Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال رحمانی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: محمدرضا رحمانی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری رفسنجان حکم تمشیت امور فرمانداری را تا معرفی سرپرست جدید با اختیارات کامل از استاندار کرمان دریافت کرده است.

به گزارش ایرنا دیروز (سه شنبه) سرپرست فرمانداری رفسنجان با حکم وزیر کشور به علت رفتار نامناسب با یک خبرنگار عزل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان اعلام کرد که تا طی روند اداری مربوط به معرفی سرپرست جدید فرمانداری و به منظور ضرورت مدیریت و پیگیری امور در فرمانداری حکم تمشیت برای معاون کنونی این فرمانداری با اختیارات کامل صادر شده است.

روز دوشنبه دوم اسفندماه جاری علی‌اکبر پورمحمدی سرپرست فرمانداری رفسنجان در نشست خبری با حضور فعالان رسانه‌ای خطاب به یک خبرنگار گفته بود: «یکبار دیگر تکرار کنید در دهانت می زنم، حواست جمع باشد».

به دنبال این رویداد، روز سه شنبه احمد وحیدی وزیر کشور در تماس تلفنی با استاندار کرمان، دستور عزل علی اکبر پورمحمدی را صادر کرد؛ در اطلاعیه وزارت کشور در این زمینه آمده است: گفتمان دولت مردمی و عدالت محور آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی ایجاب می کند که مدیران آن ضمن داشتن روحیه مردمی و جهادی، نسبت به تعامل و تکریم آحاد افراد جامعه اهتمام داشته باشند. همچنین انتظار می‌رود اصحاب رسانه بیش از پیش با رویکرد حرفه‌ای خود بویژه در طرح پرسش، مسئولان را در مسیر توسعه و پیشرفت کشور یاری دهند.

شهرستان رفسنجان در ۱۰۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

برچسب‌ها کرمان وزارت کشور فرمانداران رفسنجان استانداری کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان وزارت کشور فرمانداران کرمان وزارت کشور فرمانداران رفسنجان استانداری کرمان فرمانداری رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۱۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدفین پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در کرمان

همزمان با سالروز شهادت رئیس مکتب تشیع امام جعفر صادق علیه السلام، پیکر مطهر این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در کرمان تشییع و تدفین شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، عصر امروز، همزمان با سالروز شهادت رئیس مکتب تشیع امام جعفر صادق علیه السلام، با حضور پر شور مردم ولایتمدار و شهیدپرور پایتخت مقاومت اسلامی، پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در منطقه سیمک کوهپایه کرمان و رفسنجان تشییع و تدفین شدند.

لازم به ذکر است پیکر مطهر یکی از این شهدا در منطقه سیمک کوهپایه تشییع و تدفین شد؛ این شهید بزرگوار 19 ساله بوده که در عملیات خیبر به شهادت رسیده است و شهید دیگری که امروز پیکر مطهر آن در رفسنجان آرام گرفت، 24 ساله‌ بوده که عملیات بدر به شهادت رسیده است.

استقبال از 2 شهید گمنام در فرودگاه کرمان

شهید گمنامی که امروز مهمان مردم رفسنجان و کاروان صادقیه مردم خطه نوق بود پس از طواف بر گرد حرم امامزاده سیدجلال‌الدین اشرف، از میدان شهید سلیمانی تا میدان حضرت ابراهیم تشییع و در آرامگاه ابدی‌اش حسینیه نخل تدفین شد.

به گزارش تسنیم پیکر مطهر این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس عصر پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت با استقبال پرشور مردم وارد فرودگاه کرمان شدند.

انتهای پیام/511/

 

دیگر خبرها

  • تدفین پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در کرمان
  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد
  • غریب‌آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر
  • معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • غرفه کرمان جزء برترین‌های نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • غرفه استان کرمان جزء برترین‌های نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • عملیات «وعده صادق» پیروزی بر سیستم پدافندی دشمنان بود