Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@16:16:13 GMT

اطلس فقر هرمزگان تهیه شده است

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۴۲۶۳۷

اطلس فقر هرمزگان تهیه شده است

باشگاه خبرنگاران جوان بندرعباس - مهدی دوستی استاندار هرمزگان روز چهارشنبه در جلسه هیات امنای حساب ۱۰۰ امام گفت: تقسیم بندی درستی در خصوص فقر هرمزگان متأسفانه تا پیش از این وجود نداشت اما باید توجه داشت الان در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این انقلاب در اوج پختگی و بلوغ خود قرار داریم و نباید بر اساس احساسات در خصوص فقر و رفع آن تصمیم گیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: آنچه مورد تاکید است رفع محرومیت و فقر و ساخت مسکن محرومان بر اساس شاخص‌ها و توجه به اطلس فقر استان است، از این رو باید افراد زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی و افراد ناتوان و کمتربرخوردار شناسایی شده و مشکل‌ها را حل کنیم.

وی گفت: باید به دنبال حل اساسی مشکل باشیم و منطقه به منطقه افراد را شناسایی و به صورت یکجا مشکل افراد شناسایی شده و زیر پوشش را حل کرد تا مردم احساس کنند کار انجام شده است.

استاندار هرمزگان گفت: برای این کار نباید منتظر ثبت نام افراد ماند و گروهی از کارشناسان امر شناسایی مناطق نیازمند را انجام دهند و سپس برای انجام کار برنامه‌ریزی شود.

مهدی دوستی گفت: یکی از برنامه‌های اصلی و مهم دولت مساله تولید و تامین مسکن به خصوص برای اقشار محروم و کمتر برخوردار است و اداره‌های دولتی مسوول با رفع فقر و محرومیت زدایی مانند کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، بنیاد مستضعفان و بهزیستی باید پای کار باشند و کمک کنند مشکل مسکن محرومان مرتفع شود.

جلسه هیات امنای حساب ۱۰۰ امام با حضور مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان و حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان برگزار شد.

حساب ۱۰۰ امام در سال ۱۳۵۸ و به دستور رهبر کبیر انقلاب و با هدف تهیه مسکن برای اقشار ضعیف جامعه با جذب اعتبار از سوی خیرین و جلب مشارکت مردم افتتاح شد.

انتهای پیام/چ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاداجرایی فرمان حضرت امام نماینده ولی فقیه استان استاندارهرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۲۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سردار خداداد تیموری رئیس بنیاد برنای کشور گفت: بنیاد برنا با کمک خیران و بودجه قابل توجه اش در باب مسائل و مشکلات اقتصادی، اشتغال، تحصیل، سلامت، مسکن، نیازمندان را شناسایی و تحت پوشش قرار می‌دهد.
تیموری افزود: در تعدادی از استان‌ها که به عنوان معین شناسایی شده اند دفاتر استانی بنیاد برنا راه اندازی می‌شود.
وی گفت: هدف از تشکیل برنا ساماندهی ده‌ها خیریه مستقل در کشور است تا ضمن پشتیبانی خدمات خیریه‌ای و ارائه کارت‌های اعتباری قرض‌الحسنه برای تمام اقشار جامعه بویژه اشتغال زایی به صورت جامع‌تر و کامل تری ارائه شود.
به گفته تیموری، ایجاد بستر‌های لازم برای اشتغال و کار آفرینی، کمک به ساخت مسکن قشر ضعیف جامعه و چندین برنامه دیگر از جمله فعالیت‌های شاخص این بنیاد است.
در این مراسم علی رضوانی به عنوان مدیر بنیاد برنا استان سمنان معرفی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۲۸ هزار هکتار از اراضی شناسایی شده برای ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن حذف شد
  • برنامه‌های بخش کشاورزی بر اساس اطلس موجود تعریف شود
  • اطلس فرهنگی تهران تهیه می شود
  • شناسایی ۱۶۲ کارواش آلاینده در پایتخت/ «پساب» مهم‌ترین مشکل زیست‌محیطی کارواش‌ها
  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • حل معضل ۷۱۴۲ سند جزیره قشم بعد از ۵۳ سال
  • اطلس فرهنگی تهران تهیه می‌شود
  • پاتک پلیس امنیت به یک شرکت هرمی در شهریار/۲۸ نفر دستگیر شدند
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان