Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@20:26:04 GMT

گل‌گهر 1 - 1 پرسپولیس/ هدیه امیر به استقلال

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۴۲۶۴۴

دیدار تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر با تساوی یک بر یک پایان یافت.

به گزاش ایسنا، از هفته هفدهم لیگ برتر ایران، گل‌گهر سیرجان از ساعت ۱۷ میزبان پرسپولیس بود که این مسابقه با تساوی یک بر یک پایان یافت.

حامد پاکدل در دقیقه ۱۳ برای پرسپولیس و کی‌روش استنلی در دقیقه ۳۳ برای گل‌گهر گلزنی کردند.

با این تساوی، پرسپولیس ۴۲ امتیازی شد و در صورت پیروزی احتمالی استقلال، اختلاف در صدر جدول به پنج امتیاز می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم‌چنین گل گهر با ۲۹ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

نیمه اول

در دقیقه چهار، حامد پاکدل فرصت گلزنی بسیار خطرناکی در اختیار داشت که ضربه او در موقعیت تک به تک به خوبی توسط حامد فروزان دفع شد. در دقیقه ۹، کی‌روش استنلی اولین موقعیت گل‌گهر را خلق کرد که ضربه او به صورت ناقص توسط حامد لک دفع رد.

گل: نخستین گل بازی در شرایطی در دقیقه ۱۳ به ثمر رسید که ارسال رامین رضاییان به روی دروازه با شیرجه حامد پاکدل همراه بود و توپ با برخورد به دست او وارد دروازه شد تا اعتراض گل گهری‌ها را به دنبال داشته باشد اما داور از تصمیمش برنگشت.

حامد لک در دقیقه ۱۵ خروج اشتباهی داشت و توپ مقابل پای عاشوری افتاد که ضربه او در آستانه ورود به دروازه توسط مدافعان پرسپولیس به کرنر رفت.

در دقیقه ۲۴، کمال کامیابی‌نیا می‌توانست اختلاف را به دو گل برساند اما ضربه سر او در مقابل دروازه، خوب نبود و توپ به بیرون رفت. در دقیقه ۲۵، بهنام برزای پا به توپ وارد محوطه جریمه پرسپولیس شد که سیدجلال حسینی توپ را به کرنر فرستاد اما زمین خوردن برزای، با اعتراض شدید دیگری از سوی تیم میزبان همراه بود.

گل: در دقیقه ۳۲، کی‌روش استنلی با ضربه سر دروازه حامد لک را گشود و بازی مساوی شد. روی این گل حامد لک خروج اشتباهی از دروازه داشت.

در دقیقه ۳۴، سعید آقایی با شوتی محکم دروازه گل‌گهر را تهدید کرد که محسن فروزان جلوی ورود توپ به دروازه را گرفت.

نیمه دوم

بالاخره در دقیقه ۶۵ فشار گل‌گهری‌ها روی حرکت خوب صادقی، به موقعیت خطرناکی تبدیل شد که در نهایت اسدی توپ را به کرنر فرستاد. این ضربه فرصت خوبی را برای آن‌ها به وجود آورد و این بار پیروز نبرد در دهانه دروازه پرسپولیس میان لک و استنلی، دروازه بان سرخ‌ها بود.

در دقیقه ۷۳، کرنر پرسپولیس از سمت چپ برگشت داده شد که در این صحنه سرخپوشان اعتقاد به خطای هند داشتند. در دقیقه ۸۶ فرصت برای پرسپولیس روی شروع مجدد لک و پاس عبدی که ترابی فرستاد ایجاد شد اما ترابی در آفساید بود.

ترکیب پرسپولیس:حامد لک، سید جلال حسینی، وحدت هنانوف، رامین رضاییان، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا (کارت زرد) رضا اسدی ۶۱) (کارت زرد)، میلاد سرلک، احسان پهلوان (فرشاد فرجی ۶۱)، مهدی ترابی، وحید امیری و حامد پاکدل (مهدی عبدی ۷۳).

