Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@09:13:27 GMT

اراضی کشاورزی استان البرز سنددار می شود

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۴۱۹۰۱

اراضی کشاورزی استان البرز سنددار می شود

«عبدالرضا روشن نژاد» عصر روز چهارشنبه در نشست قرارگاه صدور اسناد مالکیت اراضی کشاورزی که با حضور مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری، معاون اداره کل ثبت اسناد و املاک استان، مدیر و کارشناسان امور اراضی سازمان و مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها در کرج برگزار شد، بر اهمیت موضوع و برخورداری کشاورزان و بهره برداران از مزایای قانونی اخذ سند رسمی اراضی کشاورزی برای اجرای طرح های توسعه بخش کشاورزی استان تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با تاکید بر لزوم بهره گیری از تمامی ظرفیت ها برای تحقق امر سند دار کردن اراضی کشاورزی، مطابق برنامه تحولی سازمان و برش شهرستانی بر اساس مصوبه قرارگاه، افزود: با آغاز این طرح، اراضی کشاورزی به ویژه در مناطق روستایی استان با همکاری مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز و اداره کل ثبت اسناد و املاک و سایر دستگاهای متولی، سنددار می شود.

استان البرز دارای ۶۸ هزار هکتار اراضی کشاورزی زراعی و باغی است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی اراضی کشاورزی استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی اراضی کشاورزی استان البرز وزارت جهاد کشاورزی اراضی کشاورزی استان البرز کشاورزی استان اراضی کشاورزی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۱۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،ابراهیم کاویانی با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون تقویم و قیمت گذاری اراضی با حضور مسوولین جهاد کشاورزی و نمایندگان فرمانداری و اقتصاد و دارایی در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد، از بررسی و قیمت گذاری 15 فقره پرونده در این جلسه خبر داد. 

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد افزود: بر اساس ماده 3 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی پس از بحث و بررسی، 15 فقره پرونده تغییر کاربری غیرمجاز به مساحت 4 هزار و 500 مترمربع ارزیابی و قیمت گذاری شد.

 

وی تصریح کرد: این کمیسیون با هدف بررسی دقیق و بازنگری پیرامون نحوه ارزیابی و قیمت گذاری اراضی و واقعی کردن قیمت ها و رعایت حقوق متقابل مردم و دولت و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج
  • ۵۷ مورد دیوارکشی و قطعه‌بندی در البرز قلع و قمع شد
  • ۷۶ درصد اراضی کشاورزی استان بوشهر سنددار شده است
  • سند تک برگ اراضی به کشاورزان بوشهر تحویل داده شد
  • صدور اسناد تک برگ در گروه‌های مشاع به نام دولت
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • تأمین آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی
  • برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز
  • برداشت کلزا در بهبهان