Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@15:50:23 GMT

پیکر دو استاد پیشکسوت علوم پزشکی در شیراز تشییع شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۴۱۱۹۳

پیکر دو استاد پیشکسوت علوم پزشکی در شیراز تشییع شد

به گزارش ایرنا، استاندار فارس در این آیین با تسلیت به خانواده های اساتید مرحوم دانشگاه گفت: همه ما از طرف خدا آمده ایم و به سوی او نیز باز خواهیم گشت و باید تلاش کنیم به گونه ای زندگی کنیم که عاقبت به خیر شویم، زیرا یکی از اهداف اصلی خلقت بشر، آزمایش انسان بوده است.

محمد هادی ایمانیه با اشاره به فضای خاطره انگیز دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و نقش این دانشگاه در جامعه، اضافه کرد: مدیریت کشور و استان باید مدیریت علمی و کارشناسی باشد و باید تلاش کنیم اتصال بین مدیریت استان و دانشگاه هر روز بیشتر تقویت شود و زمینه ای ایجاد شود تا در مسیر تعامل بیشتر مدیران استان با اساتید دانشگاه گام برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه با گرامیداشت یاد سه استاد پیشکسوت دانشگاه علوم پزشکی شیراز که در طی چند روز گذشته به دیار باقی شتافته اند، افزود: این اساتید فرزانه دانشگاه برای همه ما نقش معلمی و استادی داشته اند و همواره برای آموزش به دانشجویان تلاش کردند.

استاندار فارس با بیان اینکه دل خوش کردن به مقام های دنیوی، اشتباه است و این مقام ها زودگذر است، بر تلاش همه مسوولان و مدیران برای خدمت به مردم تاکید کرد و گفت: باید در هر زمینه ای در حد توان به مردم و نیازمندان کمک کنیم تا اثرات کارهایی که انجام می شود، ماندگار باشد. 

عشق به تعلیم و تربیت، سرلوحه کار اساتید دانشگاه است

رییس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز در آیین بدرقه پیکر اساتید درگذشته دانشگاه گفت: در طی این هفته سه نفر از اساتید برجسته و نمونه دانشگاه دار فانی را وداع گفتند، اساتیدی با ویژگی های بسیار که الگوی تمام شاگردان خود بودند.

سید حسام الدین نبوی زاده  افزود: خداوند به همه زندگی عطا می کند و این موضوع بین تمام انسان ها مشترک است، اما چگونه زندگی کردن مهم است و تنها عده خاصی هستند که نگاه ها را به خود جلب می کنند؛ این افراد تنها برای خود و خانواده کار نمی کنند و اقدامات آنها برای تمام جامعه مفید است؛ افرادی در یادها می مانند که برای مردم و جامعه مفید هستند و لبخند به لبان مردم می آورند و دانشکده پزشکی جای اساتیدی است که نفع خود را در نظر نداشته و عشق به تعلیم و تربیت سرلوحه کار آنهاست.

مشاور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و مدیر گروه داروسازی دانشگاه نیز در سخنانی، یاد و خاطره اساتید فقید دانشگاه را گرامی داشت.

محمدرضا پنجه شاهین  گفت: استاد دکتر دهقان و استاد دکتر رادمنش مانند تمام استادان دانشگاه، همواره بدون هیچ چشمداشتی با تمام توان برای آموزش دانشجویان و ارایه مطالب علمی به شاگردان خود تلاش کردند و بسیاری از این دانشجویان اکنون از مدیران و بزرگان شهر شیراز هستند و این راز جاودانگی این اساتید مرحوم است.

این آیین که با حضور «سید وحید حسینی» سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مدیران ارشد دانشگاه و مدیران، اساتید و کارکنان دانشکده پزشکی، صبح امروز چهارشنبه، چهارم اسفند ۱۴۰۰ برگزار شد، با اقامه نماز بر پیکر اساتید فقید دانشگاه همراه بود.

برچسب‌ها شیراز محمدهادی ایمانیه استانداری فارس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شیراز استانداری فارس شیراز استانداری فارس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز دانشگاه علوم پزشکی دانشکده پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۱۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مرحوم حاج احمد راستگوی قلعه جوقی امروز در سن ۹۶ سالگی به دلیل بیماری و کهولت سنی دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

شهید کریم راستگوی قلعه جوقی در دهم فروردین ماه ۱۳۴۶ در شهر روستای قلعه جوق از توابع بخش مرکزی شهرستان سراب در یک خانواده مذهبی چشم به جهان گشود و در ۲۱ تیرماه ۱۳۶۷ در منطقه موسیان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • تکریم چهره ماندگار فلسفه و عرفان در شیراز
  • (تصاویر) تشییع پیکر مرحومه معصومه حائری همسر آیت الله مصطفی خمینی
  • دانشگاه پادگان نیست
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز