Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه، مراسم رونمایی از کتاب «هیچکدام» نوشته زهرا سلیم در دویست و سومین نشست «زرین قلم» در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.
این کتاب مجموعه غزل‌هایی از زهرا سلیم شاعر و نویسنده است که به عنوان کارشناس و مشاور ادبی در کانون شعر ایران فعالیت دارد. این کتاب توسط نشر شانی به چاپ رسیده و به همت موسسه فرهنگی مهراز در فرهنگسرای رسانه رونمایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم سعید تقدیری استاد دانشگاه، پیمان سلیمانی شاعر و زهرا رشیدی مدیر روابط عمومی کانون شعر ایران حضور دارند.

زهرا سلیم، نویسنده و کارشناس ادبی و دارای مدرک کارشناس ارشد زبان و ادبیات است. او مجموعه غزل‌های خود را در اولین کتابش با عنوان «هیچکدام» منتشر کرده است.
براساس این گزارش مراسم رونمایی از مجموعه غزل «هیچکدام» روز پنج شنبه ۵ اسفند ماه از ساعت ۱۶ در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.
حضور برای علاقه‌مندان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بلامانع است.
فرهنگسرای رسانه واقع در خیابان پاسداران، خیابان شهید گل نبی، خیابان شهید ناطق نوری، میدان قبا است.

کد خبر 5432105 مصطفی وثوق کیا

منبع: مهر

کلیدواژه: زهرا سلیم فرهنگسرای رسانه معرفی کتاب کتاب و کتابخوانی تازه های نشر انقلاب اسلامی ایران تجدید چاپ انتشارات سوره مهر معرفی نشریات بازسازی انقلابی عرصه فرهنگ دفاع مقدس نقد کتاب ادبیات داستانی رایزنی فرهنگی کتابستان معرفت فرهنگسرای رسانه مجموعه غزل زهرا سلیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۲۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اسب قاتلین» ۲ اجرایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «اسب قاتلین» نوشته رضا گشتاسب با کارگردانی سید محمدهادی هاشم‌زاده که از ۱۹ فروردین در سالن سمندریان تماشاخانه ایران‌شهر روی صحنه است، به دلیل استقبال تماشاگران روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت طی 2 نوبت در ساعت‌های ۱۹ و ۲۱ روی صحنه می‌رود.

مریم شکری، امیر خواجه میرکی‌پور، فرزاد پریدار، امید رهبر، ایمان زارع، محمدحسین نعمتی، ندا محمدیان، محمدابراهیم جنتی، نازنین ترنگ، زهرا اکبری و علیرضا اصلاحی بازی می‌کنند و گروه فرم و بازی‌سازان این اثر عباردتند از فرناز حیدری، نادیا نوذری، زهرا صادق‌پور، آیدا زارع، روژین رستمی، مبینا رضایی، تینا گندمکار، نعیم فرزام و ماهان حسن‌زاده.

در خلاصه نمایش «اسب قاتلین» آمده‌ است: «ارباب و خانم به همراه نوکر خود به نام «کش» و همسرش «لورا» در عمارتی بزرگ زندگی می‌کنند. داستان از یک شب برفی آغاز می‌شود که در آن شب، نوکر روستای کناری با اسبی که از اربابش دزدیده است به سمت عمارت ارباب و خانم می‌آید تا خبر رسیدن شورشی‌ها را بدهد و ... .»

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت روزهای آینده این نمایش را با ۲۰ درصد تخفیف عمومی و ۳۰ درصد تخفیف دانشجویی از سایت تیوال تهیه کنند.

عکس از رضا جاویدی است.

کد خبر 6093355 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • یادمانی برای مرحوم غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • «اسب قاتلین» ۲ اجرایی شد
  • حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو
  • یادمان غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • بازیگران «نون خ 5» با مخاطبان گفتگو کردند
  • واکنش بانک مرکزی به اظهارات میرسلیم/ عقل سلیم چه می‌گوید؟
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • داستان فلسطین آنقدر جذاب است که نیازی به تخیل ندارد
  • فعالان حوزه خانواده در«جامعه پردازخانواده» به یکدیگرمعرفی می‌شوند
  • مجموعه ۹ جلدی بن‌مایه‌های فلسفه دین رونمایی می‌شود