Web Analytics Made Easy - Statcounter

سامسونگ یکی از شرکت های پرطرفدار و محوب جهانی است. اصالت شرکت سامسونگ کره ای می باشد. و امسال سامسونگ مشخصات سری جدید گوشی های A را منتشر کرد.

رونمایی سامسونگ از گوشی جدید و ارزان قیمت خود در هند

طبق اعلام یک منبع آگاه، گوشی‌های جدید از سری A از هر لحاظ نسبت به نسل قبلی پیشرفت می‌کنند. در میان چهار موبایلی که از آن‌ها در این گزارش نام برده شده، گران‌ترین محصول  گلکسی A73 5G  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشخصات احتمالی گلکسی A73 5G

این دستگاه احتمالا نمایشگری 6.7 اینچی از نوع امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و  نرخ نوسازی 120 هرتزی  خواهد داشت. نسل قبلی این گوشی صرفا از نرخ نوسازی 90 هرتزی پشتیبانی می‌کرد.

قلب تپنده A73 چیپست  اسنپدراگون 750G  خواهد بود که انرژی خود را از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند. این باتری با شارژ سریع سیمی 25 واتی سازگاری خواهد داشت. در قاب عقب دستگاه هم دوربینی متشکل از سنسورهای  108 + 12 + 8 + 2  مگاپیکسلی تعبیه می‌شود.

واکنش سامسونگ به ماجرای محرومیت ایران از دریافت گوشی تلفن همراه همه گوشی‌ها دوربین چهارگانه خواهند داشت

گوشی بعدی  گلکسی A53 5G  است که از یک نمایشگر 6.52 اینچی از نوع امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و  نرخ نوسازی 120 هرتزی  بهره می‌برد. این دستگاه از تراشه  اگزینوس 1200  استفاده خواهد کرد و با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع 25 واتی به بازار می‌آید. در قاب عقب این گوشی هم دوربینی با سنسورهای  64 + 12 + 5 + 5  مگاپیکسلی قرار می‌گیرد.

سومین دستگاه  گلکسی A33 5G  است که به نمایشگر 6.4 اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز می‌شود. قلب تپنده این گوشی  دیمنسیتی 720  خواهد بود که انرژی خود را از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 15 واتی تامین می‌کند. این تلفن هوشمند در قاب عقب دوربین  48 + 8 + 5 + 2  مگاپیکسلی خواهد داشت.

در انتها از  گلکسی A23 5G  اسم برده شده که قرار است نمایشگر 6.6 اینچی از نوع  IPS LCD  با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی داشته باشد. این گوشی از چیپست  دیمنسیتی 700  استفاده خواهد کرد و در قاب عقب از دوربین  50 + 8 + 2 + 2  مگاپیکسلی بهره می‌برد. ظرفیت باتری این دستگاه مشخص نیست اما می‌دانیم که از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

گلکسی A73 و A53 با  اندروید 12  و گلکسی A33 و A23 با  اندروید 11  به بازار می‌آیند.

سوون سامسونگ 3 _ 3 کاشیما + فیلم

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سامسونگ گلکسی نسل جدید گوشی های سامسونگ نرخ نوسازی قاب عقب شارژ سریع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۲۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سری جدید گلکسی واچ قندخون را اندازه می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، اخبار و گزارش های تازه ای درباره سری هفتم گلکسی واچ منتشر شده است. پیش بینی می شود این سری ساعت هوشمند سامسونگ شامل ۳ مدل باشد، حال آنکه سری های پیشین شامل دو دستگاه بوده اند. اکنون گزارشی جدید از کره جنوبی حاکی از آن است که یک ویژگی رصد سلامتی مهم احتمالا در این گجت پوشیدنی به کار می رود.

طبق گزارش ها مذاکراتی درباره ویژگی های کلید رصد قند خون و یکپارچه سازی هوش مصنوعی در ساعت نیز انجام شده است.

پیش بینی می شود سامسونگ ویژگی رصد قند خون را در سری گلکسی واچ ۷ بگنجاند. بسیاری از تولیدکنندگان گجت های پوشیدنی از جمله اپل نیز مشغول کار روی این ویژگی رصد سلامتی و گنجاندن آن در دستگاه هایشان هستند این ویژگی برای بسیاری از افراد مبتلا به دیابت کمک حال است.

البته در بیانیه رسمی سامسونگ به گلکسی واچ ۷ اشاره ای نشده است. اما احتمال زیاد دارد قابلیت رصد قند خون در این محصول ارائه شود. همچنین باید منتظر ماند و دید آیا این برند کره جنوبی ویژگی مذکور را در تمام مدل ها ارائه می کند یا خیر.

کد خبر 6090119 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • سنجش قند خون با گلکسی واچ 7
  • بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون؛ جنگ ردمی نوت 13 و A25
  • سری جدید گلکسی واچ قندخون را اندازه می‌گیرد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد