Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@23:50:08 GMT

مشکل عدم پاسخگویی ۱۱۸ باید رفع شود

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۴۲۰۸۶

مشکل عدم پاسخگویی ۱۱۸ باید رفع شود

فرماندار ویژه کاشان گفت: مشکل عدم پاسخگویی ۱۱۸ مطالبه به حق مردم کاشان است که باید رفع شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد شریف زارعی امروز _چهارشنبه چهارم اسفندماه ۱۴۰۰_ در جلسه‌ای که با سفر مدیرکل مخابرات استان جهت بررسی مشکلات مخابراتی و اینترنتی منطقه کاشان صورت گرفت، اظهار کرد: خدمات دهی ۱۱۸ در حالی که متمرکز شده محدود شده و این موضوع سبب نارضایتی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه شهرستان کاشان دومین شهر پر جمعیت استان است، خاطرنشان کرد: این ازدحام جمعیت می‌طلبد عنایت ویژه در این خصوص صورت گیرد و تماس مردم در انتظار طولانی پاسخگویی ۱۱۸ طولانی و یا بی نتیجه نماند.

فرماندار ویژه کاشان گفت: پشت خط قرار گرفتن و عدم شناخت اپراتور از این منطقه سبب می‌شود که یا پاسخگویی طولانی و یا بی‌نتیجه مردم منطقه را به خدمات خوب از طرف ۱۱۸ متنعم نکنند و این موضوع گاهاً آسیب‌هایی بیشتر و حادثه ساز را به دنبال خواهد داشت.

شریف زارعی با تاکید به این موضوع که این مطالبه به حق مردم کاشان باید مرتفع شود از مدیر کل مخابرات استان خواست تا هر چه زودتر در این خصوص اقدام کند.

اتصال ۳۵۰ نقطه روستایی و شهرهای کوچک به اینترنت پرسرعت

اسماعیل قربانی، مدیرکل مخابرات استان اصفهان نیز در این نشست با بیان این مطلب که تلاش می‌کنیم تا با ظرفیت‌های جدید آی تی رضایت‌مندی مردم کاشان و استان را فراهم کنیم اظهار کرد: کندی کار در جوابگویی ۱۱۸ یکی از مطالبات به حق مردم است که در آینده نزدیک با همکاری مخابرات ایران مرتفع می‌شود.

به گفته وی متمرکز شدن ۱۱۸ مشکلاتی را برای مردم شهرهای پر جمعیت استان از جمله کاشان به وجود آورده است که در پی برطرف شدن هر چه زودتر این موضوع اقداماتی صورت گرفته که شاهد نتیجه آن خواهیم بود.

مدیرکل مخابرات استان اصفهان با اشاره به اقدامات وسیعی که در این خصوص صورت گرفته است افزود: یکی دیگر از مطالبات مردمی افزایش سرعت اینترنت است که در این زمینه نیز اقدامات خوبی انجام پذیرفته و با توسعه خط تلفن همراه و ثابت در نقاط دور دست درصدد مرتفع شدن این مشکل بر آمده‌ایم.

قربانی در پایان این قول را بهم زدم داد که ۳۵۰ نقطه روستایی و شهرهای کوچک سال جدید در استان اصفهان با تعمیر سیستم ترانسمیشن از سرعت بالای اینترنت بهره‌مند می‌شوند و جای نگرانی برای کاربران اینترنتی و دانش آموزان نخواهد بود.

کد خبر 557617

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فرمانداری مخابرات شهرداری اصفهان کاشان شورای شهر اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مخابرات استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۲۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد

مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه‌های ‌علمیه، در راستای مأموریت اصلی خود در فراهم‌سازی گفتمانی فعال در شبهه‌پژوهی و پاسخگویی به‌روز، دقیق و مؤثر و همچنین ایجاد زمینه مناسب هم‌افزایی تجارب و اطلاعات علمی، ایده پردازی، اثربخشی و فرهنگ گستری رصد و پاسخ به شبهات دینی، سومین جشنواره پاسخ برتر را با هدف تکریم و تقدیر از فعالان و پیشگامان در عرصه پاسخگویی به شبهات دینی و حمایت حمایت مالی و معنوی از آثار برتر برگزار می‌کند.

موضوع جشنواره:

تقدیر از فعالان و مراکز پاسخگو به شبهات دینی و حکمرانی اسلامی به همراه با اعطای جوایز به آثار برتر و حمایت از برگزیدگان است.

قالب‌های جشنواره:

پژوهشی: کتاب، مقاله، پایان‌نامه، ادبی: شعر، داستان، داستانک، ناداستان، رمان، چندرسانه‌ای: فیلم، فیلم کوتاه، مستند، کلیپ، پادکست، موشن، پویانمایی، تجسمی: عکس، عکس نوشته، اینفوگرافی، کاریکاتور، نقاشی، بین‌الملل و بخش‌ویژه: رویکرد تهاجمی در مواجهه با شبهات می باشد.

معیارهای انتخاب اثر در این جشنواره:

پاسخگویی تخصصی و تحلیل محتوا، استفاده از شیوه‌های نوین پاسخگویی و ارائه الگوهای صحیح پاسخگویی به شبهات

شرایط آثار:

آثار پژوهشی نگاشته و چاپ شده در سال ۱۴۰۱، عدم ارسال آثار ارسالی در جشنواره‌های قبلی.

علاقه مندان می‌نوانند تا پایان اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره به نشانی https://jpb.pasokh.org/ ارسال کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۹۰۷۶۷۰۸۹۱ تماس بگیرند.

گفتنی است، اختتامیه سومین جشنواره «پاسخ برتر» پاییز ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • شیطان با نقاب خواستگار
  • علت تخلیه نشدن آب و نشتی ماشین لباسشویی
  • آماده باش مخابرات خوزستان در پی هشدار بارش سنگین و وقوع سیلاب احتمالی
  • منابع محدود بانک‌های خراسان شمالی مشکل‌زا‌ شده است
  • هشدار نارنجی دشت کاشان در پایان هفته
  • وضعیت نامناسب آسفالت آزادراه قم – کاشان
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود