Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربیان تیم‌های فوتبال نساجی و صنعت‌نفت پس از دیدارشان به اظهارنظر پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ساکت الهامی پس از تساوی یک بر یک برابر نفت آبادان اظهار داشت: ابتدا  شهادت دو خلبان در تبریز را تسلیت می‌گویم و خداوند به خانواده آنها صبر عطا کند، واقعا مصیبت بزرگی بود. در مورد بازی هم باید بگویم بازی در برزیل ایران مقابل تیم اصیل و با اصالت نفت کار راحتی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من هیچ وقت نفت آبادان، نساجی، تراکتور و ملوان را تیم نمی‌بینم، چون آنها هویت و اصالت آن استان هستند. شاید برخی تیم های میلیاردها تومان هزینه کنند، اما نمی‌توانند در خون و ریشه مردم آن شهر باشند. این تیم ها در سفره مردم هستند و بازی با آنها لذت دارد.
وی ادامه داد: نیمه اول بازی امروز به خاطر شرایطی که ما داشتیم، برایمان متفاوت بود چون تهران سرد بود و به شهری آمدیم که 27 درجه بود. خوشبختانه مردم آبادان فوتبال را به خوبی می‌فهمند. مسابقه امروز با کیفیت بود و تیم ما امروز به اندازی انرژی گذاشت که بازی را ببرد. هم ما و آنها هم موقعیت‌هایی داشتند و فوتبال آنها برزیلی است و ما هم برزیل وار با آنها باز کردیم. نتیجه هم دست خدا بود و ما نمی‌توانستیم کاری انجام دهیم. گرمای هوا تاثیر گذاشته بود، اما در مجموع بازی خوبی بود.
سرمربی نساجی با تمجید از عملکرد داور مسابقه عنوان کرد: بیژن حیدری و کمک هایش خیلی خوب قضاوت کردند و هر تیمی آرزو دارد که امثال این داوران بازی هایشان را سوت بزنند. یک مقدار در حق او اجحاف شده و به نظرم لیاقت این را دارد که در بازی برگشت دربی را قضاوت کند. نوع برخورد او با بازیکن و مربی هیچ تنشی ندارد و به نظرم حالا که فغانی رفته است برادران حیدری می‌توانند خوش بدرخشند. امروز ثابت کرد که یک داور بی نقص و بی غرض است.

منصوریان: با دیدن اعتراض مربیان به قضاوت داوران خنده‌ام می‌گیرد

علیرضا منصوریان پس از تساوی یک بر یک نفت مقابل نساجی اظهار داشت: می‌دانستیم که نساجی هم مانند ما میل به فوتبال بازی کردنش بسیار زیاد است. تایم بازی باید ساعت 17 بود، چون هم دم هوا و نوع تفاوت دما روی کیفیت ما و آنها تاثیر گذاشت. دو تیم تلاش شان برای پیروزی بود. ما بعد از گل اول دو موقعیت خوب داشتیم و می‌توانستیم کار نساجی را تمام کنیم. بازیکن ما روی گلی که خوردیم اشتباه کرد، اما در مجموع از عملکرد آنها رضایت دارم. بعد از 10 نفره شدن در 4 دقیقه آخر هم دنبال برد بودیم. 10 دقیقه آخر زمان طلایی ما بود، اما اخراجی دادیم و حتما باید بازیکنان ما باید بدانند که نباید انقدر با داور صحبت کنند. شان داور باید حفظ شود و بازیکنان ما نباید به او اعتراض کنند.
وی در خصوص داوری گفت: عملکرد داور مسابقه خیلی خوب بود. وقتی عملکرد داوری و اعتراض مربیان را می‌بینم، خنده‌ام می‌گیرد. خود من نمی‌دانم اگر داور می‌شدم چه اتفاقی می‌افتاد، چون اصلا تحمل این را ندارم که کسی به من تاخت و تاز کند. امسال خیلی از مواقع مربیان معترض هستند و داوران ما چیزی نمی‌توانند بگویند، اما در مجموع داوری رو به رشد است. وقتی برادران حیدری هم در بازی سوت می‌زنند شما نگران این نیستید که غرض ورزی باشد.
سرمربی نفت آبادان ادامه داد: به نظرم ما مربیان بهترین کارمان این است که فقط کار مربیگری کنیم. از رسانه ملی هم می‌خواهم که فضا را طوری نکنند که داوری تحت فشار قرار بگیرد. در برنامه فوتبال برتر هم نباید اعلام شود که چه تیمی از داوری ضرر کرده است. از دید من آبادان 12 امتیاز ضرر کرده است و شاید آنها بگویند 2 امتیاز بوده است. اینکه سود و زیان یک تیم از داوری را اعلام می‌کنند میزان فشار روی داوری را 100 برابر می‌کند. خیلی از داوران در این مدت که در لیگ برتر بوده‌ام متوجه شدم که سهوی اشتباه می‌کنند. مثلا در سال 93 داوری که قهرمانی را از ما گرفت من دیدم که روی بازیکن ما خطا کردند، اما نمی‌توانم بگویم او عمدی پنالتی نگرفته است. به جرات می‌توانم بگویم در این 7 سال حضورم در لیگ برتر بالای 100 امتیاز از دست داده‌ایم، اما نمی‌توان روی داور فشار آورد.
منصوریان عنوان کرد: ما هنوز کار داریم و روزهای سختی در پیش داریم. همچنان تیم مان را محکم حفظ می‌کنیم. می‌خواهیم این هفته را با بچه هایمان کاملا زندگی کنیم. همه با هم هستیم. امروز از نتیجه نه، اما عملکرد تیم راضی بودم.
وی گفت: امروز خوشحال شدم که شاهرخ بیانی یکی از مفاخر فوتبال را روی نیمکت نساجی دیدم. با افتخار شماره 10 او را چندین سال در استقلال پوشیدم وقتی نگاهش می‌کردم یاد سال های 67 تا 70 افتادم.
سرمربی نفت در مورد شرایط بازیکنان جوانش گفت: جوانان ما یک مقدار در شرایط افت بودند و این وظیفه ما است که او را از لحاظ روحی و روانی درست کنیم، اما در مجموع از بازیکن جوان انتظار می‌رود که وقتی به زمین می‌رود همیشه گرسنه باشد. این جوانان در ادامه لیگ قطعا ما را کمک می کنند.
منصوریان در مورد بحث رخ داده بین او و نیمکت نساجی عنوان کرد:‌ یکی از نیمکت نشین های آنها یک بگو و مگویی با نیمکت ما داشتند که خیلی عادی بود. در تمام ورزشگاه ها بگو مگو وجود دارد و حالا به خاطر کرونا و خلوتی ورزشگاه بیشتر به چشم می‌آید. در مجموع امیدوارم اعضای تیم نساجی از هوای مطبوع آبادان نهایت لذت را ببرند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اما در مجموع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۲۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با تورینو

اینتر و تورینو برای صد و شصتمین بار در تاریخ سری آ به مصاف یکدیگر می روند

طرفداری | اینتر در هفته سی و چهارم سری آ در فصل 2023/24 میزبان تورینو است. 

اینتر که در فاصله 5 هفته مانده تا پایان سری آ قهرمانی خود را مسجل کرد، روز یکشنبه 28 آوریل 2024 (9 اردیبهشت 1403) از ساعت 14 به وقت تهران میزبان تورینوی رده دهمی است. این بازی را یک داور زن به نام کاپوتی قضاوت می کند. هواسکورد نتیجه این بازی را دو بر صفر به نفع نراتزوری پیش بینی کرده است. لینتی از تورینو و دومفریز از اینتر به دلیل محرومیت غائب خواهند بود. گفته می شود فرانچسکو آچربی و هاکان چالهان اوعلو دو مصدوم افعی ها هستند.

ترکیب احتمالی اینتر (3-5-2): زومر | باستونی، دی فرای، پاوار | دارمیان، بارلا، اصلانی، فراتزی، بیوکنن | مارتینز، تورام

ترکیب احتمالی تورینو (3-4-1-2): میلینکوویچ ساویچ | تامزه، بونجورنو، رودریگز | بلانووا، ریچی، ایلیچ، لاتسارو | ولاشیچ | زاپاتا، سانابریا

تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با تورینو
  • خاطره‌ای که حال ساکت را خوب می‌کند
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!
  • کارشناس داوری تایید کرد؛ گل اورونوف به آلومینیوم خطا بود!
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