Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@07:03:04 GMT

توقف خانگی صنعت‌نفت برابر نساجی

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۴۱۵۷۹

توقف خانگی صنعت‌نفت برابر نساجی

به گزارش ایرنا،‌ در یکی از حساس‌ترین رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، صنعت نفت از ساعت ۱۵ امروز چهارشنبه در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف نساجی رفت که این بازی برنده نداشت.

شاگردان علیرضا منصوریان از پنج دیدار اخیر خود در لیگ چهار برد و یک تساوی داشتند و دنبال این بودند که روند موفقیت‌آمیزی که داشتند را حفظ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی نساجی که در هر دو بازی قبلی خود مقابل پرسپولیس و گل‌گهر شکست خورده بود در تلاش برای رسیدن به امتیاز بود.

با این حال این ابتدا شاگردان علیرضا منصوریان بودند که توسط ستاره خود یعنی طالب ریکانی به گل رسیدند. در دقیقه ۲۷ نفتی‌ها  پاس زیبایی را پشت مدافعان صنعت نفت ارسال کردند که حسن بیت سعید صاحب موقعیت شد و پاس طلایی را به طالب ریکانی داد تا او با پای چپ به زیبایی دروازه میهمان را باز کند. این برتری تنها ۸ دقیقه پا برجا بود و در دقیقه ۳۵ ایوب کلانتری روی ارسال زیبای مسعود شجاعی با ضربه سر دقیق بازی را به تساوی کشاند.

در ادامه بازی بیشتر در وسط زمین دنبال شد و دو تیم محتاطانه بازی کردند.

شاگردان علیرضا منصوریان در دقیقه ۸۱ با اخراج «رضا یزدان‌دوست» ۱۰ نفره شدند.

در ادامنه نساجی فشار حملات را بیشتر کرد اما در نهایت هیچ یک از دو تیم موفق به گلزنی نشدند تا این جدال با تساوی یک بر یک خاتمه بیابد.

با این نتیجه صنعت نفت ۲۷ امتیازی شد و در رده هفتم جای گرفت. نساجی نیز با ۲۲ امتیاز در رده دهم موقتا جای دارد.

ترکیب صنعت نفت آبادان:

فرزین گروسیان، رضا یزدان دوست، امید خالدی، سیدفاخر تهامی، میثم تهیدست، محمود مطلق زاده، حکیم نصاری، حسن بیت سعید، مهدی ممی زاده، طالب ریکانی، شروین بزرگ

ترکیب نساجی:

علیرضا حقیقی، حامد شیری، سعید غلامعلی‌بیگی، امیرمهدی جانملکی، اکبرصادقی، مرتضی منصوری، فرزاد زامهران، رضا جعفری، متین کریم زاده، مسعود شجاعی، عبدالکریم اسلامی

برچسب‌ها تیم فوتبال نساجی مازندران باشگاه پرسپولیس صنعت نفت آبادان علیرضا حقیقی علیرضا منصوریان پرسپولیس اکبر صادقی مسعود شجاعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران باشگاه پرسپولیس صنعت نفت آبادان تیم فوتبال نساجی مازندران باشگاه پرسپولیس صنعت نفت آبادان علیرضا حقیقی علیرضا منصوریان پرسپولیس اکبر صادقی مسعود شجاعی علیرضا منصوریان صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۱۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز غیرمنتظره آزادی مقابل پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در دو هفته گذشته لیگ برتر موفق به کسب دو پیروزی ارزشمند مقابل تراکتور و ذوب‌آهن شده که در هر دو مسابقه محمد عباس‌زاده را در ترکیب ابتدایی و خط حمله داشته و در این شرایط هم محمدرضا آزادی از جمع نفرات اصلی فاصله گرفته و بعید است بتواند برابر پرسپولیس به وضعیت قبل برگردد.

محمدرضا آزادی که در 21 مسابقه این فصل لیگ برتر چهار گل به ثمر رسانده، در دیدار هفته بیست و سوم در ورزشگاه نقش جهان مقابل سپاهان در ترکیب نساجی حضور داشت، اما به علت چهار کارته شدن، بازی برابر تراکتور و تیم سابق خود را از دست داد و در جدال با ذوب‌آهن هم دور از جمع 11 نفر اصلی بود.

مهاجم بلند قامت نساجی مازندران پس از سپری کردن یک جلسه محرومیت مقابل تراکتور و حضور تعویضی برابر ذوب‌آهن که در هر دو مسابقه تیمش موفق به کسب پیروزی شده، بعید است به دلیل شرایط خوب و شکل بازی نساجی دوباره به ترکیب برگردد.

نساجی مازندران فردا به مصاف پرسپولیس خواهد رفت که احتمالا دوباره محمد عباس‌زاده را به تنهایی در راس خط حمله دارد و آزادی به‌عنوان یار جانشین استفاده می‌شود.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • استقلال و پرسپولیس در ایستگاه بیست و ششم؛ نوبت جبران سرخابی‌ها رسید
  • هوداران نساجی برگ برنده برابر پرسپولیس هستند
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • رافت: خیلی ها دوست دارند تمرکز پرسپولیس بهم بخورد/ سرخپوشان نباید برابر نساجی اسیر حواشی شوند
  • روز غیرمنتظره آزادی مقابل پرسپولیس
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • پولی در مسیر قهرمانی پرسپولیس (عکس)
  • علیرضا بیرانوند با آهنگ تتلو وارد صنعت مدلینگ شد؛ رخ عقاب! + فیلم
  • کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند