Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیدمجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از تساوی تیمش مقابل تراکتورسازی در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت: اگر توپ‌هایمان را خوب به هدف می‌زدیم همان نیمه اول می‌توانستیم کار را تمام کنیم. در چنین بازی‌هایی که تیم حریف هم چند بازیکن خوب در خط جلو دارد و چند بازیکن خلاق دارد شما می‌توانید بازی را واگذار کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا درست است هیچ موقعیتی به حریف ندادیم اما تیمی که این همه موقعیت را خراب می‌کند هر اتفاقی ممکن است برایش بیفتد. بچه‌های ما خیلی زحمت کشیدند، خیلی تلاش کردند. به خصوص در نیمه اول سعی کردن خیلی از بالا پرس کنند. به هر شکل نشد. ما خیلی دوست داشتیم که این سه امتیاز را بگیریم. هم در جدول خیلی به ما کمک می‌کرد هم اینکه از نظر روحی با یک برد خانگی حال تیم‌مان خیلی بهتر می‌شد. البته باید این بازی را فراموش کنیم. به بچه‌های‌مان خسته نباشید می‌گویم. چند روز دیگر در شیراز بازی سختی داریم. ان‌شاءالله بتوانیم یک روند خوبی را داشته باشیم.

وی در پاسخ به ا ین سؤال که کی طلسم پیروز نشدن‌های‌تان در ورزشگاه اکباتان شکسته می‌شود، گفت:‌ نمی‌دانم، البته نمی‌شود گفت طلسم؛ شما وقتی موقعیت‌های خوبی در بازی ایجاد می‌کنید، موقعیت‌های تک‌ به تک، فرصت‌های شوت‌زنی، فرصت‌هایی در هفت قدم دروازه حتی پنالتی، بالاخره باید اینها را تبدیل به گل کنید و باید به هدف بزنید و بازی را تمام کنید. ان‌شاءالله بتوانیم در بازی‌های آینده روند‌مان را بهتر کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حسینی تیم فوتبال ورزشی تراکتورسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۲۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم پرسپولیس بعد از ۸ سال شکسته شد!

به گزارش ورزش سه شکست تلخ و عجیب پرسپولیس در ضربات پنالتی مقابل آلومینیوم یادآور خاطرات تلخ قشقایی شیراز در جام حذفی ۱۳۹۵ شد.

پرسپولیس در روزی که ۴ بار از حریف پیش افتاده بود سرانجام در ضربات پنالتی شکست خورد تا طلسم شکست ناپذیری خارج از خانه سرخپوشان در جام حذفی بعد از  ۲۷۶۵ روز باطل شود.

آخرین شکست این تیم نیز دقیقا به همین شکل و در ضربات پنالتی مقابل تیم لیگ دویی قشقایی رقم خورده بود.

جالب  آنکه آلومینیومی ها پیش از این در جام  حذفی دو فصل پیش و در همین مرحله یک هشتم موفق به شکست دادن تراکتور و سپاهان نیز شده بود و حالا نام پرسپولیس هم به قربانیان ایرالکو برای دومین بار در تاریخ جام حذفی اضافه شد.

دیگر خبرها

  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • یک موقعیت استثنایی دیگر به خطا رفت
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • مطهری یک نفس راحت در تراکتور کشید (عکس)
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • هاشم‌نژاد: غافلگیرانه گل خوردیم
  • طلسم پرسپولیس بعد از ۸ سال شکسته شد!