Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@15:44:30 GMT

وضعیت خانواده غیربومی بی خانمان در نکا رسیدگی شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۴۲۲۵۰

وضعیت خانواده غیربومی بی خانمان در نکا رسیدگی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی نوربخش با اشاره به اینکه درپی دستور استاندار مازندران و پیگیری فرماندار نکا، تیم اورژانس اجتماعی و نیروی انتظامی در محل حاضر شدند، گفت: اعضای این خانواده، یک خواهر و برادر هستند که هرکدام یک فرزند به همراه داشتند و کودک ۱۱ ساله به بهزیستی تحویل و کودک پنج ساله به مادرش در گرگان تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوربخش با بیان اینکه زن و مرد که هردو به مواد مخدر صنعتی شیشه معتاد بودند به کمپ ترک اعتیاد منتقل شدند، افزود: این دو با درگیری با عوامل از آنجا فرار کردند اما مرد مجدداً توسط عوامل انتظامی به کمپ تحویل داده شد.

وی افزود: زن یاد شده از محل مورد نظر فرار کرده است و نیروی انتظامی در حال پیگیری برای پیدا کردن زن فراری است.

قابل ذکر است که این خانواده اهل زابل استان سیستان و بلوچستان و از استان گلستان برای تداوم زندگی در قالب فروش مواد و تکدی گری به مازندران آمده بودند.

کد خبر 5432094

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری مازندران بهزیستی ساری ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا تبریز بارش برف واکسن کرونا گرگان شیراز عکس استانها بارش باران سنندج اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۲۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار سرمایه‌ها از اسرائیل ادامه دارد

یک میلیاردر معروف آمریکایی اعلام کرد، از سرمایه گذاری در اسرائیل در حال حاضر صرف نظر کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه یدیعوت آحارانوت اعلام کرد، جیف بیزوس میلیاردر آمریکایی اعلام کرد، صندوق بیزوس ارت، وابسته به میلیاردر آمریکایی جف بیزوس که با هدف مبارزه با تغییرات آب و هوایی تشکیل شده است، به دلیل شرایط بی ثبات فعلی مربوط به جنگ غزه از سرمایه گذای 30 میلیون دلاری در پروژه دانشگاه عبری و انستیتو فن آوری تکنیون، صرف نظر کرده است.

به نوشته این رسانه عبری زبان روند سرمایه گذاری در اسرائیل در سال 2023 به شکل قابل توجهی کاهش یافته است که علت اصلی آن جنگ غزه بود.

استعفای دیپلمات آمریکایی در اعتراض به جنگ غزهحکیم: جهان رژیم اسرائیل را وادار به توقف جنگ غزه کند10 ضربه بزرگی که اسرائیل از ابتدای جنگ غزه دریافت کرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش شمار پناهجویان بی‌خانمان در انگلیس
  • تشکیل پرونده برای ضاربان آمر به معروف که برای ۳دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند | آخرین وضعیت جوان باغیرت و ۲ اراذل و اوباش
  • اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط‌های رند
  • آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده باغ ازگل اعلام شد
  • فرار بوفالو عظیم الجثه از چنگال شیرهای گرسنه | ویدئو
  • ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران
  • فرار سرمایه‌ها از اسرائیل ادامه دارد
  • فرار یک بوفالو از چنگ شیرهای گرسنه + فیلم