Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@12:32:48 GMT

لپ تاپ میت بوک ۱۴ هوآوی، مخصوص حرفه ای ها

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۴۱۴۸۴

 اما به واقع برای هر نوع مختلف استفاده از لپ‌تاپ، نیازهای متفاوتی وجود که دارد که برای دستیابی به تمام آنها باید به دنبال پیدا کردن یک محصول حرفه‌ای بود. نویسنده‌ها، مدیران، دانشجویان، برنامه‌نویس‌ها، ادیتورها و بسیاری افراد و مشاغل دیگر وجود دارند که انتظارات مختلفی از یک لپ‌تاپ دارند و همین تفاوت‌ها است که می‌تواند آنها را به سمت انتخاب یک محصول حرفه‌ای برای یک کاربری حرفه‌ای سوق دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مقاله قصد داریم به بررسی لپ‌تاپ هوآوی مدل میت‌بوک ۱۴ بپردازیم و مشاهده کنیم که این محصول در چه زمینه‌هایی یک لپ‌تاپ حرفه‌ای به شمار می‌رود و برای چه افرادی کاملا مناسب است.

 

طراحی و جنس بدنه

میت‌بوک 14 هوآوی از یک بدنه تمام فلزی ساخته شده با آلیاژ الومینیوم در قسمت پشت صفحه‌نمایش، زیر بدنه و حتی فضای اطراف کیبورد بهره می‌برد. استفاده از این جنس باعث شده کیفیت ساخت بالا، دوام و جذابیت ظاهری همگی باهم در این محصول وجود داشته باشند. با وجود بدنه تمام فلزی، میت‌ بوک 14 تنها 1.49 کیلوگرم وزن و 15.9 میلی‌متر ضخامت دارد که آن را به یک گزینه ایدئال برای جابجایی و استفاده در شرایط مختلف تبدیل می‌کند. از این رو می‌توان میت بوک 14 را از نظر طراحی و کیفیت ساخت یک لپ‌تاپ حرفه‌ای برای نویسنده‌ها، مدیران و دانشجویان دانست که مدام در حال جابجایی و حضور در جلسات مختلف هستند و علاوه بر کارایی و کیفیت، برای طراحی و جذابیت ظاهری هم اهمیت ویژه‌ای قائل هستند.

صفحه‌نمایش فوق‌العاده

به جرأت می‌توان گفت میت‌بوک 14 یکی از بهترین صفحه‌نمایش‌ها را در بین محصولات هم‌رده‌اش دارد؛ یک 14 اینچی با رزلوشن 2K و نسبت تصویر 3:2 از نوع لمسی. همچنین به دلیل تعبیه وب‌کم در داخل یکی از کلیدهای کیبورد، این صفحه نمایش به صورت یکپارچه و با لبه‌های بسیار باریک طراحی شده و از یک فریم شیشه‌ای باکیفیت نیز بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های صفحه نمایش میت بوک 14 می‌توان به گستره رنگ 100% sRGB با شدت روشنایی 300 نیت اشاره کرد که عملکرد کم‌نظیری را در نمایش رنگ‌ها دارد. با توجه به این ویژگی‌های صفحه‌نمایش، می‌توان میت بوک 14 را گزینه‌ای مناسب برای ادیتورها، گرافیست‌ها و تولید کنندگان محتواهای تصویری دانست و قابلیت لمسی بودن آن هم می‌تواند برای مدیران جذاب باشد.

