Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت طرح صیانت به دنبال انسداد اینترنت، جمع کردن و بستن کسب و کارهای اینترنتی نیست بلکه به دنبال تضمین آزادی مردم، اشتغال و کسب و کارهای مردم و تامین امنیت مردم ایران در فضای مجازی است. ما موافق و طرفدار و مطالبه‌گر اینترنت پرسرعت، ارزان و باکیفیت هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش برنا؛ ابراهیم رضایی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (چهارشنبه) در اخطاری با استناد به اصل سوم قانون اساسی گفت: از روز گذشته بعد از تصویب طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی در کمیسیون مشترک فضاسازی سنگینی علیه مجلس، کمیسیون مشترک و نمایندگان شکل گرفت و مجلس متهم به ایجاد محدودیت در فضای مجازی شد.

وی اضافه کرد: به مردم اطمینان می‌دهیم مجلس و کمیسیون مشترک به دنبال محدودیت آزادی‌های مردم و کاهش دسترسی مردم به اینترنت نیست. این طرح مطلقا به دنبال انسداد اینترنت، جمع کردن و بستن کسب و کارهای اینترنتی نیست بلکه بالعکس به دنبال تضمین آزادی مردم، اشتغال و کسب و کارهای مردم و تامین امنیت مردم ایران در فضای مجازی است. ما موافق و طرفدار و مطالبه‌گر اینترنت پرسرعت، ارزان و باکیفیت هستیم.

این نماینده مجلس تاکید کرد مجلس و کمیسیون مشترک آماده شنیدن نظرات صاحب نظران در این طرح است، در حال حاضر کلیات این طرح تصویب شده و جزئیات آن با یک خرد جمعی تصویب خواهد شد.

وی در پایان از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواستار شد درباره افت کیفیت اینترنت در کشور در هفته‌های اخیر چاره‌اندیشی جدی داشته باشد.

معاونت قوانین مجلس روز گذشته (سه‌شنبه) در نامه‌ای به رئیس کمیسیون ویژه ‎طرح حمایت از حقوق کاربران، رای‌گیری روز سه‌شنبه کمیسیون ویژه و تصویب کلیات طرح صیانت را غیرقانونی دانست.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جلسه علنی قانون اساسی مجلس فضای مجازی اینترنت اشتغال مردم ایران وزیر ارتباطات و فناوری حقوق فضای مجازی طرح صیانت ابراهیم رضایی کمیسیون مشترک کسب و کارهای فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۲۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج

طبق تصاویر به دست آمده در فضای مجازی سگ بلاصاحبی به پسربچه ۱۲ ساله ای در کرج حمله کرده است.

به گزارش فارس، از صبح امروز تصاویر و کلیپی در فضای مجازی مبنی بر حمله یک سگ ولگرد به یک پسر ۱۲ ساله کرجی درحال باز نشر است.

بنا بر فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، پسر بچه ۱۲ ساله کرجی در پارک بهار محدوده کرج نو مورد  حمله وحشتناک سگ‌های بلاصاحب قرار می‌گیرد که توسط چند نفر در پارک او را از دهان سگ بیرون کشیدن و نجات دادند.

این پسر بچه در پی حمله سگ‌ زخمی و به بیمارستان منتقل می‌شود. 

او از ناحیه صورت (لب،بینی، پلک و گونه) دو تا دست و ران دچار مصدومیت شده است.

طی تماس‌های صورت گرفته با مدیریت پسماند موضوع توسط کارشناسان درحال برسی است و ابعاد مختلف حادثه از سوی این سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • اجرای عمليات پليس فتا عليه فروشندگان سلاح در اینترنت
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • پربیننده‌ترین مسابقات ورزشی تاریخ در اینترنت
  • تکذیب صحبت‌های غضنفری درباره وعده مالی و کمیسیون‌ها
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • تصویب بیش از ۵۰ مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان
  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود