Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه بنا به فرمان مقام معظم رهبری موظفیم پیام راهبردی انقلاب را به تمام دنیا مخابره کنیم گفت: همرزمان شما مسیر ۴۵ هزار کیلومتری را تا سواحل غرب آفریقا پیمودند.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر دریادار حمزه کاویانی ظهر امروز در بازدید از مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت با بیان اینکه در منطقه، نظام اسلامی با محوریت انقلاب اسلامی بسیار مقتدر است اظهار داشت: ان‌شاالله به دست جوانان پرچم نظام اسلامی در دنیا برافراشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه مایه خرسندی است که شما جوانان قدم در راه شهدا گذاشته و راه عزت و افتخار و دینداری را انتخاب کردید تصریح کرد: هر ساعتی که از انقلاب اسلامی می‌گذرد بر اقتدار و سربلندی ملت افزوده می‌شود، زیرا راه ما مسیر درستی است.

امیر دریادار کاویانی با اشاره به اینکه راه اسلام در تقابل با همه نظام‌های سلطه‌جو راه پیروزی است، افزود: انتخاب شما در پیوستن به نداجا باعث شد امروز مأموریت ما با تجهیزات بومی در تقابل با جهان سلطه در اطراف مرز‌ها تا حضور نیروی دریایی در حیاط خلوت آن‌ها به وقوع بپیوندد.

وی نیروی دریایی را پیام‌رسان قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران در سراسر عالم خواند و با بیان اینکه بنا به فرمان مقام معظم رهبری موظفیم پیام راهبردی انقلاب را به تمام دنیا مخابره کنیم گفت: همرزمان شما مسیر 45 هزار کیلومتری را تا سواحل غرب آفریقا پیمودند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش پیام استقلال و آزادی‌خواهی انقلاب اسلامی را در جایی که نظام سلطه بر ملت‌های آن منطقه تسلط کامل دارد مخابره کرد اذعان کرد: باید هوشیار و آگاه باشیم چرا که همه جنگ روانی دشمن با استفاده از ابزار‌های رسانه علیه جوانان است.

وی افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب رهبر انقلاب به جوانان فرمودند "نیروی دریایی راهبردی ارتش در فضای عملیاتی گسترده در تداوم انقلاب اسلامی و در اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی سرازپا نمی‌شناسد" همه مسئولان نیرو‌های مسلح در این راستا قدم برمی‌دارند و شما جونان غیرتمند بدنه اجرایی نداجا هستید. "

امیر دریادار کاویانی در این سفر ضمن دیدار با فرماندهان و دانش‌پژوهان از پروژه‌های عمرانی اعم از ساخت منازل مسکونی 96 واحدی و آموزشگاه نظامی و اماکن مجتمع شهید نامجوی در حسن‌رود بازدید و خانه رفاهی دانش‌آموز و مرکز صدا و تصویر را افتتاح کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نیروی دریایی ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی دریایی ارتش انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۱۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرتیپ پاسدار " پاکپور " فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معیت سردار " رضا شجاعی" فرمانده مرزبانی استان با حضور در میان مرزداران جنوبی استان ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آنها، امنیت موجود در سرحدات کشور را مرهون تلاش‌های شبانه روزی مرزداران دانست.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سانحه برای هواناوهای ارتش آمریکا و جراحت ۳۰ ملوان و تفنگدار دریایی
  • برداشت جلبک‌های دارویی از سواحل صخره ایی منطقه رمین چابهار
  • سازمان بنادر و دریانوردی چه برنامه‌ای برای حضور دانش‌بنیان‌ها دارد؟
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • ضرورت توسعه حمل ونقل هوایی و دریایی میان ایران و قاره آفریقا
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند