Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@05:30:46 GMT

از کدوم برند صندلی اداری بخرم؟

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۴۱۳۸۴

از کدوم برند صندلی اداری بخرم؟

صندلی نیلپر

صندلی نیلپر جزو باکیفیت‌ترین صندلی اداری ایرانی است که به دلیل استفاده از متریال باکیفیت و طراحی استاندارد، یکی از پرفروش‌ترین نمونه‌های موجود در بازار محسوب می‌شود. از ویژگی‌های این مبلمان اداری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

صندلی نیلپر از باکیفیت‌ترین مواد و متریال تولید شده است. این محصول دارای مدل‌های متنوعی است و تمام سلیقه‌ها را در برمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
شما می‌توانید با توجه‌ به دکوراسیون شرکت، یکی از مدل‌ها را خریداری کنید. در تمام مراحل تولید این صندلی، کنترل کیفی صورت گرفته است. به‌ دلیل طراحی ارگونومی از بروز کمردرد جلوگیری می‌کند. این محصول دارای گارانتی و خدمات پس از فروش نیز است. صندلی لیو

یکی دیگر از پرفروش‌ترین مبلمان اداری، صندلی لیو است. این صندلی دارای ویژگی‌های ظاهری منحصربه‌فردی است که باعث تمایز آن از سایر نمونه‌های دیگر در بازار شده است. از مشخصات این صندلی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

اگر به دنبال یک صندلی شیک و مدرن می‌گردید، صندلی لیو بهترین انتخاب است. طراحی این محصول مطابق با به‌روزترین مدل‌های صندلی در دنیاست و به‌راحتی می‌تواند در بازار جهانی با محصولات خارجی رقابت کند. تنوع این صندلی بسیار بالاست و برای هر طراحی و دکوراسیونی مناسب است. جهت خرید بهترین صندلی کارمندی از جمله صندلی لیو می‌توانید به فروشگاه اینترنتی طراحان آرک سر بزنید.

صندلی هلگر

یکی از باکیفیت‌ترین صندلی‌های تولید شده توسط کشور عزیزمان، صندلی هلگر است. این صندلی، یک انتخاب عالی برای صندلی مدیریت است. ویژگی‌های این صندلی کارمندی عبارت‌اند از:

این صندلی علاوه بر ظاهر شیک از طراحی ارگونومی نیز برخوردار است و در نشستن طولانی‌مدت، باعث ایجاد کمردرد نمی‌شود. اگر به دلیل فشار کاری مجبور هستید، ساعت‌ها پشت میز بنشینید، این مبلمان اداری بهترین گزینه است. ظاهر مدرن صندلی هلگر، باعث ایجاد فضایی شیک و جذاب در دفتر کار شما می‌شود. محصولات هلگر از مواد باکیفیت تولید شده‌اند و به همین دلیل از دوام بالایی برخوردار هستند. صندلی آرتمن

 آرتمن یکی از تولیدکنندگان صندلی اداری باکیفیت است. استفاده از مواد و متریال باکیفیت در تولید این محصول باعث شده با استقبال خوبی در بازار داخلی روبه‌رو شود. مشخصات این صندلی شامل موارد زیر است:

این صندلی کاربردی علاوه بر ظاهر ساده، بسیار باکیفیت است و یک انتخاب عالی برای محیط‌های اداری محسوب می‌شود. صندلی آرتمن قیمت مناسب‌تری نسبت به نمونه‌های دیگری دارد. اگر نمی‌خواهید برای مبلمان اداری هزینه زیادی بپردازید، خرید این صندلی را پیشنهاد می‌کنیم. صندلی اروند

