Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@20:40:51 GMT

آلودگی نفتی در ساحل بوشهر پیگیری قضایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۴۱۴۱۱

آلودگی نفتی در ساحل بوشهر پیگیری قضایی می‌شود

گروه استان‌ها - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر از آلودگی نفتی ساحل بوشهر خبر داد و گفت: در این راستا خسارت وارد به تنوع زیستی دریا و ساحل محاسبه و علیه آلوده کنندگان پیگیری قضایی می‌شود. - اخبار استانها -

فرهاد قلی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دربوشهریکی از مأموریت‌های حفاظت محیط زیست را جلوگیری از آلودگی زیست محیطی خلیج‌فارس دانست و اظهار داشت: در این راستا این آبراهه مهم و استراتژیک به‌صورت مستمر در زمینه زیست محیطی پیگیری و پایش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه لکه‌های نفتی در اطراف جزیره خارگ  بهمن ماه امسال مشاهده شد تصریح کرد: با مشاهده آلودگی نفتی تیم‌های عملیاتی بلافاصله به منطقه برای مهار آلودگی اعزام شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر لکه نفتی یاد شده در اطراف جزیره خارگ را به وسعت 15 کیلومتر مربع دانست و افزود: لکه‌های نفتی اگر دیر مهار و جمع‌آوری شود سبب آسیب به اکوسیستم دریایی و تنوع زیستی خلیج‌فارس می‌شود.

قلی‌نژاد از انتقال آلودگی نفتی یاد شده به ساحل بوشهر خبر داد و بیان کرد: لکه‌های نفتی ناشی از آلودگی نفتی در دریا و اطراف جزیره خارگ اکنون به ساحل بوشهر رسیده و لکه‌های پراکنده و کوچک نفتی متراکم سبب ایجاد آلودگی سواحل شنی در چند نقطه شده است.

وی آلودگی نفتی مشاهده شده در ساحل شهر بوشهر را ناشی از حرکت لکه‌های نفتی از آلودگی اطراف جزیره خارگ دانست و خاطر نشان کرد: این آلودگی نفتی در سواحل شنی شهر بوشهر پراکنده شده که عملیات جمع‌آوری و پاکسازی آن از سوی شهرداری و اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر در حال انجام است.

آلودگی نفتی در خلیج‌فارس و اطراف جزیره خارگ با مواد شیمیایی "امحا" می‌شودعملیات پاکسازی آلودگی نفتی در خلیج‌فارس اطراف جزیره خارگ آغاز شدبوشهر|طرح بازسازی مرجان‌های دریایی جزیره خارگ آغاز شد

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر بیان کرد: در این راستا خسارت وارد به تنوع زیستی دریا و ساحل محاسبه و علیه آلوده کنندگان پیگیری قضایی می‌شود.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اطراف جزیره خارگ حفاظت محیط زیست آلودگی نفتی لکه های نفتی ساحل بوشهر خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۱۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری قضایی ضرب و شتم یک پرستار در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری مهر، فریبرز درویش، با بیان اینکه، ضرب و شتم کادر درمان شوکه آور است، گفت: پیگیری قضائی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس در دست اقدام است.

وی افزود: این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متأسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملاً غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.

وی ادامه داد: این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.

کد خبر 6089661

دیگر خبرها

  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • ۱۴ عملیات مقابله با آلودگی‌های دریایی در استان بوشهر انجام شد
  • ضرورت ساماندهی پسماندهای پلاستیکی اطراف مجتمع‌های بین‌راهی
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌های پلاستیکی
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌ها پلاستیکی
  • وصول عوارض آلایندگی محیط‌زیست در استان سمنان پیگیری شود
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • بهترین سواحل سریلانکا که باید ببینید
  • پیگیری قضایی ضرب و شتم یک پرستار در حال انجام است