Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد ادیب رامندی با تاکید براینکه بیش از ۸۰ درصد مردم بوئین زهرا دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند؛ گفت: تاکنون برای مرحله اول واکسیناسیون کرونا ۹۷ هزار نفر به مراکز مراجعه کردند و برای مرحله دوم نیز ۸۷ هزار نفر واکسینه شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد ادیب رامندی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به وضعیت کرونایی شهرستان بوئین زهرا اظهار کرد: خوشبختانه طی دو روز اخیر هیچ فوتی به دلیل ابتلا به کرونا در سطح این شهرستان گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در مورد روند اجرای واکسیناسیون در بوئین زهرا افزود: تاکنون برای مرحله اول واکسیناسیون کرونا 97 هزار نفر به مراکز مراجعه کردند و برای مرحله دوم نیز 87 هزار نفر واکسینه شدند و برای مرحله سوم نیز 30 هزار دز واکسن تزریق شده است.   سرپرست فرمانداری بوئین زهرا تصریح کرد: از مردم بوئین زهرا تقاضا داریم با توجه به تاثیر زیاد انجام واکسیناسیون در امر پیشگیری از ابتلا به کرونا، حتما برای انجام این امر در اسرع وقت اقدام کنند.   وی بیان کرد: متاسفانه این روزها با عادی انگاری مردم نسبت به رعایت مسائل بهداشتی مواجه هستیم؛ در حالیکه برای گذر از پیک ششم کرونا نیاز است که همه آحاد جامعه همکاری داشته و نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام ورزند.   ادیب رامندی عنوان کرد: با توجه به آمار پایین مراجعه برای واکسیناسیون مرحله سوم و دریافت دز یادآور، درخواست می‌شود که شهروندان بوئین زهرایی برای تزریق دز سوم به مراکز تعیین شده برای امر واکسیناسیون مراجعه کنند تا بتوانیم از این مرحله با سلامتی گذر کرده و نوروز خوبی را پیش رو داشته باشیم.
فقط یک سوم مردم بوئین زهرا دز سوم را دریافت کردند
  وی تاکید کرد: بر اساس آمارهای ارائه شده از سوی شبکه بهداشتی بیشتر فوتی‌های ناشی از ابتلا به کرونا را افرادی تشکیل می‌دهند که متاسفانه یا واکسن نزده بودند یا مراحل واکسیناسیون را تکمیل نکرده بودند.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به جهش ویروس کرونا و فراگیر شدن ویروس امیکرون، مردم باید به واکسیناسیون اهمیت داده و به ویژه برای دریافت دز سوم اقدام کنند زیرا 30هزار دز واکسن کرونا برای مرحله سوم در شهرستان بوئین زهرا واقعا آمار پایینی است و متاسفانه نسبت به مرحله اول فقط یک سوم آنان دز سوم را دریافت کردند.   وی با بیان اینکه واکسیناسیون گروه سنی کودکان در شهرستان بوئین زهرا نیز در دستور کار قرار دارد؛ اضافه کرد: دولت سیزدهم اهتمام ویژه‌ای به انجام واکسیناسیون داشته و این امر را در اولویت کاری خود قرار داده است به طوریکه واکسن کرونا به میزان لازم تهیه و در اختیار استان‌ها قرار گرفت.   ادیب رامندی با تاکید براینکه بیش از 80 درصد مردم بوئین زهرا دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند؛ ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون شاهد تغییر و جهش‌های کرونایی بودیم لذا مردم باید با پرهیز از عادی انگاری و اجتناب از حضور در تجمعات، رعایت دسترالعمل‌های بهداشتی را در اولویت زندگی خود قرار دهند.
  واکسیناسیون در کلیه درمانگاه‌های شهرستان تزریق می‌شود
  وی عنوان کرد: واکسیناسیون در کلیه درمانگاه‌های شهرها و بخش‌های بوئین زهرا انجام می‌شود؛ همچنین یک مرکز تجمیعی برای این امر اختصاص داده شده است که با همکاری آموزش و پرورش و در اختیار قرار دادن یک سالن ورزشی به شبکه بهداشت شهرستان بوده است.   سرپرست فرمانداری بوئین زهرا بیان کرد: خوشبختانه مشکلی به لحاظ مکان یا اپراتورهای واکسیناسیون وجود ندارد و واکسن هم به مقدار کافی موجود است و امیدواریم مشارکت مردم برای انجام واکسیناسیون به ویژه مرحله سوم افزایش یابد.   وی در ادامه گفت: بازرسی‌های مداوم و مستمری در ارتباط با میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح این شهرستان در حال انجام است که خوشبختانه در این دوره شاهد همکاری و رعایت خوب اصناف هستیم اما همچنان با توجه به جهش ویروس، انتظارها برای رعایت حداکثری وجود دارد.   ادیب رامندی در پایان بیان کرد: هرچند ایجاد محدودیت‌ها به ویژه در شرایط اقتصادی کنونی موجب تحمیل خسارت اقتصادی به اصناف می‌شود اما تقاضا داریم که همچون گذشته با ما همکاری کنند همچنین مقرر شده که تالارهای پذیرایی، استخرها و سالن‌های ورزشی با 30 درصد ظرفیت به ارائه خدمات بپردازند.   انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: واکسن کرونا برای مرحله مرحله سوم هزار نفر دز سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۱۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۰۰درصدی مرحله اول طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: مرحله اول طرح واکسیناسیون طرح تکمیلی فلج اطفال در دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با پوشش ۱۰۰درصدی جمعیت هدف کودکان زیر ۵ سال اجرا شد.
حامد جزجلالیان افزود: با توجه به اینکه بیماری فلج اطفال در کشور‌های همسایه به‌خصوص همسایگان شرقی، به‌صورت اپیدمی درآمده است و از طرفی جابه‌جایی‌های جمعیتی، شهروندان نیشابوری نیز در معرض خطر ورود ویروس فلج اطفال هستند.

وی گفت: در مرحله اول طرح واکسیناسیون تکمیلی که ۲ تا ۴ اردیبهشت‌ماه اجرا شد، ۱۱۸ کودک نیشابوری و ۹۰ کودک غیرایرانی زیر ۵ سال علیه این بیماری واکسینه شدند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور، گفت: اجرای عملیات تکمیلی واکسیناسیون خانه به خانه فلج اطفال را ۱۴ تیم عملیاتی در مناطق به‌صورت تیم‌های سیار و بیش از ۳۰ مرکز خدمات جامع سلامت دارای جمعیت اتباع به‌عهده داشتند.

جزجلالیان افزود: مرحله دوم طرح تکمیلی واکسیناسیون فلج اطفال از ۳۰ اردیبهشت‌ تا اول خرداد در نیشابور اجرا خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • اجرای ۱۰۰درصدی مرحله اول طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور