Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تراکتور می‌گوید پنجره بسته این تیم در نیم فصل باعث شد که بازیکنانی که مدنظرشان بود را نتوانند جذب کنند.

به گزارش ایسنا، تراکتور و پیکان امروز(چهارشنبه) در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که به تساوی بدون گل رسیدند. زوونیمیر سولدو، سرمربی تراکتور در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: ما بعد از دو باخت هنوز اثراتش را تحمل می‌کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما تلاش کردیم که از این وضعیت خارج شویم. تیم پیکان در نیمه اول خیلی خوب بازی کرد ولی دروازه‌بان حملات و موقعیت‌های‌شان را خنثی کرد. در نیمه دوم تا حدودی بهتر شدیم. بازی تا حدودی پا به پا بود و موقعیت‌هایی داشتیم که نتوانستیم از آن استفاده کنیم.

او درباره نارضایتی هواداران از عملکرد تراکتور گفت: من از روز اول می‌دانستم تراکتور تماشاگران زیادی دارد و انتظارات زیادی وجود دارد. ولی با وضعیتی که تراکتور فصل را شروع کرده بود، گفتم که تراکتور فصل سختی خواهد داشت. ما چند بازی خیلی خوب بودیم اما شانس با ما نبود. تلاش می‌کنیم بهتر شویم.

سرمربی تراکتور درباره عملکرد اخباری در این بازی بیان کرد: امروز بهترین بازیکن زمین بود. همیشه از او می‌خواهم که این‌طور عمل کند.

سولدو در پاسخ به سوال ایسنا درباره این که تا چه حد توانست مشکل بدنی و کمبود بازیکن که در نیم فصل نخست به عنوان اصلی‌ترین مشکل تیمش به آن اشاره می‌کرد را در تعطیلات و نقل و انتقالات نیم فصل حل کند، توضیح داد: من تمام تلاشم را کردم که در نیم فصل بازیکنانی به تیمم اضافه شود. در زمان کمی که داشتم تیم را از لحاظ بدنی بهتر کنیم ولی در نیم فصل گرفتن بازیکن خوب سخت است چرا که نه در ایران و نه در خارج از ایران، بازیکنان خوب‌شان را نمی‌دهند.

او در ادامه گفت: موضوع بعدی پنجره بسته تراکتور بود که بازیکنانی که می‌خواستیم به تیم‌های دیگر رفتند. هم‌چنین قبل از بازی با صنعت نفت ۶ بازیکن به همراه من کرونا گرفتند که روی عملکرد تیم تاثیر گذاشت. تلاش ما و مدیریت این بود که با بضاعتی که داشتیم نفراتی را جذب کنیم.

سرمربی تراکتور در پایان درباره دلیل نبودن سعید واسعی در لیست تراکتور بیان کرد: امروز تصمیم نداشتم از او استفاده کنم و باید ببینیم در بازی‌های بعد در ترکیب هست یا نه.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال تراكتور تيم فوتبال پيكان استانی ورزشی زوونیمیر سولدو سرمربی تراکتور نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۲۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سکوها زیر پای هواداران استقلال

به گزارش "ورزش سه"، برخلاف سال‌های گذشته، هواداران استقلال به جای پشت دروازه در ضلع شرقی طبقه دوم ورزشگاه یادگار امام مستقر شدند تا دقیقا بالای سر هواداران تیفوسی تیم تراکتور نشسته باشند.

در این شرایط انتظار می‌رفت که بازی بی حاشیه دنبال شود اما ناگهان در بین دو نیمه پرتاب متقابل سنگ و صندلی به یکدیگر انجام شد و البته بعد از یک تبادل آتش کوتاه، همه چیز به صحنه صلح قبلی بازگشت.

در ابتدای بازی هم هواداران تراکتور در سکوهای تی تی، با بادکنک بازی شرایط جالبی را رقم زدند و این در حالی بود که وزش باد، بادکنک‌های قرمز را به سوی طرفداران استقلال بُرد.

همچنین هواداران تراکتور با پرچم‌های بزرگ و آتش بازی خاص، تلاش خود را کردند تا در روزی که سکوهای استادیوم یادگار پر نشده بود، شرایط را به سود تیمشان رقم بزنند.

عکس از مهرورز احمدی

دیگر خبرها

  • ویسی: چه گفتم که جریمه‌ام کردند؟
  • فولاد - تراکتور؛ بجنگ و در لیگ برتر بمان! | پیش بازی
  • شجاع، الگوی جوان‌های تراکتوری (عکس)
  • افت شاخص انتظارات تورمی به پیش از آغاز تحریم/ تدوام روند نزولی نرخ تورم
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • آتش سکو‌ها زیر پای هواداران استقلال
  • با انگیزه‌ترین بازیکن علیه رویاهای تراکتور
  • آتش سکوها زیر پای هواداران استقلال
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتور هستم!