پیراهن استقلال خوزستان باید مقابل ملوان قرار گیرد و باید دید در مسیر حفظ سهمیه بقای تیمش چه نمایشی در این دیدار سخت به‌جا خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک ناصر الخلیفی به مناسبت دوازدهمین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه
  • حمله به یک کشتی در بندر «المخا» یمن
  • خط مسافری دریایی خرمشهر - بصره به زودی راه‌اندازی می‌شود
  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • تردد در بندر شهید ذاکری قشم مجدد برقرار شد
  • سفر مشعل المپیک از یونان به فرانسه با کشتی قدیمی+ عکس
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • نسل جدید با مربی گمنام به دنبال شگفتی/ والیبال به المپیک می‌رسد؟