مبلمان اداری اروند یکی از محصولات باکیفیت در بازار داخلی است. در طراحی این صندلی از اصول مدرن و کلاسیک استفاده شده و به همین دلیل محبوبیت زیادی در بازار دارد. از ویژگی‌های این صندلی کارمندی پرفروش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ظاهر شیک در کنار کیفیت بالای این صندلی، آن را به یک گزینه محبوب در بین مدیران تبدیل کرده است. این صندلی به دلیل کیفیت بالا، برای افراد با وزن بالا نیز بسیار مناسب است. فروشگاه طراحان آرک انواع صندلی کارمندی با مدل و رنگ‌های متنوع را عرضه می‌کند. جهت خرید باکیفیت‌ترین صندلی اداری، پیشنهاد می‌کنیم به سایت فروشگاه طراحان آرک سر بزنید. ویژگی‌های مهم مبلمان اداری

در قسمت قبل شما را با بهترین و باکیفیت‌ترین مبلمان اداری آشنا کردیم. در این بخش می‌خواهیم به ویژگی‌های مهم صندلی کارمندی بیشتر اشاره کنیم تا بتوانید در زمان خرید، انتخاب بهتری داشته باشید.

خاصیت ارتجاعی

یکی از ویژگی‌های مهم صندلی کارمندی، ارتجاعی بودن آن است. این ویژگی باعث می‌شود که در زمان نشستن پشت میز، به گردن و کمر فشاری وارد نشود و از بروز کمردرد جلوگیری می‌کند.

تنظیم ارتفاع

تنظیم ارتفاع یکی از مواردی است که در طراحی صندلی اداری لحاظ می‌شود. قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی این مزیت را دارد که می‌توانید با توجه‌ به میز، ارتفاع صندلی را تنظیم کرده و از خستگی پاها جلوگیری کنید.

مکانیزم

مکانیزم صندلی این امکان را دارد که کاربر علاوه بر ارتفاع، حالت‌های پشتی و نشیمن‌گاه را نیز تغییر دهد. انواع مکانیزم صندلی به سه دسته مکانیزم ال‌دار، مکانیزم تیلت و مکانیزم سینکرون تقسیم می‌شوند.

پایه صندلی

صندلی کارمندی با پایه پنج بر، از آهن با ضخامت بالا تولید شده و طراحی آن به صورتی است که وزن کاربر به‌ صورت مساوی بین تمام چرخ‌ها تقسیم شود. پوشش کرم - نیکل پایه پنج علاوه بر زیبایی، از زنگ زدن آن در شرایط مرطوب جلوگیری می‌کند.

چرخ‌های صندلی گردان

چرخ‌های ژله‌ای این مزیت را دارد که به‌عنوان ضربه‌گیر عمل کرده و از ایجاد سروصدا جلوگیری می‌کنند. چرخ‌های صندلی به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای سرامیک، سنگ و موزاییک مناسب هستند. توجه داشته باشید که استفاده از صندلی روی فرش یا موکت باعث کاهش طول عمر چرخ‌ها می‌شود. البته در صورت خراب‌شدن چرخ‌ها، امکان تعویض آن‌ها وجود دارد.

در این مقاله به معرفی بهترین برندهای صندلی اداری ایرانی و ویژگی‌های مهم آن‌ها پرداختیم. تنوع در مدل و طرح صندلی‌ها زیاد است و شما می‌توانید با توجه‌ به سلیقه و دکوراسیون محیط، نمونه موردنظر را خریداری کنید.

کد خبر 1606029

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: صندلی کارمندی ویژگی های مهم مبلمان اداری باکیفیت ترین صندلی اداری موارد زیر تولید شده چرخ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۱۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اداری استان تهران

جلسه شورای اداری استان تهران ظهر امروز با حضور احمد وحیدی وزیر کشور و علیرضا فخاری استاندار تهران برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077957 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • (عکس) تصویری جذاب از انبار رنو در تهران در دهه ۵۰
  • شرکت هسل دیزاین
  • شورای اداری استان تهران
  • اضافه شدن ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور
  • ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور اضافه شد
  • خودرو جنسیس GV80 2025 چه مشخصاتی دارد؟
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • برجسته‌ترین ویژگی‌های اپل واچ جدید