ترکیب گل‌گهر: محسن فروزان، آرمین سهرابیان (کارت زرد)، محمدرضا خانزاده (کارت زرد)، شایان مصلح (میلاد زکی‌پور ۳۱)، امین پورعلی، علیرضا علیزاده، بهنام برزای(مسیح زاهدی ۶۴)، علی اصغر عاشوری (کارت زرد) (رضا شکاری ۸۶)، سعید صادقی، مرتضی تبریزی (امین قاسمی نژاد ۳۱) و کی‌روش استنلی.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کی روش استنلی حامد پاکدل کارت زرد حامد لک گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۲۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استون ویلا ۲-۲ چلسی: لغزش دیگر در راه سهمیه اروپا

به گزارش "ورزش سه"، آبی‌ها در هفته سی و پنجم لیگ برتر مهمان استون ویلا بودند. نیمه اول با برتری ۲-۰ شاگردان اونای امری به پایان رسید اما در ۴۵ دقیقه دوم چلسی به بازی برگشت و هر دو گل را جبران کرد.

ویدئو: 331248

بازی با حملات استون ویلا آغاز شد. در دقیقه ۴ روی پای مک‌گین به مقابل دروازه، توپ به پای کوکوریا خورد و وارد دروازه چلسی شد.

در ادامه بازی گره خورد و دو تیم نمی‌توانستند به دروازه یکدیگر نزدیک شوند. در دقیقه ۱۹ چلسی توسط جکسون به گل رسید اما داور آن را به دلیل آفساید رد کرد.

در نیمه‌ای که بدون موقعیت در جریان بود، جکسون در ادامه یک بار دیگر هم فرصت باز کردن دروازه حریف را داشت اما ضربه سر او در دقیقه ۳۴ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دو دقیقه بعد ضربه خطرناک واتکینز را پتروویچ به زیبایی مهار کرد.

در دقیقه ۴۲ مورگان راجرز با شوتی زیبا به گوشه دروازه پتروویچ، گل دوم را به ثمر رساند تا دو تیم با نتیجه ۲-۰ به رختکن بروند.

بازی در نیمه دوم هم پایاپای و بدون موقعیت در میانه میدان دنبال شد. بالاخره در دقیقه ۶۲ قفل دروازه استون ویلا باز شد. در شلوغی محوطه جریمه و روی اشتباه داگلاس لوییز، مدوئکه در مقابل دروازه با یک ضربه زیبا به گوشه سمت چپ، اختلاف را به یک گل رساند.

در دقیقه ۷۳ لئون بیلی در سمت چپ محوطه جریمه چلسی به توپ رسید اما ضربه او را پتروویچ به خوبی دفع کرد.

در دقیقه ۸۱ بالاخره بازی به تساوی رسید. شوت فوق‌العاده کانر گالاگر از پشت محوطه به کنج دروازه استون ویلا رفت و بازی ۲-۲ شد.

در حدود ۱۰ دقیقه پایانی دو تیم موقعیت‌هایی داشتند اما توپی نتیجه بازی تغییر نکرد. در وقت‌های اضافه چلسی توسط دیساسی به گل سوم رسید اما گل به دلیل خطای بادیاشیل که پاس گل را داده بود، رد شد.

با تساوی امشب، استون ویلا در رتبه چهارم به امتیاز ۶۷ رسید و چلسی هم با این یک امتیاز ۴۸ امتیازی شد و در رتبه نهم جدول جای گرفت.

دیگر خبرها

  • هدیه به بارسا: دروازه‌بان والنسیا بدل تراشتگن شد
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • تاتنهام نمی‌خواهد جام را از آرسنال بگیرد! (عکس)‏
  • تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • استون ویلا ۲-۲ چلسی: لغزش دیگر در راه سهمیه اروپا
  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • لورکوزن 2-2 اشتوتگارت: تیم آلونسو بباز نیست!
  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا
  • وستهم 2-2 لیورپول: پایان قطعی یک رویا!