Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش عصر چهارشنبه پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آیت الله سیدمحمد سعیدی در نشست تودیع و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم،اظهار کرد: باید نسبت به شهر قم مطالبات مقام معظم رهبری مورد نظر باشد زیرا ایشان نسبت به ظاهر قم نگران بودند و این مطالبه نباید در کنار دیگر مطالبات نادیده گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برخی با انگیزه ترویج دین خدا آماده خدمت هستند و باید از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

سعیدی افزود: عده‌ای ناآگاه هستند و باید به آن‌ها آگاهی داد ولی عده‌ای مغرض هستند و با افراد مغرض باید برخورد قاطع کرد و اگر این جور نباشد نمی توان جلو آنها را گرفت.

وی ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر امر شخصی نیست بلکه یک کار الهی و شرعی است و از خدا باید کمک بگیریم و ارتباط مان را با خدا خوب کنیم زیرا افرادی که می خواهند امر به معروف کنند باید خودشان اهل معروف باشند و این ظرفیت را در خود ایجاد کرده‌باشند.

ترویج سکولاریسم مردم را نسبت به امر به معروف بی‌انگیزه کرده است

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور نیز در ادامه با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی در راه امر به معروف ونهی از منکر را ترویج سکولاریسم در کشور دانست و گفت: همانطور که اقامه حکومت الهی معروف‌ترین معروف است جدایی دین از حکومت هم از منکرترین منکرات است و دشمن روی این موضوع تلاش حساب شده‌ای دارد و باید ما نیز برای خنثی سازی تلاش دشمن برنامه‌ریزی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی با بیان اینکه انقلاب اسلامی عنایت خداوند بود و پرچم به دست نائب امام قرار گرفت، اظهار کرد: انقلاب یک معجزه الهی بود و خداوند یک امر ناممکن را ممکن کرد و در این فرصت غدیر احیا شد.

وی با بیان اینکه معروف‌هایی که با وقوع انقلاب در عالم احیا شد و منکرهایی که به واسطه انقلاب از بین رفته یا کمرنگ شده برای ما قابل شماره نیست، افزود: برخی از روی ناآگاهی و یا غرض به خاطر برخی وقایع جزئی که در کشور اتفاق می افتد می گویند سکولاریسم بهتر است و آثار و برکات انقلاب را نادیده می گیرند.

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با بیان اینکه خدا خودش آمر به معروف و ناهی از منکر است، گفت: خدا وقتی پیامبر خود را معرفی‌ می‌کند او را آمر به معروف و ناهی از منکر معرفی می‌کند، خدا نماز را آمر به معروف و ناهی از منکر معرفی می کند، خدا وقتی انسان حکیم را معرفی مکند لقمان را معرفی می‌کند که به فرزندش می گوید امر به معروف و نهی از منکر کن بنابراین امر به معروف و نهی از منکر یک مسأله عقلی، الهی و نبوتی است و برای رفع مشکلات مردم کاملا ضروری است.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر خیر محض است، افزود: امر به معروف و نهی از منکر کار ذاتی حوزه های علمیه است و قبل از آنکه امر به معروف و نهی از منکر قانون شود علما در صحنه بودند و امر به معروف و نهی از منکر می‌کردند و بعد از اینکه این دو واجب الهی تبدیل به قانون شد توقع ما از قم این است که این شهر مدینه فاضله و کانون امر به معروف و نهی از منکر باشد تا برای استان های دیگر الگو و نمونه باشد.

صدیقی با اشاره به وجود تلاش هایی که در زمینه امر به معروف و نهی از منکر خروجی خاصی را شاهد نیستیم، گفت: یکی از وظایف قانونی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشف علل ترک امر به معروف و نهی از منکر است که متأسفانه روی این موضوع کار نشده‌است.

وی با بیان اینکه مردم ما انقلابی هستند و این را در عرصه های مختلف نشان داده اند، گفت: باید علت های اینکه مردم با وجود انقلابی بودن نسبت به امر به معروف و نهی از منکر احساس مسئولیت نمی‌کنند کشف شود و از جامعه ارزیابی واقعی داشته باشیم.

 در این نشست از حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم تقدیر و حجت الاسلام والمسلمین گرجی به عنوان دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم معارفه شد.

برچسب‌ها حرم حضرت معصومه (س) سید ابراهیم رییسی قم دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حرم حضرت معصومه س سید ابراهیم رییسی قم حرم حضرت معصومه س سید ابراهیم رییسی قم دولت سیزدهم ستاد امر به معروف و نهی از منکر امر به معروف و نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۱۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ام فهد، زن مشهور عراقی کیست و چرا کشته شد؟

زی‌سان: مقامات امنیتی عراق می‌گویند ام فهد، اینفلوئنسر معروف شبکه اجتماعی تیک‌تاک در خارج از خانه‌اش در بغداد به ضرب گلوله کشته شد.

او به خاطر انتشار ویدیو‌هایی در حال رقص با موسیقی عراقی و پوشیدن لباس‌های چسبان و تنگ در شبکه اجتماعی تیک‌تاک معروف بود و ده‌ها هزار دنبال کننده داشت.

وزارت کشور عراق هم در بیانیه‌ای تایید کرد «زنی که در شبکه‌های اجتماعی شناخته شده است، توسط ضاربان ناشناس» کشته شده است.

در این بیانیه گفته شده است که «یک تیم ویژه» برای بررسی این حادثه تشکیل شده است.

این اینفلوئنسر سال گذشته به دلیل انتشار ویدیو‌هایی که به گفته دادگاه برخلاف «عفت و اخلاق عمومی» بود به شش ماه زندان محکوم شد.

عراق سال گذشته کمیته‌ای دولتی برای نظارت بر شبکه‌های اجتماعی و بررسی محتوای توهین آمیز و مجازات مسببین آن تشکیل داد.

tags # عراق سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • تمایل عجیب و تمام نشدنی زمین خواران به محدوده جنوبی تهران | مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز ادامه دارد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس
  • ام فهد، زن مشهور عراقی کیست و چرا کشته شد؟
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با آزادسازی حریم ریلی «منطقه ۱۷ تهران»
  • خبر جدید از افزایش منطقی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران / دریا بیگی تشریح کرد
  • امکان ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با آزادسازی حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران