Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@17:02:37 GMT

صنعت نفت آبادان برابر نساجی متوقف شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۴۱۶۲۲

صنعت نفت آبادان برابر نساجی متوقف شد

به گزارش ایرنا این دیدار عصر چهارشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان ۲ تیم به نتیجه مساوی یک بر یک رضایت دادند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بازی را هجومی آغاز کرد اما بازی بسته نساجی اجازه نداد شاگردان علیرضا منصوریان چندان صاحب موقعیت شوند.

بازیکنان نساجی که از گرمای هوا کلافه شده بودند تمرکز خود را روی ضدحملات گذاشته بود اما مدافعان نفت به خوبی راه نفوذ بازیکنان این تیم را بسته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه ۲۷ تیم صنعت نفت آبادان از سمت چپ توسط حسن بیت سعید صاحب موقعیت خوبی شد و این بازیکن با پاس عرضی طالب ریکانی را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن با تجربه توانست با شوت بغل پا گل اول را برای تیمش به ثمر رساند.

تیم نساجی پس از این گل برای جبران گل خورده روی به بازی هجومی آورد و در دقیقه ۳۶ صاحب ضربه کرنر شد و مسعود شجاعی با ارسال مواج ایوب کلانتری را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن با ضربه سر، گل تساوی را وارد دروازه میزبان خود کرد.

با شروع نیمه دوم باز هم این تیم صنعت نفت آبادان بود که برتری خود را بر تیم نساجی دیکته کرد.

تیم نساجی رفته رفته میانه میدان را در اختیار خود گرفت و اجازه بازی سازی را به حکیم نصاری و طالب ریکانی ۲ هافبک تکنیکی صنعت نفت نداد.

علیرضا منصوریان در دقیقه ۷۷ با ۲ تغییر در میانه میدان سعی کرد کنترل بازی را در اختیار گیرد اما بازیکنان نساجی با بازی متفکرانه میدان را در اختیار نفتی ها نگذاشتند.

بیژن حیدری به کمک‌های جواد مداح و محسن بابایی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

متین کریم زاده از تیم نساجی مازندران و رضا یزداندوست از صنعت نفت در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شدند.

رضا یزداندوست بازیکن صنعت نفت آبادان در دقیقه ۸۰ با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

صنعت نفت آبادان در ابن دیدار با ترکیب فرزین گروسیان، رضا یزدان دوست، میثم تهی دست، امید خالدی، فاخر تهامی(۵۸- مهرداد پورابوالقاسم)، محمود مطلق زاده، حکیم نصاری(۷۷- مهدی حنفی)، حسن بیت سعید( ۸۷- احمد شریعت زاده)، مهدی ممی زاده(۵۸- رضا جبیره)، طالب ریکانی(۷۷- محمدرضا غبیشاوی) و شروین بزرگ به میدان رفت.

نساجی مازندران نیز با ترکیب علیرضا حقیقی، حامد شیری، سعید بیگی(۹۰- شاهین طاهر خانی)، امیرمهدی جانملکی، اکبر صادقی، مرتضی منصوری، فرزاد زامهران، رضا جعفری، متین کریم‌زاده(۷۰- صابر حردانی)، مسعود شجاعی و کریم اسلامی به میدان رفت.

جمعی از هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تیم محبوب خود را از هتل کاروانسرا تا ورزشگاه تختی این شهر همراهی کردند.

حدود ۶۰ تماشاگر آبادانی با در دست داشتن پرچم های زردرنگ مقابل ورزشگاه تختی آبادان تجمع کرده بودند تا بازیکنان صنعت نفت را پیش از  ورود به ورزشگاه تشویق کنند.

حدود ۵۰ تماشاگر آبادانی از دیوارهای مجاور ورزشگاه این دیدار را تماشا کردند.

تماشاگران آبادانی پیش از آغاز بازی تیم نساجی مازندران را مورد تشویق قرار دادند.

تیم صنعت نفت در این دیدار پنج بازیکن خود به دلیل مصدومیت به همراه نداشت.

طالب ریکانی بازیکن تیم صنعت نفت در دقیقه ۷۷ به دلیل مصدومیت از بازی خارج شد.

صنعت نفت آبادان در این دیدار از پنج تعویض خود استفاده کرد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با این تساوی ۲۷ امتیازی شد و در رده هفتم جدول رده بندی قرار گرفت.

برچسب‌ها فوتبال تیم فوتبال نساجی مازندران صنعت نفت آبادان علیرضا منصوریان خوزستان لیگ برتر فوتبال آبادان مسعود شجاعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال تیم فوتبال نساجی مازندران صنعت نفت آبادان فوتبال تیم فوتبال نساجی مازندران صنعت نفت آبادان علیرضا منصوریان خوزستان لیگ برتر فوتبال آبادان مسعود شجاعی صنعت نفت آبادان نساجی مازندران تیم صنعت نفت طالب ریکانی صاحب موقعیت تیم فوتبال تیم نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۱۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir

سامانه بلیت فروشی بازی پرسپولیس و نساجی به نشانی footballeticket.ir آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار پرسپولیس و نساجی در سامانه فوتبال‌تیکت مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی در چارچوب دیدار هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۱۵ _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه وطنی مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار پرسپولیس و نساجی سامانه فروش بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی فوتبال‌تیکت دریافت کنند.

قیمت بلیط بازی پرسپولیس و نساجی

قیمت بلیت این دیدار ۵۰ و ۲۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

سامانه خرید بلیط پرسپولیس و نساجی

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار پرسپولیس و نساجی را دارند، می‌توانند از طریق سامانه footballeticket.ir برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 750594

دیگر خبرها

  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • در حال حاضر از اوسمار مهم‌تر، قهرمانی پرسپولیس است
  • طرح خاص شالیکار مازنی برای بازی پرسپولیس
  • رافت: خیلی ها دوست دارند تمرکز پرسپولیس بهم بخورد/ سرخپوشان نباید برابر نساجی اسیر حواشی شوند
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • پولی در مسیر قهرمانی پرسپولیس (عکس)