سخت‌افزار

به طور معمول در طراحی لپ‌تاپ‌های باریک یا همان اولترابوک‌ها از پردازنده‌های مرکزی و پردازنده‌های گرافیکی استفاده می‌شود که علاوه بر پاسخگو بودن تمام نیازهای روزمره، کمترین حرارت ممکن را تولید کنند. چراکه امکان تعبیه سیستم خنک‌کننده و فن‌های بزرگ در یک بدنه باریک امکان‌پذیر نیست. اما میت‌بوک در این زمینه یک ترکیب فوق‌العاده است. به این ترتیب که در بدنه این لپ تاپ از سیستم خنک‌کننده ترکیبی اختصاصی Shark هوآوی استفاده شده که به هیچکدام از سخت‌افزارها اجازه داغ شدن بیش از حد را نمی‌دهد. سخت‌افزارهای به کار رفته در میت‌بوک 14 شامل پردازنده مرکزی Core i7 نسل یازدهم اینتل، پردازنده گرافیکی Iris Xe اینتل، 16 گیگابایت رم DDR4 و 512 گیگابایت حافظه از نوع SSD NVMe است. این ترکیب سخت‌افزاری توان کافی برای اجرای تمام نرم‌افزارهای مناسب برای کاربری روزمره، نرم‌افزارهای مخصوص ادیت عکس، نرم‌افزارهای نقشه‌کشی و طراحی و حتی اجرای بازی‌های روز روی تنظیمات متوسط گرافیکی را دارد. به همین دلیل می‌توان میت‌بوک 14 را محصولی مناسب برای تولیدکنندگان و ارائه دهندگان محتوای متنی و تصویری، مدیران، برنامه نویس‌ها، ادیتورها و دانشجویان دانست.

امکانات جانبی

میت‌بوک 14 از ویژگی‌ها و امکانات کاملی برخوردار است. از کیبورد بسیار عالی برای تایپ‌های سریع و طولانی مدت و تاچ‌پد بزرگ با دقت بالا گرفته، تا پورت‌های متعدد و کامل در دو طرف لبه‌های لپ‌تاپ. این پورت‌ها شامل دو پورت USB استاندارد، یک پورت USB Type-C، پورت HDMI و جک 3.5 میلی‌متری می‌شود. همچنین میت‌بوک 14 از چیپ NFC Huawei Share بهره می‌برد که زیر تاچ‌پد تعبیه شده است. از این طریق می‌توان به قابلیت سوپر دیوایس هوآوی دست پید کرد و به راحتی گوشی‌های موبایل جدید هوآوی را به آن متصل کرد و مستقیما تمام اپلیکیشن‌های موبایل را روی لپ‌تاپ اجرا کرد. باتری لیتیوم پلیمری 56 وات‌ساعتی با قابلیت شارژ سریع، این محصول را برای استفاده حداقل 10 ساعت با یک بار شارژ آماه کرده است. همچنین اسپیکرهای قدرتمند و سنسور تشخص اثرانگشت زیر کلید پاور، از دیگر امکانات کاربردی میت‌بوک 14 هستند.

برای خرید این لپ‌تاپ حرفه‌ای و جذاب می‌توانید از این لینک استفاده کنید.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد وتوسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد هوآوی لپ تاپ میت‌بوک اخبار مرتبط بهترین گوشی های بین ۲ تا ۱۲ میلیون تومان هوآوی شش دلیل برای خرید ساعت هوشمند Watch GT۳ هوآوی حرکت بهتر نابینایان با فناوری جدید هواوی رویداد سوپر دیوایس هوآوی در تهران، رونمایی از جدیدترین محصولات گوشی جذاب هوآوی بدون گوگل! سقوط ۳۰ درصدی درآمد سالانه هواوی ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال والکس نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها تعیین تکلیف حق الامتیاز دولت از اپراتورهای موبایل در بودجه ۱۴۰۱ قیمت خودروهای دی اس + جدول قیمت کامل (۴ اسفند ۱۴۰۰) لپ تاپ میت بوک ۱۴ هوآوی، مخصوص حرفه ای ها وزیر کشور: پیگیر حق آبه هیرمند هستیم باز شدن گره ۳ ساله واحدهای تولیدی مستقر در مناطق آزاد مسافران علاقه ای به واردات گوشی تلفن همراه ندارند آغاز فروش فوری سایپا از فردا (۵ اسفند) + جزییات و لینک ثبت نام چه کسانی ۵ روز قرنطینه می شوند؟ ایران به دنبال توسعه همکاری با کشورهای دوست به ویژه عمان است پیش بینی سیر نزولی آمار‌های کرونایی در آینده پرواز قیمت برنج و شکر نیسان آبی ۴۳۵ میلیون تومان شد + جدول قیمت کامل (۴ اسفند ۱۴۰۰) در هر صورت ایران از نقطه گریز می گذرد اعلام ترکیب پرسپولیس برابر گل گهر پاتک روسیه به تحریم های آمریکا چیست؟ پیشنهاد طب ایرانی برای از بین بردن شوره سر سهام دلاری بخریم؟ وزیر صمت به افزایش مالیات سیگار اعتراض کرد چه کسانی نباید دمنوش گل گاوزبان بخورند؟ قیمت خودروهای زوتی + جدول قیمت کامل (۴ اسفند ۱۴۰۰) اعتبار چک قدیم بدون محدودیت است/ هنوز ممنوعیتی برای پرداخت چک قدیمی وجود ندارد استفاده از ژلاتین و نمک برای ساخت مواد خود ترمیم شونده یخچال‌ فریزر ۲۰۰ میلیونی به بازار آمد! (جدول قیمت ها) تمدید مهلت ثبت نام در کنکور سراسری تا ۶ اسفند سفرهای نوروزی امسال برقرار است؟ چند مسکن مهر هنوز تحویل داده نشده است؟ ۲ واکسن داخلی ضد اومیکرون کد اخلاق می گیرند گزارش نشست پرالتهاب و جنجالی امروز مجلس / تکلیف سهام عدالت مشخص شد مذاکره وزیر نفت ایران با همتایان عراقی و ونزوئلایی خود ارزان ترین خودروی ساینا چند؟ + جدول قیمت کامل (۴ اسفند ۱۴۰۰) تحرکات روزانه صندوق های قابل معامله / ارزش معاملات صندوق های طلایی با افت ۶۸ درصدی همراه شد سود وام نوسازی مسکن اعلام شد هیات ایرانی بر خلاف طرف غربی مقتدر، مختار و مصمم است درخواست سنگاپور از مبتلایان به کرونای خفیف آمار ثبت نام در سجام منتشر شد + جزییات ریزش ۲۷ میلیون تومانی قیمت وام مسکن ​سفر باقری روزهای سرنوشت سازی را در مذاکرات وین رقم خواهد زد تزریق ۴۵۳ هزار دوز واکسن کرونا NFT صنعت موسیقی را متحول می کند اصل ۸۵ قانون اساسی چه می گوید؟ / شرقی: طرح صیانت به رفراندوم گذاشته شود تاکید پوتین بر قابل مذاکره نبودن منافع ملی واکنش آیت‌الله جوادی آملی به طرح صیانت پیش بینی شرایط فعلی اینترنت در مصاحبه قدیمی آذری جهرمی تصاویری از اولین خودروی تمام برقی مزدا موافقین طرح صیانت، نماینده چند درصد مردم هستند؟ + اینفوگرافیک خرید مزدا ۳ چقدر بودجه می خواهد؟ + جدول قیمت کامل (۴ اسفند ۱۴۰۰) این علایم آلرژی است یا کرونا؟ ۶۶۳۶ نفر در بهمن ماه از بانک تجارت تسهیلات ازدواج دریافت کردند قطعی شد؛ یزدانی و مرادمند سرباز شدند دریافت کپی مدارک شناسایی در بانک ها ممنوع شد بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: هوآوی لپ تاپ میت بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۱۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط بیماری‌های کارگران با تغییرات آب و هوایی

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین‌اللهی، در پیامی به مناسبت گرامیداشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای، تقویت مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای و ایجاد محیط کار ایمن و بهداشتی به عنوان یک حق اساسی در محل کار را چارچوبی برای مقابله با خطرات نوظهور ناشی از تغییرات آب و هوایی برای سلامت کارگران، عنوان کرد.

متن کامل پیام وزیر بهداشت

نهم اردیبهشت ۱۴۰۳ مصادف با ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی، روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای است و سازمان بین المللی کار در یک حرکت جهانی، شعار امسال را "زمان رو به اتمام است؛ در شرایط تغییر اقلیم، هم اکنون از ایمنی و بهداشت حرفه‌ای محیط کار اطمینان حاصل کنیم" اعلام کرده است.

تغییرات الگوهای آب و هوایی، تأثیرات قابل توجهی بر نیروی کار به ویژه ایمنی و سلامت کارگران برجای می‌گذارد و کارگران در مواجهه با سطوح بالاتری از عوامل مخاطره آمیز در محیط کار قرار می‌گیرند؛ این عوامل از جمله افزایش مواجهه با استرس گرمایی، اشعه فرابنفش، آلودگی هوا، مواجهه با مواد شیمیایی، وقوع حوادث بزرگ صنعتی، رویدادهای شدید آب و هوایی و افزایش بیماری‌های منتقله از طریق ناقلین می‌توانند در هر زمان با ایجاد بیماری‌های شناخته شده یا عوارض ناشناخته، سلامتی و ایمنی کارگران را به خطر بیاندازند.

امروزه ۱.۲ میلیارد شغل یا به عبارتی ۴۰ درصد از نیروی کار در جهان به دلیل تخریب محیط زیست در معرض خطر هستند. در فاصله سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۵ میلادی نیز سالانه ۲۳ میلیون سال عمر کاری به دلیل خطرات مختلف مرتبط با محیط زیست ناشی از فعالیت‌های انسانی یا تشدید آن، از بین رفته است.

کارگران در اغلب موارد اولین کسانی هستند که برای مدت طولانی و با شدت بیشتر در معرض اثرات تغییرات آب و هوایی قرار می‌گیرند و اغلب در معرض شرایطی هستند که عموم مردم می‌توانند از آن اجتناب کنند. بیماری‌های متعددی از جمله بیماری‌های ناشی از تنش‌های گرمایی، سرطان، بیماری‌های قلبی عروقی و بیماری‌های تنفسی در کارگران با تغییرات آب و هوایی مرتبط است. بنابراین برای کاهش اثرات مخاطره آمیز و مخرب تغییرات اقلیم بر سلامت نیروی کار، باید اقدام فوری انجام داد.

تقویت مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای و ایجاد محیط کار ایمن و بهداشتی به عنوان یک حق اساسی در محل کار، چارچوبی برای مقابله با خطرات نوظهور ناشی از تغییرات آب و هوایی برای سلامت کارگران فراهم می‌کند.

در همین راستا جمهوری اسلامی ایران نیز همگام با حرکت‌های جهانی با استقرار سازوکارهای ایمنی و بهداشت حرفه‌ای در مجموعه‌های تولیدی دولتی و غیر دولتی برای اجرای مؤثر سیاست‌های ملی و برنامه های بهداشت حرفه‌ای به منظور کنترل عوامل زیان آور و شرایط مخاطره آمیز محیط کار و به حداقل رساندن اثرات تغییر اقلیم بر روی سلامت شاغلین اقدامات قابل توجهی را سامان داده است.

البته این مهم همچنان نیازمند سیاستگذاری مؤثر و کارآمد از طریق شفاف سازی، جلب مشارکت عمومی و افزایش مسئولیت پذیری همه ذی نفعان و شرکای اجتماعی با بهبود قوانین و اجرای آنها می‌باشد تا در سایه صیانت از سرمایه‌های انسانی کشور به عنوان محور توسعه پایدار به اهداف مدنظر رهبری در راستای جهش تولید با مشارکت مردم و رشد اقتصادی در کشور نائل شویم.

اینجانب ضمن تبریک روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای به تمامی همکارانی که این عرصه را برای خدمت به مردم عزیز کشورمان برگزیده اند و تقدیر از تلاش‌ها و زحمات آنان، از درگاه خداوند متعال بهروزی، موفقیت و توفیق روزافزون برای همه عزیزان، همکاران و خدمتگزاران جامعه بهداشت حرفه‌ای را خواستارم.

کد خبر 6091355 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • افزایش سقف حمایت از تولید فیلم‌کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • ارتباط صنعت و دانشگاه، هدف اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای
  • موزه قجری در کاخ مخصوص
  • ارتباط بیماری‌های کارگران با تغییرات آب و هوایی
  • واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه‌ای خود رسید
  • یک‌میلیون و ۷۱۹ هزار و ۵۶۵ نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در قم ارائه شد
  • کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!