Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود وفایی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: رقابت‌های جاده قهرمانی آسیا در فرودین‌ماه سال آینده و به میزبانی شهر دوشنبه تاجیکستان برگزار خواهد شد که روز گذشته اسامی نفرات اعزامی به این مسابقات اعلام شد. البته قبل از حضور در این رویداد،‌ عازم ترکیه می شویم تا رکابزنان کشورمان در اردوی این کشور حضور یافته و سطح آمادگی خود را افزایش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در رقابت های جاده قهرمانی آسیا ۴۴ کشور ثبت نام کرده اند که باید دید در روز پذیرش چند کشور ورودشان ثبت می شود چرا که باید محدودیت های کرونایی را ملاک قرار داد و ممکن است تا روز آغاز این مسابقات هر اتفاقی روی دهد،. ما هم بر همین اساس پیش بینی های لازم را کرده و تیم را به گونه ای بسته‌ایم که اگر با هر مشکلی برخورد کردیم، دچار مساله خاصی نشده و تیم بتواند با تمام قدرت در این رویداد حضور یابد.

سخنگوی فدراسیون دوچرخه سواری افزود: تیم بانوان همین نفراتی هستند که اعلام شده اما شاید در تیم آقایان به همان دلیلی که گفتیم شاهد یک یا دو تغییر باشیم. البته امیدوارم مشکلی روی ندهد و همین نفراتی که عازم ترکیه می شوند، بتوانند تمام و کمال در تاجیکستان رکاب زده و برای کشورمان کسب افتخار کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه ما چون از ترکیه راهی تاجیکستان می شویم قبل از ورود به این کشور، تست های لازم را انجام می دهیم. در بدو ورود هم باید تست کرونا بدهیم و ۳ روز پس از استقرار در هتل بازهم از ما تست گرفته می‌شود. با این شرایط وضعیت تیم تحت بررسی و کنترل خواهد بود و امیدوارم بتوانیم با دست پر به کشور بازگردیم.

برچسب‌ها مسابقات قهرمانی آسیا فدراسیون دوچرخه سواری رییس فدراسیون دوچرخه سواری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسابقات قهرمانی آسیا فدراسیون دوچرخه سواری رییس فدراسیون دوچرخه سواری مسابقات قهرمانی آسیا فدراسیون دوچرخه سواری رییس فدراسیون دوچرخه سواری قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۱۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان

تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۴ پرو شرکت نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان جهان از ۲۲ تا ۲۶ می (۳ تا ۶ خرداد) در لیما پرو آغاز می‌شود. فدراسیون جهانی وزنه‌برداری لیست وزنه‌برداران حاضر در این مسابقات را اعلام کرد و نامی از وزنه‌برداران ایران وجود نداشت.

علاوه بر ایران کشورهایی مانند چین، کره جنوبی و کره شمالی هم وزنه‌بردار در این لیست ندارند و شرکت نمی‌کنند.

سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه برداری پیش از این در گفت‌وگو با ایسنا در مورد اعزام نوجوانان به قهرمانی جهان پرو اعلام کرده بود: باید تمرکز اصلی ما بر روی المپیک باشد. بعد از بازی‌های المپیک مسابقات متعددی در رده‌های سنی مختلف داریم از این رو احتمال دارد که فدراسیون تمرکزش را بر روی المپیک و مسابقات متعددی که بعد از آن وجود دارد، بگذارد."

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • عکس/جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت های آسیا
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان