Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مراسمی با حضور معاون وزیر ورزش و استاندار قزوین زمین چمن مصنوعی آکادمی باشگاه شمس آذر قزوین افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عصر چهارشنبه در مراسمی با حضور پولادگر معاون وزیر ورزش، اعلایی استاندار، علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان، شفیعی فرماندار، پوراسماعیل مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شمس آذر بهره برداری از زمین چمن مصنوعی آکادمی فوتبال باشگاه شمس آذر در مینودر قزوین آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این زمین با ۷ هزار مترمربع مساحت با شش میلیارد تومان هزینه ساخته شده است. 

عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در این مراسم گفت: این زمین در سال ۹۱ توسط دولت کلید خورد اما نیمه کاره بود تا این که با استفاده از ظرفیت ماده ۷۲ توانستیم آن را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

وی بیان کرد: با مشارکت بخش خصوصی خوشبختانه این مجموعه ۲۵ سال به بخش خصوصی واگذار شده است و باشگاه شمس آذر این مجموعه را احداث کرده و تکمیل خواهد کرد. 

علایی مقدم گفت: خوشبختانه با داشتن استادیوم ۱۵ هزار نفری بایستی حتما یک تیم لیگ برتری را خریداری می کردیم که تیم باوران خریداری شد و  آقای پوراسماعیل مدیرعامل واحد صنعتی شمس آذر پذیرفتند وارد عرصه ورزش شوند و با خرید تیم فوتبال شمس آذر وارد کار شدند و امروز در ادامه فعالیت های ورزشی این زمین چمن مصنوعی را احداث کردند. 

مدیر کل کرزش و جوانان استان قزوین اظهار امیدواری کرد در فازهای بعدی با راه اندازی آکادمی فوتبال و هتل ورزشی در باشگاه فرهنگی ورزشی شمس آذر به شکل گیری تیم های پایه کمک شود.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا معاون وزیر مدیرکل ورزش و جوانان زمین فوتبال ورزش و جوانان دولت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی استان قزوین ورزش و جوانان قزوین زمین چمن مصنوعی باشگاه شمس آذر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۱۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 

ملیکا محمدی ملی پوش در ترکیب تیم ملی شطرنج بانوان، در پایان رقابت‌های بین المللی شهر‌های آسیایی در روسیه به عنوان ششم دست یافت.

محمدی با کسب ۶ و نیم امتیاز بیشترین امتیاز و نقش در کسب این جایگاه را داشت.

این رقابت‌ها در بخش بانوان با شرکت ۱۵ تیم برگزار شد.

سومی بوکسور‌های استان در رقابت‌های انتخابی تیم ملی

در پایان رقابت‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان، سید محمد میری از پیریوسفیان در ۴۶ کیلوگرم و امیر علی محمدی از قزوین در ۵۲ کیلوگرم در موفق به کسب عنوان سوم شدند.

آیت علیمحمدی هدایت تیم استان در رقابت‌های انتخابی تیم ملی در ملایر را بر عهده داشت.

دعوت دو داور قزوینی به رقابت‌های لیگ گلبال بانوان

مرضیه بابایی و مژگان کّربی از قزوین برای قضاوت در لیگ گلبال بانوان دعوت شدند.

این رقابت‌ها ۱۶ تا ۲۰ اردیبهشت در بابلسر برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • افتتاح زمین چمن مصنوعی شهر جورقان
  • موافقت با خواهرخواندگی بندرعباس با پنج شهر آسیایی
  • احداث نخستین زمین چمن مصنوعی در ایلام
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • همراه با اخبار ورزشی دهم اردیبهشت استان قزوین
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود